2012/12/29

Błądzić rzecz ludzka?

Nie od dziś wiadomo, że strona Stardoll.com pełna jest przeróżnych błędów. Niektóre z nich to nic nieznaczące pomyłki w tłumaczeniu, inne to całe kolekcje nowych ubrań, które pojawiają się nie w porę. Cześć z nich czyni nas – stardollowiczów stratnymi, inne umożliwiają nam zdobycie darmowych przedmiotów. Jak błędy Adminów wpływają na nasz czas spędzony w te witrynie? Czy bardziej nam szkodzą, czy pomagają? Jedno jest pewne – bez nich Stardoll nie byłbym tym Stardollem, który znamy.

Jakie błędy ostatnio zauważyliśmy? Ja słyszałam o wielu błędach związanych z Akademią Stardoll. Coś się zacina, zadanie nie chce się zaliczyć, nie da się zapisać scenerii i tak dalej. Sama napotkałam niedawno sporo błędów technicznych. Na przykład ubrania kupione w Nelly.com nie pojawiły się w apartamencie. Nie wspominając już o problemach z płatnościami przy zakupie Superstar. Na szczęście takie błędy są od razu naprawiane, tracimy przez nie tylko trochę czasu, raczej nie przepadnie nam przez nie fortuna. Niektórych mogą drażnić i denerwować, jednak gdy wszystko wraca do normy, można szybko się uspokoić.

Czasami błędy bywają na naszą korzyść. Na przykład fryzura, teraz będąca nagrodą w SA, była niedawno „darmówką”. Jak wiele innych ubrań i dekoracji była dostępna w Starplazie za 0 sm. Niekiedy „darmówki” można zdobyć przez wykonanie szeregu czynności, na przykład zmianę bramki Proxy lub udział w konkursie. Darmowe rzeczy bywają naprawdę ładne. Pamiętam, że kiedyś w spoilerach pojawiło się kilka ubrań. Były świetnie wykonane, dopracowane w stu procentach. Niektórzy myśleli nawet, że będzie to nowa kolekcja Limited Edition. Jednak rzeczone ubrania okazały się darmówkami.

Moim zdaniem podobne błędy nie powinny nas denerwować. Stanowią specyficzny klimat Stardoll i bez nich byłoby tu po prostu nudno.

Czy drażnią Cię błędy Adminów? Czy raczej jest Ci wszystko jedno? Zapraszam do podzielenia się swoją opinią. ;)

23 komentarze:

  1. Mnie to bardzo drażni,zaliczałam chyba 100 razy zadanie i jak na złość nic nie działało.Czasem to irytujące

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam czasem bawią te błędy. Uważam że nie powinniśmy narzekać, prowadzenie tak popularnej strony jak stardoll to nie łatwe zadanie. Admini na pewno mają pełno zajęć przy jej tworzeniu, nie da się kontrolować wszystkiego, strona jest ogromna i bardzo rozbudowana ;d

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten artukul jest co prawda ladnie napisany, nie za dlugi nie za krotki no ale jest zbedny, oklepany i nudny temat .

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuł mnie zbytnio nie zachwycił, ale cóż.. Co do błędów to tylko czasami mnie irytują bo z większości potrafię skorzystać. Co do SA nie miałam nigdy problemów.. jak na razie i nie chce miec z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie drażni to, że okulary, które były ostatnio w kalendarzu z nelly są za małe na dollkę.. pieniędzy już nie odzyskamy a błędu raczej admini nie naprawią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre błędy adminów na prawdę denerwują, np. przy płatnościach czy Akademii. Ostatnio przy wykonaniu nadania pisało żeby zakupić 'sweter' zakupiłam ich chyba z milion, a zadanie nadal sie nie zaliczało więc zmieniłam język z polskiego na angielski. Co się okazało? Mój sweter okazał się tak na prawdę blezerem. Na sweterki straciłam jakieś 50sd ale cóż- błądzić rzecz ludzka ;) Mają dość dużą załogę więc mogliby się postarać żeby takie błędy się nie pojawiały chociaż hmm.. Wtedy nie było by naszych kochanych darmówek ;) Ahh dylemat na dłuższe przemyślenia... Cokolwiek by nie zrobić, człowiekowi nie dogodzisz ;)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  7. Błędy adminów nigdy mnie nie wkórzały, moze rozbawiały. Ale teraz to naprawdę mnie denerwuje gdyż jedno zadanie w Akademi Stardoll nie chce sie zaliczyc. Dokładnie jest to zadanie w którym trzeba wykonac biżuterie w stardesing. Próbuję juz którys dzień i na róznych kompóterach ale i tak sie nie zalicza.

