2012/12/23

Zabawa w detektywa

W swoim apartamencie schowałam trzy przedmioty, które nawiązują do świąt lub zimy. Waszym zadaniem jest je odnaleźć oraz zamieścić w komentarzu kilka informacji na ich temat (co to jest? w którym pokoju się znajduje?). Do osoby, której uda się wykonać te czynności jako pierwszej, powędruje 30 stardollarów. UWAGA! Nagrodę możecie otrzymać tylko wtedy, gdy odnajdziecie wszystkie trzy artykuły. Jeżeli opiszecie każdą z osobna, nie otrzymacie stardollarów.



EDIT: Wygrywa niqua_. W pokoju obok głównego schowałam bałwanka, znajduje się obok wieszaków z ciuchami. Sople lodu ukryłam w pokoju, w którym jestem zapisana, a dokładniej za lustrem. Choinka znalazła swoje miejsce w górnej Beach Villi, za czerwoną budką telefoniczną. Gratuluję, zgłoś się w mojej kg po nagrodę :) 

14 komentarzy:

  1. Znalazłam sople lodu , bałwana i choinkę!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. sople lodu za lustrem w zapisanym pokoju, w górnej beach willi jest choinka i bałwan w pokoju obok pokoju z szafą
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  3. CrazyMiley8 - a gdzie pokoje? Nie mogę dać Ci sd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka w beach villa , sople lodu w tym pokoju na górze za toaletką ,
    a bałwan w pokoju na dole tym obok szafy - schowany był w górze pokoju!


    CRazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  5. ja piersza napisałam gdzię więc komu zaliczasz?
    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  6. jakli pech nie dość że zbankrutowałąm to jeszze nie moge wygrać mówi się trudno ;(


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. W pokoju nag głównym pokojem znajdyje się kilka zespolonych sopelków za lustrem.
    w pokoju po lewej od głównego pod panelami na górze jest bałwanek ze śniegu
    W górnej beach willi jest choinka.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nagroda na pół?! albo niqua_ 20sd a mi chociaż 10 sd .


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Sople lodu w tym apartamencie co jesteś zapisana.
    2. Bałwan pod lewej od głównego
    3.W Beach Willa górnej jest choinka.

    Zadanie bardzo fajne tak poza tym ;D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka w beach villa , sople lodu w tym pokoju na górze za toaletką ,
    a bałwan w pokoju na dole tym obok szafy.

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń