2012/12/25

Nowości w sklepie RIO

Do sklepu RIO trafiła dziś mała dostawa. W jej skład wchodzi 8 elementów, wszystkie za sd. Ceny wahają się od 3sd do 14sd. Polecam przede wszystkim zakup czerwonej torby - absolutny must have!  Dzisiejsza dostawa do RIO i wczorajsza dostawa do IT GIRLS są ściśle związane z kampanią 12 DAYS OF STARDOLL. Nadal do końca nie wiem o co chodzi, ale najwidoczniej przez 12 dni w Starplazie pojawiać się będą takie małe dostawy. W Starplazie na wystawie owa kampania zajmuje dwie strony, na których manekiny prezentują dzisiejszą i wczorajszą wystawę. Co o tym myślicie? Kupicie coś?


25 komentarzy:

  1. torebka fajna, chyba ją kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba i ten blazer :)
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba ładna :) Kopertówka tez ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam torbę i kopertówkę.
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  5. NIc mi się nie podoba ;p

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest całkiem ładna,poza tym podoba mi się top ze skóry za 12 sd.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta torba rzeczywiście świetna ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna typowa dla sklepu RIO

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  9. blazer cudowny, kupię jeszcze spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  10. blazer, kopertówka, torebka, buuuty <3 :D
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa dostawa. Kupiłam czerwoną torbę (jest świetna ♥), obie spódnice, kopertówkę i żakiet (chociaż nie do końca jestem co do niego przekonana, uważam jednak, że może się przydać).

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna dostawa. Kupiłam już torbę, która nie jest za droga, ma fajny kolor i jest świetnie wykonana. Kupiłam jeszcze spódniczkę. Zastanowię się nad blazerem i kopertówką :)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nic mi sie nie podoba.. ogółem nie przepadam za sklepem RIO..

    OdpowiedzUsuń
  14. Blazer mi się podoba i chyba go kupię.
    Ciekawa jest również spódnica ze złotym wzorem, można ją jakoś ciekawie wykorzystać :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyne ładne rzeczy wg mnie to torebka i kozaki :)

    nika32123

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie zamierzam z tej dostawy czegoś w tym czasie sobie kupować, może i jest parę ciuszków które zasługują na to żeby zawiesić oko, na pewno kupiłabym sobie coś ale nie pozwalają mi na to oszczędności które codziennie wydaje na kalendarze 2. Jednak jak tylko zdobędę trochę SD to chciałabym sobie kupić ta czerwoną torebkę i coś jeszcze, ale narazie nie wiem co bo dokładnie się nie przyglądałam tym ciuchom w stylizacjach.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka i top są fajne :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam torbę, jest cudowna. Zastanawiam się nad spódniczką za 9sd ale narazie krucho z kasą u mnie :c

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna torebka ♥
    buty za 8 SD , też niczego sb . reszta mi się nie podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. paula01225 : torebka <3 ! , buty za 8 sd i rozkloszowana spódniczka . cudeńka . ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. dosyć fajna, ciekawa dostawa. na pewno kupię obydwie torebki i spódnicę za 9sd :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  22. prawie wszystkie rzeczy podobają mi się

    OdpowiedzUsuń