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście one nie przeszkadzają. Ich błędy jeszcze się na mnie nie odbiły, całe szczęści. Wypowiedzieć się więc za bardzo nie mogę, ale będąc obserwatorem tych błędów ze strony adminów, to przecież zapanowanie nad taką stroną jak stardoll nie jest łatwe. Tutaj coś zmienić, dodać i myślę, że oni po prostu się gubią. No ale starają się je naprawić. Tak też uważam, że nie powinniśmy się tak tym irytować tylko zrozumieć, że każdy ma prawo popełnić błąd w pracy.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie błędy adminów są drażniące,choć czasami każdy z nas musi przyznać ,że działają na naszą stronę. Niektóre błędy nas rozśmieszają,niektóre wkurzają,ale też i tak na opanowanie takiej strony sprawują się bardzo dobrze.

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie muszę trochę przyznać że stardolowe błędy adminów dotychczas tak nie zdenerwowały jak akademia. Na początku każdy się cieszył bo pierwsze zadania były proste i dużo się otrzymywało, później jednak zwiększył się poziom i miałam dużo trudności jak np, z zakupieniem swetra kupiłam chyba z 10 ładnych ponieważ zapisywały się do KO- Księgi Osiągnięć. A jak weszłam na innego użytkownika i zobaczyłam jak rozwiązał to zadnie to byłam zdziwiona bo bym to blazerek.. Kupiłam identyczny żeby mieć pewność że przejdę. Przez to zadanie straciłam na czasie ale teraz już jest wszystko dobrze, akademie już skończyłam i na koniec dostałam dużo kosmetyków. Jak na teraźniejszy czas też po wypatrywałam błędy. Jest to np. zmniejszenie się okularów z 29.12 lub tez przy zakupie SS. No cóż tak to jest. Ale tez tak myślę że bez błędów stardol by był nudny, tak samo jest z blogami, bez blogów było by bardzo nudno, ponieważ tu możemy poprosić o pomoc gdy czegoś nie umiemy, skomentować stardol post i wylać to co nas gnębi a jak napisalibyśmy to adminom to grozi to usunięciem naszego konta. Dlatego to nas powstrzymuje moim zdaniem .:)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem błędy są czasem przydatne - tak jak napisałaś z powodu darmówek. Jednak BARDZO wkurzają mnie błędy związane z płatnościami (doładowywaniem ss lub stardollarów). Np. niedawno straciłam 10zł gdy chciałam sobie doładować sd - połączenie się urwało. Napisałam o tym do adminów, ale nikt mi jeszcze nie odpisał.

    MegaMelanie000

    OdpowiedzUsuń
  12. mi wszystko jedno czy one są, czy nie. zwykle nie są zbyt wielkie, a często rzeczywiście na nich korzystamy przez darmowe rzeczy,lub kiedy np. coś zamiast za sd jest za sm. nie przeszkadzają mi ani trochę :)
    PS. jesteś dobrą redaktorką, przyjemnie się ciebie czyta :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Te błędy robią się wkurzające. Z Akademią najbardziej irytujące błędy są. Ja miałam kiedyś problem z sceneriami. Teraz nie napotykam za dużo błędów i może to lepiej dla mnie, nie muszę się denerwować ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie one nie denerwują . : ) Admin też człowiek i ma prawo do pomyłek które czasami wypadają na naszą korzyść shshshshs :d

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie drażni to że od początku Akademi Stardoll nie mogę zrobić jednego zadania ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem mnie drażnią z powodu iż straciłam 12zł przy zakupie SS choć wyszstko było porawnie napisane. Błendy typu za wcześni lub znowu nie drażnia mnie ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  17. TAAK! od tygodnia admin mi nie odpisują na list! o jest o SA i że nie zalicza mi się zadanie żeby zaprojektować 2 sztuki biżuterii projektowałam ze 60 razy i mi się nie zalicza! i pisałam lis ze 4 razy! raz mi odpowiedzieli a w tym napisali żebym przeczytała zakładkę pomoc dotyczącą SA! coś nie tak z nimi jest?! Nie rozumieją zdania?! Chyba TAK! Dnerwuje mnie to!!!!!

    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre błędy są denerwujące, ale z innych możemy czerpać korzyści. Ja bardzo lubię, gdy dochodzą nowe ubrania i administratorzy zjadają cyferki wpisując ceny. Wtedy przykładowo coś, co miało kosztować 15 sd kosztuje 1 sd. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tam w furię nie wpadam, raczej powinniśmy się cieszyć, że błędy są dla nas korzystne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że jeżeli ktoś nie straci przez nie pieniędzy to nie powinny robić one najmniejszego problemu. Pamiętam jak już około 8 razy straciłam całkiem sporo pieniędzy poprzez problemy z płatnościami, ale nie załamuje się. Jestem po prostu bardziej ostrożna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie czasami irytują nie błędy, a irytujący się przez nie ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam nie mam z tym problemów, kiedy ma się 2000000+ użytkowników to myślicie że łatwo jest to opanować? Nie sądzę.

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  23. oni ciagle cos pomieszaja xD ale przynajmniej nie jest nudno :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń