2011/04/25

Wyniki konkursu

Nadszedł czas na wyniki konkursu na stylizację (postać z bajki).

Pierwsze miejsce i nagrodę 200 sd + sukienka DKNY zdobywa clevleen97!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisYoLWnaZeFuPK3axWOWpLnG0JUY57av4IZ9xXMLLdfhFJDPzbK3gT_Oh5UFI9kzS9e_y-9QF0tjvFXXp28Q9kDBdYyFK-hag72DVDbNo1qlNA48rqbDdHY3ImlABCl7u22adL6ZrWldBJ/s1600/8.png

Drugie miejsce i nagrodę 120 sd + buty DKNY zdobywa b.e.a.t.k.a!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8dq9EeGy8n0nVWF2oMhDUztcdEcVYKNptcVOMQM-rgvhhczGIR0Nz1d5-qEBji2pQjp2-tHLaQmaDr2zWOdPluzlA6TZ3hkWddidVLLnaEmqAb2NOiFt2qCEriuqXOjyTiiT2ouyFhKmQ/s1600/10.png

Trzecie miejsce i nagrodę 60 sd + torebka Antidote zdobywa xxxklaudusia99!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh89ZCaLD9R75w5LMTKiyb63kHFGmFNQau_Q_7e9u56WTzqAYChKeKL92xL9fw_nWH7SKzpMVJnHr7XIY0Dc9jw8E_ly1FzqgSeGzPqdmagaB95p54UxILePKslmGa-Y6RWSxBD88dVKPqS/s1600/4.png


Wyróżnienia otrzymuje 5 następnych dziewczyn (15 sd) czyli:
- nutella_choco
- tala920
- Jula_145
- fallen_love
- mikusia_agusia



Po nagrody zgłoście się na konto dyaxx, w przypadku ciuchów napiszcie swoje numery GG w księdze :)

97 komentarzy:

  1. Gratulacje! Głosowałam na Clevleen97 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje.! Wedlug mnie zasluzone nagrody, prace sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 2 miejsce są zajebiste !

    Król MMilowicz

    OdpowiedzUsuń
  4. gRatki! ;) ja też głosowałam na Clevleen97. Pomysłowo ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. juchuu! marzyłam o tych butach <3 dziękuję bardzo! jestem taaaka szczęśliwa :3

    OdpowiedzUsuń
  6. głosowałam na pierwsze dwie prace i jeszcze na prace nutella_choco :D
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gtatuluję ;) Ja głosowałam na 1 miejsce! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. congratulations, loved the outfits!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, po raz pierwszy dokładnie moje typy ;D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje. Na dwie pierwsze dziewczyny głosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję,wygrała najlepsza głosowałam na Cleven :D

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z werdyktem :)
    Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, super prace. Ja nie wiem na kogo głosowałam więc nie wiem czy się cieszę czy nie ale i tak gratulacje bo świetne pomysły miałyście

    OdpowiedzUsuń
  14. brawo .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  15. gratki ! 1 praca zasłużone :O


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje, głosowałam na b.e.a.t.k.a ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się z wygraną! Całkowicie zasłużona :) !

    A tak na marginesie głosowałam na nutelkę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. z wygraną się całkowicie zgadzam, pierwsza praca najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  19. Między Clevleen97 a b.e.a.t.k.a jest taka mała różnica w procentach

    Gratulacje!!!

    mia996

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Graty wszytskim!!I graty dla tych którzy brali udział w konku!!

    katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, dziękuję, strasznie dziękuję!
    Nie przypuszczałam, że wygram.
    Gratuluję też wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat na te 3 prace głosowałam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. głosowałam na te trzy
    doda33bayby

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację!
    Głosowałam na 2, 3 miejsce,
    a także na Fallen_Love

    justyna948

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczere gratulacje ! ! !
    Głosowałam akurat na te trzy wygrane prace ( 1-2-3 ) !

    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, to były najlepsza pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. głosowałam na te dwie akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bo praca clevleen97 i b.e.a.t.k.a najbardziej mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow... akurat wygrały te dziewczyny na które głosowałam :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratki wszystkim;*
    Zapraszam na bloga stardoll-your-life.blogspot.com
    dodajcie się do obserwatorów bloga.Za niedługo będzie LOTERIA do wygrania jest 200sd i ss na 2tygodnie z góry dziękuję.A po za tym poszukuję redaktorów i sponsorów. xKolorovaaax

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje ; *
    Głosowałam na b.e.a.t.k.e

    Brylancik99

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje!
    Flora-Kasia1998


    tajemnice-stardoll-flora-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję wszystkim!!!!!!!!!!

    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń
  35. brawo. wszystkie prace były śliczne :).

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  36. haha, dziewczyny na które głosowałam zajęły 1 i 2 miejsca ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne !!!
    starsznie mi się podobają wszystkie kreacjie !
    mam nadziej ę że to nie ostatnie tego typu konkurs <,3

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne!!! Dziewczyny dużo się napracowały

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje !!

    świetne są te kreacje :))

    I miejsca słuszne .

    OdpowiedzUsuń
  40. 2 miejsce wg mnie najlepsze :)
    Gratuluję!
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje!
    Śliczne prace:***
    I bardzo pomysłowe :********
    Jeszcze raz Gratuluje i podziwiem.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratki ;* Niezły talent trzeba mieć...

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję wszystkim uczestniczkom konkursu(nawet tym które nie przeszły do 2 etapu WSZYSTKIM!).

    OdpowiedzUsuń
  44. osobiście głosowałam na xxxklaudusia99

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje śliczne prace
    MissLili561

    OdpowiedzUsuń
  46. super ; ) gratulacje ; *

    haczyk12

    OdpowiedzUsuń
  47. Brawo gratuluję, właśnie takie wyniki obstawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepsza ta z Dalmatyńczyków. Ale i tak dla wszystkich gratulacje.!!!
    Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje, wszystkie są wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. te dwie pierwsze są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Startowałem ale sie nie dostałem. ; (

    OdpowiedzUsuń
  54. A i gratki dla wszystkich co sie dostali :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje , bo wszystkie prace są zdumiewające .
    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń