2012/12/26

Nowe konkursy

Cześć. Nazywam się Daria, na stardoll missmis5. Moje hobby to między innymi śpiewanie, taniec, fotografia i pływanie. Jestem w tej chwili najszczęśliwszą osobą na świecie ze względu na szansę pisania na tym blogu. Bardzo dziękuję Nejtl i YourRockMusic12 za to, że pozwoliły mi pisać na tym blogu.
________________________________________________________________________________

Na stardoll doszły dwa nowe konkursy. Jeden z nich nosi tytuł "Zimowe impresje", a naszym zadaniem jest zrobienie zdjęcia naszej doll, ubranej w zimowe ubrania. W drugim konkursie "Strój na wigilię", musimy stworzyć świąteczną kreacje i zrobić zdjęcie. Do wygrania starmonety i stardolary.
Weźmiecie udział?


25 komentarzy:

  1. raczej nie wezmę ;)
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału w konkursach najwyżej w quizach;)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  3. nie biorę udziału w tych konkursach, są marne szanse,ze wygram.. mam wrażenie, że maszyna komputerowa losuję zwycięzców..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wezmę , ale powodzenia innym ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kiedy biorę udział w takich konkursach.. Z reguły tylko dla darmówek robię jakiekolwiek konkursowe stylizacje czy też scenerie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku chciałam ci jeszcze raz osobiście pogratulować :). A co do konkursów,to ja raczej wezmę udział jak będę miała czas. Chce to zrobić ponieważ jak już było w poprzednim na końcu dostawało się jakieś fajne i przytulne wnętrze . Wiem że zachowuje się jak materialistka, ale jest też drugi powód lubię stardoll i chce na nim jakoś wyglądać jak ktoś na mnie wejdzie, szkoda tylko ze nigdy jeszcze żadnego organizowanego przez adminów konkursu nie wygrałam no ale zawsze mam tą nadzieje.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie biorę udziału w konkursach ze stardoll, zwyczajnie mi się nie chce ;)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wziełam ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wezmę udziału...Moje szanse wynoszą 1 na 1000000, że wygram.Poza tym zazwyczaj w konkursach biorę udział, jak coś rozdają za udział :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie, rzadki biore udzial w tych konkursach

    OdpowiedzUsuń
  11. Staraj się nie powtarzać.
    Nie biorę udziału w konkursie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy post, a już jest błąd, który sprawia, że źle się czyta.
    Chodzi mi o powtórzenie w Twoim powitaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie często biorę udział w konkursach. Praktycznie tylko wtedy, gdy dają jakieś ciekawe darmówki za udział, a to się zdarza rzadko.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy konkurs był już chyba tydzień temu. Chyba w jakimś wzięłam udział ;) A tak poza tym to gratuluję ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż, pracochłonne. Nie ma co. Jeśli ktoś ma na zbyciu Świąteczne drobiazgi , to myślę że zrobi. Ja osobiście zrobię co w mojej mocy.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  16. nie biorę udziału w konkursach, więc i w tych nie wezmę udziału :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze i zrobie.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  18. Wezmę udział, może dostanę coś ciekawego. Co mi zależy. :)
    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale te konkursy przecież dawno są dostępne...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem jeszcze się zastanowię :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wezmę udziału w żadnym z konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie są takie nowe ,ja zrobiłam je już dość dawno

    OdpowiedzUsuń