2011/04/21

Błąd naprawiony

W bazarku na głównej stronie już nie pokazują się same darmówki tylko normalne ciuchy :)


________________________________________________________________
Reklama
CZEŚĆ! Z tej strony Polusia. Chciałam was zaprosić na mojego bloga. Obecnie odbywa się tam loteria na 200 SD!Wiem to nie jest dużo ale gdy będzie więcej obserwatorów zrobię więcej loterii i konkursów! http://metamorfozy-i-nowosci-stardoll.blogspot.com/2011/04/loteria.html Możecie się też zgłaszać do metamorfoz u mnie w KG. Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga.

48 komentarzy:

  1. Wreszcie ;d .
    Ja kiedyś pisałam do adminów właśnie o to żeby nie było darmówek w sb xdd.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie . : ) dzięki na info: )

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze :p Bo chciałam dzisiaj coś wystawić i Admini coś aktualizowali(znów).Ale tym razem.. na lepsze!

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. wreszcie :D
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie zauważyłam błędu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff, nareszcie! To mnie denerwowało;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez różnicy ;] I tak bardzo rzadko zaglądam do starbazarku ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak dla mnie bez różnicy ja tylko w wyszukiwarce szukam ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nareszcie !! :)


    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Tam nie było samych darmówek, tylko tanie rzeczy, kupiłam tam bandanę za 5 sd, a także kurtkę która była oryginalnie kupiona za 10 sd, ja ją 'chwyciłam za 2 sd. Fajniej było wtedy, ale strasznie trzeba było się naszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobało wcześniej ;(
    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zauważyłam właśnie, to było dziwne..
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  14. I dobrze, miałam tego dość juz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie! Czekałam na to, tamto już mnie wkurzało ^^

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  16. O wreszcie. Idę coś zakupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie :) widziałam dzisiaj, że coś robią w sb.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie sie nic nie zrobiło :)) ale wczoraj jak kupywałam w starbaazar to wszystko kosztowało 2 sd :((( ale były nawet fajne ciuszki i rzeczy :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie tamten błąd mnie denerwował!

    OdpowiedzUsuń