2012/12/24

Wiadomość

Gdy weszłam dziś na stardoll w wiadomości, znalazłam tam wiadomość od adminów, w której życzą nam, użytkownikom ze statusem Royalty wesołych świąt. Napis "Exclusive!" i ogólny klimat wiadomości sprawił, że spodziewałam się jakiejś specjalnej oferty, czy upominku, ale kiedy kliknęłam na wiadomość i zostałam przeniesiona do apartamentu, nic nie znalazłam. Co więcej, wchodząc na moje konto ze statusem zwykłego użytkownika nie znalazłam żadnej wiadomości. Czyżby admini zapomnieli o życzeniach dla innych? Nieładnie... Co o tym sądzicie? 

EDIT Upominek od adminów znalazłam w Salonie Piękności, niestety wystąpił jakiś błąd i jak na razie jest to jedynie ładujące się kółeczko. Zapewne możemy się spodziewać naszyjnika widocznego na wiadomości.


19 komentarzy:

  1. moim zdaniem to czyste chamstwo z ich strony, pamiętać o tych którzy wydają pieniądze na stronę zapominać o innych.. nie ładnie.


    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem. Nie ładnie,że o nas zapomnieli. Każdemu wypada złożyć życzenia - czy biednemu,czy bogatemu. Admini w poprzednich latach składali wszystkim, dziś zachowali się naprawdę ,,po chamsku''

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak.. to już doprawdy wywyższanie tych z royal by czuli się lepsi i że sa nad wszystkimi zwykłymi użytkownikami.. Jestem zwiedziona ich zachowaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Admini zachowali się naprawdę chamsko,powinni wszystkim wysłać życzenia ,tak jak to robili parę lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogliby się postarać, ale i tak powinnyśmy być wdzięczne za upominek :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do osób bez royalty to bardzo nie ładnie. Wszystkich powinno się tak samo traktować
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem Royality i żadnej wiadomości z życzeniami świątecznymi nie znalazłam. Faktycznie- nie ładnie to tak wyróżniać tych lepszych : /

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam wiadomość, ale naszyjnik się jeszcze nie pojawia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem Royal ale to ma znaczyć że jestem gorsza? Że te, które nie mają Royalty są gorsze? Admini powinni się wstydzić, my też zasługujemy na jakiś upominek, w końcu mamy święta. Gra w to dużo dzieci, admini dają ładny popis.
    Się zdenerwowałam no.
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie dzień się nie skończył, a zresztą Wy dajecie po sobie poznać, że macie ich nie powiem gdzie, ale z jednej strony ciągle macie coś do nich, a gdy oni wam coś nasuwają pod nos, to Wy tym gardzicie. Ja jestem w Klubie Royalty i cieszę się, że złożyli mi życzenia, lecz dzień się nie skończył, może admini też coś dla was przygotowali. Dzisiaj w kalendarzu jest darmowy renifer, może znajdzie się coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nam też powinni coś dać ;(

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten naszyjnik jest chyba w starplazie:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  13. nie martwcie się dziewczyny, Świety Mikołaj o Was nigdy nie zapomni <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Royalty jak zawsze mają jakieś ponad wszystko rzeczy i to wygląda na to, że jak ktoś nie ma lub nie chce wydawać pieniędzy na ss to jest gorszy? :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie jestem Royalty tylko SS. Jak widać admini przedtem kiedy nie było wyższego statusu od SS dbali o nich, a teraz zmieniło się to. Dla mnie to jest przykre że nie pamiętają o innych , tych którzy nie dali kasy . Lecz mam nadzieje że się to zmieni i że może jutro dostaniemy życzenia, bo podobnie było z akademią pierwszego dnia przyjęli Royalty i SS, a drugiego już wszystkich. A jeżeli admini tego nie zrobią to i tak już użytkownicy ich wyręczają.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem to jest nie fair. Każdy powinien dostać jakiś prezent, lub chociaż życzenia. Jestem royalty i też mam ładujące się kółeczko w salonie piękności, możliwe, że to ten naszyjnik (jednak mnie nie zachwyca).
    MissKaty2367

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik mi się nie podoba, ale miło, że administratorzy o nas pamiętają. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń