2012/12/27

Nelly - stylizacje

Jak wiadomo, dzisiaj do Starplazy doszła nowa kolekcja Nelly.com. Uboższa niż ostatnio, ale także zaopatrzona w kilka perełek. Z pewnością jedną z nich jest biała maxi dress czy pudrowa sukienka. Uważam, że Nelly kolejny raz pokazał, że ma się czym pochwalić, gdyż ubrania z tego sklepu są wykonane bardzo dokładnie i ciekawie. Ja dzisiaj przygotowałam dla Was trzy stylizacje, które dla niektórych mogą być swoistą inspiracją. Z góry przepraszam za moją twarz, która nie bardzo gra z outfitami, lecz została ona stworzona na potrzeby mojej aktualnej stylizacji.



W pierwszej zastosowałam wspomnianą wyżej sukienkę. Połączyłam ją z białymi i bladoróżowymi elementami, co dało delikatny i subtelny efekt. Musze przyznać, że już od dawna szukałam jakichś ładnych i eleganckich białych szpilek, ale większość była albo kiepsko wykonana, albo nie podobał mi się obcas, a te tutaj mogę jak najbardziej pochwalić. Drugi zestaw przedstawia ocierający się o kicz i tandetę srebrno-czarny kombinezon, który dobrze użyty może dać wspaniałe efekty. Mi szczerze mówiąc wyszło średnio, ale jakoś dziś nie mam pomysłów, dlatego połączyłam go jedynie z czarnymi rajstopami i innymi dodatkami. Ostatni set jest chyba najlepszy, gdyż bardzo przyjemnie mi się go tworzyło, sukienka ta nie sprawia większych problemów, dlatego naprawdę polecam jej zakup. Dodałam granatowe bluzki i niebieskie akcesoria, dzięki czemu całość jest naprawdę przyjemna dla oka.


W planach mam większy artykuł i sylwestrowe stylizacje, z którymi mam nadzieję, wyrobię się w przeciągu najbliższych dni.
Podobają Wam się stylizacje?

22 komentarze:

  1. Mniam! Uwielbiam 3 stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne, dokładnie dopracowane. najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia, ale druga też jest śliczna :) nie mogę się doczekać sylwestrowych stylizacji :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Oczywiście tak jak zawsze. Najbardziej podoba mi się pierwsza. Jest bardzo dziewczęca i w ogóle :)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 są cudowne,ale w 2 coś mi nie gra.Ogólnie dobra robota;)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne stylizacje, najlepsza trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi do gustu przypadła 1 stylizacja :)

    W drugiej zmnieniłabym buty, by były bardziej pod odcień torby.

    Trzecia nie podoba mi się w całości. Dobre jest połączenie sukienki i bluzek. Natomiast według mnie źle dobrałaś torebkę i szpilki.

    K-i-n-i-a

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetne! Z niecierpliwością czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko 3 stylizacja, reszta średnia. No ale brawa za 3, bo NAPRAWDĘ Ci się należa :*
    mrs-paula

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie sa fajne, ale ostatnia jest cudowna, swietnie wyglada t asukienka ';)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 3 stylizacja jak najbardziej tak!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja mnie urzekła. Bardzo mi się podoba. Dwie pozostałe też są dobre, ale jednak pierwsza góruje.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnia stylizacja *-*
    ta sukienka! ojojojo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są świetne! Nie potrafiłabym wybrać "tej jedynej" wszystkie są zniewalające, teraz się postarałaś ;) Z niecierpliwością czekam na stylizacje sylwestrową i mam prośbę, mogłabyś rozpisać w nich z jakiego sklepu pochodzi ciuch użyty do stylizacji?
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  14. Wystrzałowe ale 1 jest naj ;)
    I loved it !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku chciałam uwypuklić ze temat jest fajny, nowa dostawa do nelly.com mimo że była uboższa od poprzedniej jest całkiem ładna i można znaleźć w niej kilka fajnych artykułów które warte są zawieszenia oka. Co do stylizacji. To mi się najbardziej podoba stylizacja 1, jednak muszę przyznać że wszystkie są świetnie wykonane, korostyczność zachowana. Fajnie że zrobisz też czy masz też w planach zrobienie stylizacji sylwkowych :D. Nie mogę się doczekać twoje stylizacje są HOT.!
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje są genialne! Daję ci plus sześć. Zwłaszcza 3 jest świetna, uwielbiam kiedy piszesz takie artykuły, w ogóle w tym sklepie jest wiele perełek na które myślę że się skuszę.

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jedynie ostatnia..

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje, każda jest zupełnie inna i nie umiem wybrać tej naj xD jedynie torebki mi w nich nie grają, a tak to wszystko super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowe nelly.com jest świetne, to definitywnie mój ulubiony sklep w Starplazie.
    Stylizacje jak zwykle są śliczne, moją faworytką jest trzecia, bo zakochałam się w granatowej maxi.

    OdpowiedzUsuń
  20. środkowa najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń