2012/12/28

Świąteczne kalendarze - 28 dzień

Grudzień powoli zmierza ku końcowi, a co za tym idzie, to już ostatnie dni, kiedy w świątecznych kalendarzach pojawiają się specjalne przedmioty. W Adwentowym Kalendarzu znaleźć dziś możemy poduszkę ze świątecznym wzorem. Jej cena to 25sm, więc stosunkowo mało. Hot Buysem od Nelly na dziś są okulary za 12sd. Zdecydowanie polecam ich zakup, wyglądają rewelacyjnie! Jak na razie zdecydowałam się tylko na ich zakup, z poduszki raczej nie skorzystam. Podoba Wam się coś?



23 komentarze:

  1. Poduszka mi sie nie podoba, przez rmte kolory a okulary sa dosyc ladne ale za zwykle czarne okulary 12 sd nie dam.



    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam okulary ale nie pojawil;y sie w apartamencie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary wyglądają interesująco, ciekawe jak na Dollce ;p
    mogłyby być tańsze, a na pewno bym je kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka nie jest brzydka, ale jej nie kupię. Okulary ładne, ale nie mam sd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszek ani okularów chyba nie zakupie. Owszem są ładne ale nie używam okularów do swoich stylizacji ;)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nic nie kupię ;(



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszka jest troszeczkę zbyt dziecinna. Okulary pewnie kupię lecz na razie nie mogę ich nawet przymierzyć w starplazie,bo gdy je zakładam są za małe!

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. nie kupujcie ich !!!! kupiłam i w salonie pięknoći można je założyc tylko na nozdrza . -,- nie idzie powiększyć .

    OdpowiedzUsuń
  9. nad poduszką się zastanowię, ale okularów na pewno nie kupię, mam ich mnóstwo, a kolejna para-mimo iż to hb- nie jest mi potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się nie podoba.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. kicia1912 okulary pojawią się w salonie piękności c;
    ********************************
    Okulary pewnie kupię, co do poduszki to jestem zawiedziona. Kocham mieć poduszki w swoim apartamencie, ale tym razem chyba się nie skuszę. Zobaczymy, może jutro zakupię.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  12. obie rzeczy fajne, brak funduszy niestety. okulary myślę przydałyby się napewno. Poduszkę może kupię, do apartamentu, ułożę ją w jakimś miejscu, czemu nie. ;p

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku byłam zachwycona okularami, wyglądają tak bosko a po kupnie są na mojej dol bardzo małe, powiększam je do maksymalnych rozmiarów i nic to dziwne, może tylko u mnie tak jest, a jeśli inni mają inaczej no niech sobie do mojego salonu piękności lukną. A co do poduszki to jestem tutaj zawiedziona , jest kiczowata i na pewno jej nie kupie.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. nic nie kupie

    PS. Loteria na sky-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne okulary, ale zbyt drogie - nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszka.. sam kicz.. nie podoba mi się i mimo jej małej ceny nie kupie. Co do okularów są ładne, ale za drobie może jutro się na nie zdecyduje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszka mi się nie podoba, za to okulary są świetne, ale jak dla mnie za drogie, nic nie kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. okulary byłby lepsze, gdyby pojawiały się w apartamencie a nie salonie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się kształt okularów ale poczekam ,ża zostanie naprawiony błąd i będzie je można przymierzyć na lalce. Natomiast poduszki nie kupię ,bo nie podoba mi się ani wzór ani kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. poduszka mi się nie podoba, jest dziecinna. okulary są bardzo ładne, ale drogie więc ich nie kupię ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  21. kupilam poduszke, ale nie podoba mi sie zbytnio

    julia7373

    OdpowiedzUsuń