2012/12/31

Świąteczne kalendarze - 31 dzień

W dniu dzisiejszym kalendarz Nelly oferuje nam cekinową sukienkę za aż 22sd. Według mnie
jest bardzo ładna, ale muszę przyjrzeć się jej jak wygląda na doll itd. Co do kalendarza Holiday, to możemy tam znaleźć miskę ze wzorem zebry. Możemy ją kupić za 30sm, czyli dość mało.
Chciałabym wszystkim przypomnieć, że to były już ostatnie rzeczy z kalendarzy, a więc na następne, podobne musimy czekać rok. Podobają wam się te rzeczy?


Z okazji nowego roku chciałabym życzyć wszystkim świetnej zabawy podczas sylwestra no 
i Szczęśliwego Nowego Roku :)

16 komentarzy:

  1. kupiłam tylko miskę, bo fajniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem Happy New Year! A co do kalendarzy to tylko tunika fajna!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  3. miska fajna, sukienka również *-*
    jednak spodziewałam się czegoś darmowego.. np. sd czy coś.. ;d


    Szczęśliwego Nowego Roku, dotrzymajcie swoich postanowień ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie,mogliśmy z tej okazji ,żę to już koniec kalendarza i okresu świąt dostać darmowego hb i np. jakąś maskotkę,a nie znów musimy wydawać sd;/

    asias222

    HAPPY NEW YEAR!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię miskę, a nad sukienką bardzo uważnie się zastanowię, bo mam mało sd...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miska zbędna, więc odpuszczam. A sukience się przyjrzę, bo może kupię ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupiłam tylko tą prześliczną miskę, ponieważ na sukienkę mnie niestety nie stać ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupię obie rzeczy. bardzo ładne.

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  9. miske kupilam, sukienke kupie

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  10. Może zdecyduje się na tunikę, co do miski to nie potrzebne wiec nie kupię..

    OdpowiedzUsuń
  11. miska jest tania i ciekawa, na pewno ją kupię. sukienkę również kupię, bardzo mi się podoba :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Miseczka jest urocza, uwielbiam motyw zebry i na pewno ją zakupię. Co do sukienki i ja będę musiała się namyślić. Tania to ona nie jest, a powalająco piękna też nie. Nie wiem czy mi się przyda ta sukienka, liczę że jej zakup nie okaże się stratą pieniędzy.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Poprzednie kalendarze były zdecydowanie lepsze. A sukienka do złudzenia przypomina tę z nelly :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że to już ostatnie artykuły z tych kalendarze i następne dopiero za rok, ale taka jest kolej rzeczy. Co do miski. Ma widoczny motyw zebry, kupiłam ją, ponieważ jest tania i nigdy nie wiadomo czy się przyda lub czy też nie. A co do Hb. To również kupiłam, jest to ładna sukienka która moim zdaniem nada się na stylizacje sylwestrową, lecz jest trochę droga.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękujemy dziękujemy :) Oba artykuły wzbogacą moją szafę ^^
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda,że to były ostatnie artykuły z kalendarzy,bo bardzo polubiłam i kal.Nelly i Holiday, w których można było znaleźć wiele ciekawych ciuszków i artykułów do apartamentu.Miskę w zebrę kupiłam,bo jest tania i ma świetny wzór! Błyszcząca sukienka jest prześliczna,ale trochę za droga, a szkoda,bo z chcęcią bym ją kupiła.Do tego świetnie nadaje się na sylwestrową noc.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń