2012/12/29

Grudniowe kalendarze

To już prawie ostatnie rzeczy z tegorocznych kalendarzy. Szczerze mówiąc to szkoda, ponieważ dzięki temu ‘świątecznemu’ często zgarnialiśmy ładne i tanie upominki, a ten ze sklepu Nelly ubarwiał nasze życie nowymi hot buysami. Milej szuka się prezentów w specjalnej zakładce, aniżeli odwiedza starplazę.  Dziś, czyli 29 grudnia admini proponują nam srebrne spodnie HB za 18 stardollarów, a także uroczy zegarek za 10 starmonet, który przywodzi mi na myśl malutkie domki Barbie. Polecam kupno tego drugiego, bo jest na prawdę ciekawy. Jedank opinię o spodniach pozostawiam Wam, gdyż moja jest podzielona :)
 
 
 
 
Z komentarzy wylosuję po 2 osoby, które dostaną stardollary na ich zakup!
 
P.S.; Jestem nową redaktorką od artykułów tematycznych, a także nowości. Nie chciałam dodawać oddzielnego postu, aby nie zaśmiecać bloga, więc musicie zadowolić się krótkim powitaniem! Na stardoll jestem miss_miley_van, a moje, czy raczej nasze imiona to Asia i Ola. Konto i bloggera prowadzimy razem, jednak posty pisane będą w liczbie pojedynczej. W bliskiej przyszłości możecie spodziewać się z naszej strony sylwestrowego artykułu. Dziękujemy bardzo dziewczynom za daną nam szansę i cóż… witamy J

50 komentarzy:

  1. Bliiiiiiiiiiiiiiiiiźniaczki! ♥
    Uważam, że twój 1 post jest jak najbardziej udany ;) Nadajecie na redaktorki ;)
    A co do rzeczy z kalendarza to kupiłem tylko ciekawy zegarek! Nie tylko ze względu na cenę, ale ma fajny kształt i ładną kolorystykę ;)
    A spodnie to takie se.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zakupię zegarek , bo tak jak ty uważam że jest uroczy , a co do spodni muszę się poważnie zastanowić ;/ Czy warto wydac kase na nie.


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie Was witamy :)

    obie rzeczy mi się bardzo podobają :))

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam! :D
    mi się podoba tylko zegarek. :D

    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy ciekawe no i powodzenia :)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek super, a co do spodni to muszę zobaczyć jak wyglądają na doll.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć,czołem i powodzenia;*

    Podoba mi się zegarek.

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. zegarek kupię, a nad spodniami muszę się zastanowić kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupie zegarek jest fajny i nie samowicie tani!



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko bardzo mi się podoba :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupie zegarka, jest kompletnie nie w moim stylu, nad spodniami jeszcze pomyśle, przyjrzę się im z bliska ;)
    Veliebta

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor spodni, z fasonem już gorzej. Za to zegarek jest przeuroczy, więc na pewno go kupię. ;)

    LadyYorkLove
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek na pewno kupię, od dawna szukałam takiego. ;)
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic nie kupiłam z kalendarza Nelly. Są zbyt drogie i tak pójdą później do sklepu.:)

    jadees.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne,stylowe rzeczy.Stardoll jest naprawdę modne:)A co do redaktorek,to świetnie piszecie.Bardzo podobają mi się Wasze artykuły.
    MissOlaStar

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie takie sobie, ale chyba kupię, bo można je ciekawie wykorzystać w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie nie są złe , ale też nie najgorsze widzialam brzydsze zegarek jest fajny :)
    karolciaszal

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc te rzeczy nie są ładne. Na pewno ich nie kupię;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Zegarek zakupię z pewnością.. Jednak co do tylu redaktorek na raz nie jestem przekonana, ale zobaczymy jak będziecie się sprawować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie podobają mi się
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spodnie mi się nie podobają, ale chyba kupię zegarek... jest bardzo tani ;P

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie są te spodnie :) ale chyba nie kupie bo brak funduszy...
    ale zegarek też spoko xd

    missizka155

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne a najbardziej zegarek ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zegarek całkiem fajny, ale droogi! :l

    Witam was dziewczyny :D Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę Wam powodzenia :) Odnośnie kalendarzy to kupiłam tylko zegarek, ponieważ jest ładny, pasuje do wielu stylizacji, a na stardoll nie ma ich wiele, natomiast spodnie są za bardzo świecące, więc ich nie kupiłam.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  26. kupilam tylko zegarek . O spodniach nwm własciwie co myslec . Chyba się powstrzymam .

    OdpowiedzUsuń
  27. obie rzeczy kupiłam są warte kupienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie są dosyć ładne, ale raczej ich nie kupię ze względu na cenę. Zegarek kupiłam, bo jest bardzo ładny, tani i na pewno przyda mi się w stylizacjach :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie byłam przekonana do spodni, ale w końcu kupiłam i jestem zadowlona. :)Zegarek ładny i w dodatku bardzo tani. Też kupiłam. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  30. Zegarek jest przecudowny naoewno go kupie a co do spodni to zastanawiam sie
    Kochaniutka110

    OdpowiedzUsuń
  31. Na początku gratulacje pisania na blogu, czytając post widać że tworzycie zgraną grupę. Co do artykułów to mi się bardziej spodnie podobają, ponieważ są moim zdaniem bardziej praktyczne, chociaż ich cena jest trochę wygórowana jak na spodnie. A co do tego zegarka. Na początku jakby mi ktoś nie powiedział to nie powiedziałabym że to zegarek, jednak jest tani i całkiem ładny jednak nie wiem czy praktyczny.
    Ale dzisiejsze artykuły kupiłam. :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupiłam jedynie zegarek, długich spodni moja dollka nie nie nosi, ale podobają mi się. Więc się zgłaszam, ale jedynie na kupno spodni ;)
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam , że te prezenty są najładniejsze jakie mogły by być , ale zdarzały się ładniejsze. Wracając do tematu powiem że bardzo mi się podobają spodnie , a zegarek mógłby być sam. Ale no cóż ładnie !

    kami151

    OdpowiedzUsuń
  34. super spodnie ! <3

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  35. Zegarek kupię na pewno, bo warto, jest niedrogi i pewnie się przyda. Spodnie.. nie, nie. Szkoda mi sd na coś takiego.

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  36. te spodnie sa po prostu cudowne...swietny kroj i ten kolor z lekkim polyskiem jest zabojczy...na bank je kupie bo starsznie przypadly mi do gustu

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  37. Dużo piszesz. :D Ale to twoje pisanie jest takie ciekawe, że przeczytałam całe, a zazwyczaj tego nie robię :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Sorry, literka mi się wpisała :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super, obie rzeczy są śliczne. ;)

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  40. spodnie nie sa takie zle, ale nie zasluguja na taka cene...

    julia7373

    OdpowiedzUsuń