2012/12/29

Wybór dnia

Niby post o tym się już pojawił, ale wczoraj i w kontekście błędu, więc należałoby napisać o tym jeszcze raz.

Dzisiejszym wyborem dnia została sukienka z nowej dostawy sklepu Original Future. Kosztuje   14sd, więc całkiem sporo, ale nie ukrywajmy - jak wszystko ostatnio na stardoll. Uważam, że warto mieć ją w szafię. Wzrok przyciągają ćwieki na ramionach oraz niecodzienny fason i jej ogólny wygląd. Zamierzacie ją kupić?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup


53 komentarze:

  1. Ładna jest, ale jeszcze się zastanowię :)
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się, dość ładne ale drogie :)

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna, od razu gdy ukazała się w spojlerach chciałam ją kupić :) 14 sd to trochę drogo.. zaczekam jeszcze ;P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale trochę dziwnie leży na lalce. Zastanowię się nad kupnem bo w sumie jest fajna :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ładną górę, ale dół do mnie nie przemawia. ;)
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się ! ♥
    najbardziej przypadły mi do gustu te ćwieki na ramionach, bardzo efektowne !

    kamilaeu

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna jest. Te cwieki sa fenomenalne i wraz z zywym kolorem sprawiaja, ze ubranie jest warte uwagi
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest ładna, ale trochę nienaturalna. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. wolałabym ją w postaci swetra, podobają mi się ćwieki. kolor mógłby być trochę bardziej stonowany. cena jest normalna jak na "dzisiejsze czasy", ale raczej zbyt wygórowana jak na tą sukienkę. ogółem mi się niezbyt podoba i jej nie kupię.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również wolałabym żeby to był krótki sweterek, ale trudno. W postaci sukienki nie zachwyca.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  11. ladna,ale niestety niemam sd abym ja kupila :P)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się ćwieki na i kolor, tylko dół jakiś taki nijaki :P

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę klikajcie serce ! Nick : marzenaso12 . Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakby była krótsza, w postaci takiego sweterka i miałaby inny kolor - kupiłabym

    OdpowiedzUsuń
  15. no nie jest zla zastanowie sie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podoba! ^_^ niestety mam ostatnio trochę mało sd, dlatego czekam aż pojawi się końcowa dostawa i wtedy zdecyduję na co wydam ;)

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest śliczna, uwielbiam swetry a to sukienka która wydaje mi się długim swetrem dzięki czemu również ją uwielbiam- ćwieki też ciekawie (i wielbione przeze mnie). niestety minusem jest jej kolor :(. Cena nie jest zła.
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet niezła może inny klolor i materiał no na stardoll to wygląd .





    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem jest śliczna.Chociaż fakt fason i wykonanie mogło by być bardziej precyzyjne.Ale nie nie narzekajmy,urzekają mnie w niej te dosyć widoczne ćwieki.Do casual'owych stylizacji w sam raz :) Cena także jest przyzwoita więc myślę,że na moje oko idealnie w mojej szafie by się sprawowała :)

    Arbuzowamieta

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie jak wy wysyłacie sd na inne konta mogłybyście mi przesłać odp na Kochaniutka110?
    Atak pozatym to zastanawiam sie nad kupnem tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  21. :) bardzo fajny krój

    zuo_wcielone

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest ładna i mi się podoba jednak jej jeszcze nie kupiłam bo jakoś mi się nie przyda. Jak na razie nie widzę z nią żadnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba :)

    (szafie, nie szafię) :*

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się ... może kupię :)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  25. Ona jest boska, na pewno kupię !
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest prześliczna, miałam zamiar kupić ją już wcześniej i wszystko wskazuje na to, że dołączy do mojej szafy.
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest piękna. Kolor czerwony to elegancja, lecz dzięki ćwiekom powstała w sukience rockowa dusza.

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się nie podoba mimo że są w niej ćwieki które bardzo lubię, jako sukienka mnie nie przekonuje, może jak by była w postaci swetra czy bluzki o tak, mi też jej kolor za bardzo się nie podoba, ponieważ przez to ociera się o kicz i to nie mój styl. A co do wyboru dnia to mam tu trochę inne zdanie, ponieważ z tej nowej dostawy do Original Future były znaczniej ciekawsze ubrania czy też akcesoria.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna. Zamierzałam ją kupić, ale mam za mało sd:(

    OdpowiedzUsuń
  30. zajebista ! muszę ją mieć !
    Aleksis526

    OdpowiedzUsuń
  31. brzydka, nie podoba mi się wykonanie i na pewno nie kupię.wygląda jak rzeczy które były robione na stardoll kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie przekonuje mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Lepiej by wyglądała jako sweter

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna , ale lepiej wyglądałaby w formie krótkiego sweterka, byłaby wtedy bardziej praktyczna , ale i tak jest okey . : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna , szkoda że nie mam na niej sd odrazu bym ją kupiła !
    Poprostu nie wiem co ona ma w sobie jest cudna !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam ją, podobają mi się ćwieki. Mogłaby być trochę krótsza, ale taka też mi się podoba.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem ładna , podobają mi się ćwieki na górze na ramionach , ale weług mnie jest trochę za długa ;/

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podoba mi sie. Wygląda jak projekt.
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  39. jest cudna :* szkoda tylko że taka długa, gdyby była krótsza świetnie nadawała by się sweterek ;)
    missizka155

    OdpowiedzUsuń
  40. ładna, kupię. ;)

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  41. jest swietna...strasznie mi sie podoba...te cwieki sa swietne i kolor tez\\

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładna ,chętnie bym kupiła lae nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie, fajne :)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się bardzo podoba :)
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń