2012/12/26

Wybór dnia


Dzisiejszym wyborem dnia została bluzka pochodząca ze sklepu Bonjour Bizou. Kupić ją można za 9sd, co patrząc na dzisiejsze cenowe rewolucje na stardoll, nie jest zbyt dużo kwotą. Jest wykonana w bardzo ciekawy sposób i jako jeden z niewielu ostatnimi czasy artykułów, jest warta swojej ceny. Polecam wszystkim jej zakup, świetnie sprawdzi się w zarówno wieczorowych, jak i codziennych stylizacjach. Podoba Wam się?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup



64 komentarze:

  1. Hmm ładny ma kolor i ogólnie jest ciekawa :) mam akurat 9sd może ją kupię

    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ! ^^

    xxKlaudynka98

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, ale raczej jej nie kupię, ponieważkończą mi się sd i oszczędzam na cos fajniejszego.:D
    aniol-juleczka

    OdpowiedzUsuń
  4. taki sobie top, nie wiem czy go zakupię;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest ciekawy z tym się zgodzę, ale ogółem z daleka ta bluzka wyglądała znacznie lepiej. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się nie podoba , nie kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor,tania Pewnie zdecyduje sie na jej kupno ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ale mam mało kasy i nie wiem czy ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba jej kolor,krój jest trochę nie w moim typie. Raczej zakupie.
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi się w niej nie podoba,może gdyby nie ta satyna ,kupiłabym ją.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest taka zła, kolor też mi się podoba, lecz niestety nie mam środków by cokolwiek kupić. 9 sd to trochę dużo, jak na zwykłą bluzkę.
    ____________
    Nike75

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się ale może zmienię zdanie. Według mnie nie należy ona do tanich. Muszę przyjrzeć się jak wygląda na doll.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka prezentuje się całkiem ciekawie i ma bardzo łany kolor. Jeszcze się zastanowię czy ją kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna, można ją ciekawie wykorzystać w stylizacjach :)
    glass000

    OdpowiedzUsuń
  16. Można ją ciekawie wykorzystać, jeszcze się zastanowię nad jej zakupem. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Średnio mi się podoba, ale chyba kupię bo mam kilka fajnych pomysłów na stylizacje ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO BARDZO BARDZO fajny cuszek na pewno kupie :>> :D



    Blanka-zuza15

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna, przydałoby się mieć ją w szafie :)

    karienne

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ciuszekbardzo ciekawy i wart swojej ceny. Być może kupię go :)

    Pacia_pmi

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest taka zla,byc moze kupie :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanowię się nad nią...
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna i praktyczna ;)

    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa, przyda się do stylzacji, szkoda że nie mam kasy :)

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna, chętnie kupię :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś mnie nie porwała, nie wiem czy kupię.

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanowię się nad kupnem.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  29. nawet fajna muszę się zastanowić ;)


    CrzyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna ;)) Na pewno się przyda, żeby zrobić z niej np. sukienkę ^^

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny kolor, chyba ją kupię. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzka mi się nie podoba, wygląda jak normalna rzecz za kilka starmonet. Nie kupię
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  33. jest swietna...bardzo podoba mi sie jej kroj iten kolor jest cudowny..na bank ja kupie bo jest warta swojej ceny

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  34. jest przepiękna oraz bardzo stylowa. ;-D


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  35. mi się nie podoba, nie kupię ;p

    SweetDemi006

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładna,być może kupię.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się ta dostawa do B. Bizou za bardzo nie podoba, ponieważ artykuły nie są w moim stylu i nie mogę z nimi stworzyć stylizacji. Co do tej bluzki to jest ładna ale ja jak wcześniej wspomniałam użyć jej nie umiem, chyba że na blogu jakiś o stardoll pojawią się jakieś stylizacje must have z ubrańmi z tych dostaw. A co do jej ceny to nie jest za droga, ogółem ten sklep całościowo nie jest drogi.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie się nie podoba, wygląda sztucznie
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna jest, kupię :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakaś dziwna... chyba nie kupię.

    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się. Ostatnio widziałam dziewczynę w podobnej bluzeczce i też chciałabym taką w rzeczywistości. ;>
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  43. ładna ale nie w moim stylu nie mam tylu sd ale jakoś może uzbieram !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej, tania, świetna, nawet mam pomysł na stylizację z nią. Cudo!
    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  45. Ma ciekawy krój i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. niezbyt mi się podoba, jest trochę dziwna. kolor jest ok, ale jeszcze nie wiem czy ją kupię.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy krój, podoba mi się.


    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  48. szkoda ze nie jest granatowa a material jest dziwnie zrobiony, nie wygląda jak velvet ;< ale kroj ciekawy:

    OdpowiedzUsuń
  49. rop jest świetny ma ciekawy fason i mój ulubiony kolor

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolor cudowny, chyba się skuszę :)
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń