2012/12/26

Świąteczne kalendarze - 26 dzień

Dzisiejszym upominkiem, który znaleźć możemy w Adwentowym Kalendarzu jest słodki kotek, dostępny za 30sm. Jest uroczy i w ciekawy sposób może ocieplić wnętrze apartamentu, jednak muszę przyjrzeć mu się trochę bliżej, aby zdecydować, czy go kupię. Po kliknięciu w okienku w kalendarzu Nelly Hot Buys ujrzeć możemy torebkę za 12sd. Co do niej nie jestem zbytnio przekonana, muszę najpierw sprawdzić jak wygląda  w zestawieniu z różnymi ubraniami. Na razie nie kupiłam nic.  A Wy zamierzacie coś kupić?



26 komentarzy:

  1. kotka jak i torebkę zamierzam kupić :)


    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. kootek! :D jest mega <3

    Minusia11

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotem jest meega sliczny i tani! I z pewnością go kupie! ♥ Co do torebki to nie podoba mi się..

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka świetna, tylko szkoda że taka droga ;/

    kotek śliczny, ale nie kupuję go ze względu iż i tak by trafił do schowka ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie rzeczy zamierzam kupic. Sa bardzo ładne ;)




    weronisziaDance

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotka i torebke zakupiłam, są prześliczne! ^^
    Verleibta

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek jest cudny,ale torebki nie kupię.<3
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiejsze artykuły mi się bardzo podobają. I je oczywiście kupię. Co do kotka. Jest on naprawdę słodki, ja ogółem je bardzo lubię, ponieważ prawie w każdym apartamencie można u mnie znaleść kota lub psa, ponieważ one jak napisałaś umilają ten pokój. A co do Hb, kupiłam ją bo mi się w miarę podoba i Hb kolekcjonuje . Ładnie wygląda w stylizacja ( wiem bo już mam jedną z nią) . Ceny dzisiejszych artykułów nie są za wysokawe i dobrze.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuję kotka. Jest słodki i tani. Co do torebki to zastanowię się ponieważ jest dość droga.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Do torebki nie jestem przekonana i raczej jej nie kupię. Co do kotka już w niego zainwestowałam - jest słodki i idealny jako prezent pod choinką *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli tylko będę miała trochę sm zafunduję sobie tego słodziaka :*

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka średnio mi się podoba, ale kotek jest uroczy, więc chyba go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kociaka kupie na pewno ;)) torebko saszetke ne wiem ;)))


    Blanka-zuza15

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek ładny, torebka nie. Nic nie kupię
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupię torebkę. Kot trochę sztuczny.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm chyba nic nie kupię ;/



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. paula01225 : kupiłam kotka .;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotka kupiłam a co do kopertówki to jest stanowczo za droga, aczkolwiek dość ładna. Mimo tego nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka prezentuję się ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam obie rzeczy, kotek jest śliczny i niedrogi, a torebka ciekawa, ma ładny kolor i na pewno mi się przyda ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kotek, torebka nie. W sumie nie zdążę już kupić tych rzeczy. Podobają mi się te kalendarze.

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek jest śliczny. A torebka mnie nie zachwyca i na pewno jej nie kupię!

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  23. nie kupiłam żadnej z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń