2012/11/05

Torebka HB

Do Starplazy trafił nowy Hot Buys - futrzana torebka do ręki. Szczerze mówiąc, myślałam, że kompletnie mi się nie spodoba, a jest na odwrót - według mnie prezentuje się dosyć ciekawie, prawdopodobnie kiedyś mi się przyda. Przynajmniej mam taką nadzieję, bo - według mnie -16 stardollarów, jak na torebkę, jest dosyć wygórowaną ceną. Mdli mnie trochę od ilości futra, które znajduje się na tej torebce, ale tak właściwie ono dodaje jej całego uroku :) Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Dwie osoby, które skomentują tego posta, otrzymają 16 sd :)

64 komentarze:

  1. Superowa jest, ale faktycznie dość droga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja srednio lubie futra i wszelkie tego typu dodatki. Torebka nienajgorsza, ale raczej nie kupie. ;)

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest koszmarna i do tegto ta cena, kolekcjonje hb ale na to cos szkoda mi kasy -.-

    Regina132

    OdpowiedzUsuń
  4. 16 sd.. Faktycznie cena troszkę przesadzona, ale w końcu to HB! Mi ogółem się nie podoba i na dollce nie wygląda tez powalając.. Jakos zniechęca mnie jej kształt wiec nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga, choć przepiękna! Zastanowię się nad jej zakupem.

    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam o niej zdania. Z jednej strony jest oryginalna, i fajnie leży, ale z drugiej - jest po prostu jakaś dziwna...

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ale droga ;/

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ale strasznie droga

    starsrebro

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo droga jak na torebkę. Ale nie powiem, jest ciekawa i z pewnością nada się do stylizacji :)

    terravitta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śrenio mi się podoba - zreszta jak hot buys`y .
    Chociaż w niejednej stylizacji pokazałaby pazur :D
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość ładna. Myślę, że może dodać wielu stylizacjom uroku. Ogółem jestem na tak i raczej wydam te 16sd.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna i już znajduje się na mojej liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest ładna, idealna do zimowych, futrzanych stylizacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wykonana, pewnie kupię ;) Chociaż uważam, że ten miesiąc HB zaczął się drogo ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ajajaj. Swietny futrzak. Na pewno zaopatrzę w niego swoją szafę :)

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest bardzo ładna, ale trochę droga

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podoba. już ją wykorzystałam w stylizacji i jestem całkiem zadowolona :)
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bardzo ładna, ale trochę droga

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. na pewno się przyda ;)
    lecę ją kupić


    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest baardzo ładna, i myślę, że ' na czasie' :D Z chęcią bym ją przygarnęła. A to futerko- mm - aż chce się pogłaskać ! xD
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa , ale nie wiem czy kupię ;p


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem ładna ,ale raczej nie kupię ;p
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  23. jest obleśna .To wogóle jest torebka .?! Masakra jakaś ,napewno nie kupie.



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Komentuje = chce otrzymać C:
    Qnopers_x3

    OdpowiedzUsuń
  25. jest śliczna <3 pewnie kupię ;33

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet ładna ale nie podoba mi się jak leży w dłoni :/
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie jest urocza. Może trochę zbyt przesłodzona, ale trudno. Kosztuje trochę dużo jak na torebkę, nawet HB. Jeszcze zastanowię się nad jej kupnem.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  28. na pewno ją kupię. Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tam starasznie droga
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna no ale trzeba przyznać że jak na torebeczkę nie jest aż taka tania ...

    star_miss_502

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest strasznie droga :O Jak zobaczyłam tą cenę, to pomyślałam popukajcie się w głowę. Za tą torebkę nie dam 16 sd, choć przyznaję jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jz zakupilam, strasznie mi sie podoba ;)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  33. jest swietna...taka zimowa...mysle ze warto ja kupic bo wyglada na prawde super

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest wspaniała! Już lecę ją kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na początku nie ogarnęłam co to w ogóle jest.. musi interesująco wyglądać na dłoni Dollki - idę mierzyć. Przeraża mnie trochę cena, ale jeżeli będzie warte zakupu to kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebka jest śliczna.Chyba ją kupię.Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  37. ładna jest ale bardzo droga jak na torebkę.

    missmilena258

    OdpowiedzUsuń
  38. prędzej wygląda ta torebka jak nauszniki do trzymania w ręku. Nie kupię bo jak dla mnie do zdecydowanie za drogi zakup.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem czy ją kupię . Teraz nie mam sd , więc raczej nie .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  40. jest na pewno bardzo oryginalna, ma ładny kolor. mi się podoba :) jedynym minusem jest cena, ale ze względu na to, że kolekcjonuję hb postaram się ją kupić :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  41. Czemu post się powtarza?

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  42. ładna . :DD




    alaaa213

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest oryginalna, takich torebek nam na stardoll chyba jeszcze nie oferowali, ale ma stanowczo wygórowaną cenę.
    Mogłabym dać 13 sd, a nad wydaniem 16 się zastanowię ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Średnio mi się podoba, no i cena za wysoka... Muszę się jeszcze bardzo mocno zastanowić nad tym zakupem.
    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  45. Och,śliczna torebcia :D Napewno ją kupię, przyda mi się do wielu stylizacji. Lecz jest jeden minus, a mianowicie...cena :P No bez przesady 16 sd, za zwykłą małą torebkę? Jeszcze 14 ale nie 16 sd :P


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. jest nawet,nawet ale strasznie droga

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim zdaniem jest za duża, zastanowię się nad kupnem ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie mają co wymyślać. Trochę to dziwne :P Chyba nie kupię ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest bardzo ładna :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  52. mi sie podoba, dorga, ale chyba kupie

    Reeneeesmee

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak już pod spodem pisałam fajnie że nareszcie doszedł te Hb , pochodzi on z firmy dość uniwersalnej a dokładnie It Girls sama nazwa mówi że dla dziewczyn. Fajnym i dobrym faktem jest też to , że torebka nie ma w sobie różu jak to często bywa w tych Hb :) Ma ona szereg zastosować, ładnie pasuje w stylizacjach, mogę tak powiedzieć bo już próbowałam. Jej cena tez nie należy do najdroższych. Ogółem podoba mi eis i kupie jak tylko zdobędę SD :))
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnaaa, ale troche droga :)
    sylek1

    OdpowiedzUsuń
  55. Nawet ładna,ale brak sd.-,-
    Gruszka12343

    OdpowiedzUsuń