2012/12/24

W poszukiwaniu magii świąt.

Świąteczny zawrót głowy
Spędzanie czasu w gronie najbliższych, spełnianie marzeń, obdarowywanie się prezentami, zapach choinki i masa wigilijnych smakołyków na stole - prędzej czy później dotykają nas wszystkich. Jednak to nie wszystko - wytrawni, modowi weterani nie zadowolą się byle czym. Pozostaje jeszcze kwestia odświętnych kreacji, planowanych przez niektórych od dłuższego czasu. Czysty snobizm czy wielkie zamiłowanie do mody? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami.

Stylizacje-eksterioryzacje, czyli jak wprowadzić odrobinę magii na Stardoll
Na samym początku zastanowiłam się, co tak naprawdę kojarzy mi się ze świętami. Jakie kolory, tekstury, wzory czy materiały są ich najlepszymi odpowiednikami. Na myśl przyszedł mi burgund, o tak, burgundowy płaszcz byłby świątecznym spełnieniem marzeń stardollowych lalek. Co poza tym? Białe kołnierzyki, błysk i jeszcze raz błysk, a do tego klasyczna czerń. Uzbrojona w masę cekinowych dodatków ruszyłam do boju. I jak? Czujecie ten klimat?


Mimo, że nie obchodzę świąt, a w moim domu nie dostrzegam niczego poza świątecznymi ozdobami, palącymi się świecami i masą jedzenia, chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze :)

25 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje. Tak jak zawsze oczywiście ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;=


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje mi się podobają ale moim zdaniem nie odzwierciedlają klimatu świąt.

    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie obchodzę świąt.
    boskie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 fajne, ale ogółem wszystko bardziej sylwestrowe c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł dobry, stylizacje jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny artykuł i stylizacje.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam pomysł na taki artykuł, ale zabrakło mi czasu i weny.

    Stylizacje są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizację najlepsza to 3 ♥ Oby więcej takich artykułów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja spodobała mi się najbardziej ;D bordo i ten kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia stylizacja jest megaśkna :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. stylizacje sa swietne ale co to sie ma do swiat to ja nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie osobiście mało świąteczne, ale pierwsza jest śliczna :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku chciałam podkreślić że wybrałaś idealny temat. Ja uwielbiam święta. lecz nie wiem jak się na nie na stardoll wystylizować i jaki zrobić makijaż. Tu już mi w 1 kwestii pomogłaś czyli stylizacji. Mi się wszystkie podobają, lecz nie za bardzo dla mnie oddają klimat świąt . Ponieważ ja sobie święta kojaże z kolorem czerwonym i białym twoje stylizacje nie są w tych właśnie odcieniach. Ale cóż każdy inaczej interpretuje święta. Jednak pominąć ten fakt że miały być na święta to mi się one na inne okazje bardziej podobają. Są eleganckie i ładne.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  15. http://ineneeek.blogspot.com/ zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  16. może byście wszystko podpisywali bo jest taki blog który wszystko kopiuje i nawet nagród nie chce dawać.. oto on : stardolliwszyscy.blogspot.com

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  17. i nawet o niczym nie informuje z czego są stylizacje itp.
    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, szczególnie nr 3
    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę pierwszych butów.

    p.s jeśli ktoś takowe posiada i chce sprzedać za rozsądną kwotę stardollarów, proszę o kontakt gg:39161356 lub GB

    backless

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 stylizacja najlepsza :D. Pozostałe również, lecz 1 najbardziej oddaje dla mnie święta.

    OdpowiedzUsuń
  21. paula01225 : zgadam się . 1 najlepiej oddaje temat . Ale najlepsza jest 3 .^^

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne stylizacje, bardzo mi się podobają. najbardziej podoba mi się trzecia, strasznie podoba mi się spódnica i blazer :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń