2011/04/29

...

Piszę do was z pewnym zapytaniem i informacją. Jak pewnie zauważyłyście, jest nas na blogu 3, a piszą tylko 2. Bella od dłuższego czasu wymiguje się "remontami" i innymi sprawami, ale jakoś na grę ma czas. Już dawno się nie odzywała, nie odpowiada mi, więc uważam że nie zależy jej. Nie chcę jej wywalać od razu, ale chciałabym was zapytać co mam zrobić. Pisałam jej już wiele razy aby coś zrobiła, ale jak widać nie daje to skutku. Piszcie co sądzicie a ja albo ją zostawię i dam drugą szansę albo wyleci...

149 komentarzy:

  1. jak nie odpowiada to ja bym wywaliła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie nie chce już pisać na blogu.. znudziło jej się. Powiedz jej, że jak nie zacznie pisać na blogu to ją wywalisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie by było jak byś zrobiła taki szybki konkurs na redaktorkę.

    a co do belli to nie wiem zrób tak jak ty uważasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. le skoro nie pisze na blogu i ci nie odpisuje to może jej nie zależy więc masz już odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie pisze to znaczy, że jej się znudziło już to tak samo jak nagłówki...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dała bym jej 2 szansę, może rzeczywiscie coś robi

    OdpowiedzUsuń
  8. i właśnie, może jej się znudziło albo po prostu jej się nie chce..

    OdpowiedzUsuń
  9. Michasia23 ma rację jak nie chce juz pisać to ją wywal

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym ją wywaliła na Twoim miejscu, to szczyt chamstwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmmmm...... rzeczywiście wcale nie pisze na blogu wyżuć ją tylko miejsce marnujesz zatrudnij kogoś innego :) takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle osob marzyło by być na jej miejscu! Ja bym ją od razu wywaliła. A jak wchodzi na stardoll to ma czas. Nie rozumiem jej. To moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uważam, że powinnaś dać jej warunek: jeśli nie napiszę nic przez kilka dni, to ją wywal


    joyless

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisz jej, że ją wywalisz jak nie napisze kilku postów. Jeśli napisze i będzie się starać to ją zostaw. Jak nie odpisze w ciągu tygodnia to ją wywal. Pewnie jej się znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym ją wywaliła :\ I przywróciła Rockkasia ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  16. wywal ją! ;D


    I zrób konkurs na redaktorkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Gunia350 rocckasia już odchodzi ze stardoll i sprzedaje swoje konto

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm..Moim zdaniem daj jej szansę.Każdy ma jakieś problemy.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym wywaliła. To jest popuylarny bloog ja to gdybym miala szanse pisac na nim bym była bardzo zawzieta . takiemu bloogowi trzeba poswiecać dużo czasu, ponieważ tego blooga czytają dużo ludzi. Ona nie może mieć na to olewke powinna traktowac to poważne lubi ją ale to jest bloog to jest obowiązek do którego sie osoba zaobązuje. Lecz czy ją wywalić ? . Nie wiem ja bym to zrobiła, skoro osoba zmyśla żeby się od tego wymigac to nie wiem . spółczuje jesteś w trudnej sytuacji ale tez nie mozna z jednej strony poiwedziec dobra nara wylatuje. tak jakby ktoś wam to powiedział. ja bym to chyba zrobila lecz nie jestem pewna. to jest obowiązke chyba tak ; /


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem, można dać szansę na poprawę, w czasie miesiąca ma się postarać, haha :P i pisać jak najwięcej na blogu.
    Prawdę mówiąc najwięcej wpisów widze od Ciebie (Gabi) :D
    Zrób jak uważasz, może ankieta? Wywalić/nie wywalić. :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro to problemy to daj jej jeszcze szansę, może niedługo się odezwie z jakąś wiadomością, jednak jeżeli będzie potrzeba i będzie taka sytuacja, że wymagane będą 3 redaktorki, a ona wciąż nie będzie się odzywać wtedy możesz podjąć decyzję o zmianie redaktora.

    Jednak wg. mnie można jeszcze poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sądzę że powinnaś dać jej drugą szansę
    I ja też mam co cb sprawę bo napisałam do cb na gg w sprawie reklamy za którą muszę zapłacić więc proszę odpisz mi

    OdpowiedzUsuń
  23. Milena co tak surowo? Każdy ma swoje plany w realu i często się zdarzają takie rzeczy. Jeżeli Gabisia9 jest w stanie poczekać, to może poczekać, bo uważam, że tak każdy zasługuje na taką szansę, ale ona też, więc można to zrozumieć.

    Zastanawia mnie tylko jedno co napisałaś Gabisia, teraz mam co do niej wątpliwości. Gdyby to jeszcze była sumienna osoba, to tym zostawiła, ale teraz mam wątpliwości.

    I chyba w tej chwili zaprzeczę sama sobie. Wnioskuję, że naprawdę jej nie zależy, więc napisałabym ostatnią wiadomość z pytaniem, czy zostajesz czy mam zmieniać redaktorkę, bo w tej chwili jest to słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz każdy ma prawo dostać drugą szansę. Tak naprawdę nie znamy prawdziwej przyczyny jej niepisania na blogu więc, postaw warunek że jeśli nie zacznie pisać ,być aktywną na blogu to myślę że mogłabyś dać szansę komuś innemu ;)
    angeljuliet

    OdpowiedzUsuń
  25. ale no jak ona nie odpowiada czyli to znaczy że nie chce pisać na blogu znudziło jej się, albo się obraziła o coś nie wiem:P
    ja bym jej zwolniła bo jak można zostawiać blog i nić nie pisać:/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na Twoim miejscu bym ją wywaliła


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  27. do miss dela.
    Surowo? wybacz ja mówie moim zdaniem choć nie jestem pewna!

    Jeżeli ma na to wyjechane ;p . to po co wogóle chciała pisac blooga?
    Do tego trzeba namyslenia i trzeba sobie powiedziec czy bede miala czas na takie coś!


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie wiem ale jak nie odpowiada to raczej powinnaś ją wywalić ale to twój blog ale i tak jestem za wyrzuceniem jej...Przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeżeli nie odpowiada na twoje wiadomości, a mówisz że loguje się na Stardoll, to znaczy że cię ignoruje i znudziło się jej pisanie na blogu, ja wywaliła bym ją.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrób konkurs na redaktorkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wywal ją!
    Wywal ją!
    wYWAL JĄ!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zwolnij ją ze stanowiska redaktorki. Nie robi dla bloga nic, a powinna. Skoro nie ma czasu to niech od razu powie, ze koniec z pisaniem, a nie teraz głupa strzela :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm... Ja myślę, że trzeba dać jej szansę. Może ona wchodzi na Stardolla na chwilę bo faktycznie ma zamieszanie w domu czy gdzieśtam... Z drugiej strony to skoro wie, że ma mało czasu, powinna wycofać się lub poinformować Cię i przeprosić...
    Ale faktycznie, ciągle nie pisze...

    Nie wiem, jak dla mnie to zostaw ją, bo pisze całkiem ciekawe instrukcje na screeny itp. Może ona zajęłaby się nieraz czymś takim, a ty znajdziesz inną osobę? To na pewno nie zaszkodzi blogowi, a jakaś ciekawa, nowa osóbka mogłaby go tylko ulepszyć ;)

    Pozdrawiam,
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  34. Milena ok, wiem ;P Później też sama napisałam, że mam wątpliwości, bo to nieodpowiadanie to jest olewanie właścicielki i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  35. no to się zgadziamy ;p


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  36. Daj jej szansę.!Napisz do niej ,że jak nie napisze kilku postów to ją wywalisz.

    OdpowiedzUsuń
  37. ja bym ją wywaliła ona jest popularna na waszym blogu ale nic nie robi wy natomiast cały czas piszecie dla nas i ciężko pracujecie aby ten blog był wspaniały i nie jesteście takie że jesteście sławne a nic nie robicie ja bym ja wywaliła .

    OdpowiedzUsuń
  38. wywal ją i weź nowąredaktorke np. mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  39. może rzeczywiście ma jakieś problemy? może nie ma czasu. z drugiej strony jednak wchodzi na stardoll.. ja bym jej jeszcze nie wyrzucała. dałabym jej drugą szansę.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  40. daj jej jeszcze 2 dni jeśli nie odpowie wywal ją!

    OdpowiedzUsuń
  41. Tez zauwazylam , ze wogole sie nie udziela .. Ja na Twoim miejscu bym ja wywalila , bo w koncu to nie ma sensu .. Tak jak piszesz , pisalas do Niej a ona nie odpowiada , to znaczy tylko jedno : Ma cie gdzies ;) . Zrobisz tak jak uwazasz , to jest tylko moja opinia .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  42. Wywal .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  43. Wywal ja :P Weś nową CASTING
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  44. Też zauwazyłam, że się dawno nie udzielała... Moim zdaniem to... Napisz do niej decydującą wiadomość: Albo pisze teraz, albo w ogóle. Jeśli nie odpisze, wywal. Takie jest moje zdanie, zrób jak chcesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem powinnaś ją wywalić...

    OdpowiedzUsuń
  46. Hmm...możliwe, że chcę zapomnieć o blogowaniu. Napisz jej wiadomość na stardoll (jak piszę, że na grę ma czas, to może odpiszę). I napisz, że dajesz drugą szansę albo wywalasz. Jeżeli odpowie, że chcę pisać to daj drugą szanse. A jak nie odpiszę nic to wywal.

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  47. Najlepiej wywal ją bo widać że jej nie zależy. Dostała szansę pisanaia na tak prestiżowym blogu,a poprostu ma to w nosie. Na twoim miejscu poczekałabym jeszcze z 2-3 dni i zobaczyła czy przez ten czas czy coś napisze i wtedy byś sie dowiedziała czy to naprawde jej chwilowe problemy , czy rzeczywiście ma nas w nosie. to jest moje zdanie


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  48. następnym razem weź sobie kogoś bardziej ambitnego :]

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim zdaniem ona olewa ten blog i ma go daleko gdzieś bo na początku wszystko było pięknie, ładnie a potem nastała jakby cisza więc ja jestem za tym żeby opuściła tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Skoro nie odpowiada na twoje prośby o odezwanie się, to może powinna z tym skończyć

    OdpowiedzUsuń
  51. W ogóle ktoś taki jest? No nie zauważyłam, jeśli mówi, ze nie ma czasu , bo ma remont ok, ale jak dwa miesiące już ma ten remont to bez przesady;/
    Sądzę, żeby opuściła bloga;P
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  52. W sumie gdyby naprawdę nie mogła pisać i wgl. to nawet by nie grała.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja także bym ją wywaliła, pisać na takim blogu to dla wielu marzenie, a jej widocznie nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  54. uważam, że powinna pisać na blogu, choć sądzę, że każdy powinien dostać drugą szansę... sądzę że dużo włożyła pracy w ten blog... ale jeśli naprawdę jej nie zależy, to sytuacja jest jasna. ;_; T.T

    OdpowiedzUsuń
  55. Jest na taki cudownym blogu i to "olewa" to ją wywal

    OdpowiedzUsuń
  56. przeczytałam WSZYSTKIE komentarze. Wszyscy pisali to samo. JA będę ordżinal ...
    haha. ;D Weź mnie. ;D ja nie odejde ;p pzdr. :*

    julacz

    OdpowiedzUsuń
  57. MiSs_MaRtUsIa_9 - pff ... łatwo Ci mówić tylko ciekawe skąd się dowiesz czy ten ktoś jest ambitny ...
    Popatrzysz na lalkę i powiesz ' Ten jest , a ten nie jest ' . Wątpię -.-
    Więc się nie udzielaj jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia .

    Ja uważam , że ona rzeczywiście może mieć jakieś problemy ...
    A może wchodzi na SD tylko żeby poodbierać wiadomości , po odpisywać , ewentualnie przebrać doll i wylogowuje się .
    Może ma dużo nauki ...
    Może problemy rodzinne ...
    Nie wiadomo ...
    Pamiętacie tą sytuację z Gosią ???
    To może warto poczekać .

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja bym ją wywaliła, tym bardziej jeśli nie raczy Ci powiedzieć, co dalej zamierza i że widzisz, że na grę ma czas. Tak się nie postępuje.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sorry gabisiu ale ona poradniki piszę chaotycznie.Najpierw pierwsza część(jak narysować dollkę,bez cieni) ,potem druga ( o ubraniach).
    Co mnie obchodzi że sobie skasowała.Ja nic nie zrozumiałam z tego poradnika :/

    OdpowiedzUsuń
  60. nie chce jej urażać albo coś ale nie należy jej się mogła by się do cb odezwać dać znak co dalej WYWAL . daj szanse komus lepszemu . : )

    OdpowiedzUsuń
  61. Moim zdaniem powinnaś ją wywalic i zrobic casting na nową redattorkę.Dla Belli nie zależy na blogu i już.

    katttusia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie chcę się wtrącac, ale to denerwujące. Wywaliłabym. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja bym ją wywaliła, bo on cię lekceważy i może jej się nie chce. po prostu to olewa ... xd

    OdpowiedzUsuń
  64. To że jej ostatni wpis był 27 (chyba) dni temu to jednak coś mówi.

    OdpowiedzUsuń
  65. Też to zauważyłam:(

    Moim zdaniem powinnaś wywalić ją tak ja mówi :

    .Kara96. pisze...

    To że jej ostatni wpis był 27 (chyba) dni temu to jednak coś mówi.

    No właśnie to jest dowód trzeba ją wywalić lub dać 2szanse!!!


    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń
  66. ..mm.. 2 szansa, mi jej nie dano za 4 dni nieobecnosci na blogu ...( juz nie chce wymieniac) , gdyz mialam awarie netu. Na blogu jest klika razy mniejsza spolecznosc, ale za to o wiele surowsze zasady adminki. Uważam, że już czas ją wywalić ..bardzo długo nie czytałam ani 1 postu od niej .

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwazam, ze powinnas dac sznsę komuś innemu, kto się postara

    OdpowiedzUsuń
  68. Moim zdaniem powinnaś ją wywalić . Nie odpisuje widać nie zależy jej .
    A innej redaktorki myślę nie szukaj .
    Ty z VenusVirgin piszecie często . A gdyby była jeszcze 1 redaktorka byłoby wielkie zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  69. paulus114 : A Tobie zależy tylko na tym aby zająć miejsce belli -,-

    OdpowiedzUsuń
  70. Moim zdaniem, jeżeli ma przez cały czas 'remont' to należy ją wywalić.
    Chociaż nie wiadomo :/

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń
  71. yy . Bellę nie interesuje już chyba blog , to raczej powinnaś ją wyrzucić co to ma za sens ? :P

    OdpowiedzUsuń
  72. Jej się po prostu już nie chce. Możesz dać jej drugą szansę, ale wtedy ona się zmobilizuje tylko na krótki czas, a po maksymalnie 3 tyg. znowu przestanie pisać. A więc ja bym ją wywaliła, a dała szansę innej osobie, która z chęcią zajmie miejsce Belli.;)

    OdpowiedzUsuń
  73. MileyStarxD - ja wyrażam swoją opinie dziecko i mi tego nie zabronisz, jak masz jakieś problemy ze sobą to od razu nie gadaj do innych oO ...

    OdpowiedzUsuń
  74. A ja uważam, że to jest sprawa, tylko między Wami trzema. Po co mieszać tu czytelników? Zaraz się bluzgi posypią, o ile już się nie posypały. To nic miłego usłyszeć ''Wywal!!!''

    FrancuskaLady

    OdpowiedzUsuń
  75. hm .. jak na takiego wielgaśnego bloga powinny być 3 redaktorki xd no i bella nie spełnia swoich obowiązków powinna ponieś za to konsekwencje ;) jestem za tym żeby wyleciała po prostu się jej nie chce a to super praca nie wiem jak ona może nie chcieć ;P chciałabym ;) to moje zdanie ;P

    juliki10

    OdpowiedzUsuń
  76. Yyy.. z jednej strony szkoda mi jej, a z drugiej to raczej bym ją wywaliła bo w ogóle się nie stara ;\

    OdpowiedzUsuń
  77. jesli bella nie odpowiada w ogóle to powinnaś ją wywalić...
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  78. Bez przesady, może ma jakieś b ważne sprawy! Poczekajcie jeszcze jakiś czas jeśli tak nadal będzie to ją wywalcie!

    moja213

    OdpowiedzUsuń
  79. Może naprawdę ma remont. Ja bym dała drugą szansę...
    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  80. Moim zdaniem jeśli nie ma się czasu na bloga to są chyba jakieś zobowiązania. No owszem, jest życie prywatne ale skoro ona nic nie odpisuje to chyba powinnaś ją wywalić, bynajmniej ja bym tak zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak dla mnie to jeżeli ktoś nie ma czasu, albo mu się nie chce to nie powinien prowadzić bloga ;/ Ale napisz jej i daj jej drugą szansę, żeby później nie było, że ją tak od razu wywalasz ;D
    Albo no nie wiem...Zrób konkurs na inną redaktorkę czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  82. Gdybym dostała szanse pisania na tym blogu to bym to traktowała jak zaszczyt, a nie nie pisała przez 27.
    Ja uważam że pomysł, aby zrobić ankietę jest dość trafny, ale np żeby w ankiecie pisało czy dać jej 2 szanse czy wywalić od razu. ;D


    Kawa007

    OdpowiedzUsuń
  83. Wywalić. No sorry, ale powinna chociaż się wytłumaczyć, a nie wymigiwać remontem. Remont nie trwa wiecznie, a dostęp do komputera na pewno ma. Według mnie to niesprawiedliwe, bo wiele osób chciałoby zająć jej miejsce, a ona po prostu to lekceważy. Hm, rozumiem, że jest życie prywatne, że nie żyjemy w wirtualnym świecie, ale skoro się zobowiązało, to trzeba dotrzymać słowa. A jeżeli są naprawdę problemy, to należy poinformować o tym właścicielkę :) A z internetu można skorzystać w wielu miejscach, chociażby u koleżanki, w bibliotece, czy kafejce.
    Gabi, mam nadzieję, że podejmiesz słuszną decyzję. Pozdro, elcias. ;>

    OdpowiedzUsuń
  84. Jeszcze chciałabym dodać, iż VenusVirgin i Bella piszą tyle samo czasu, a VenusVirgin napisała 239 postów, a Bella zaledwie 56...

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak bie odpowiada, to ją wywal ;d

    OdpowiedzUsuń
  86. Chciałam właśnie do ciebie pisac w tej sprawie. Szczerze mówiąc to ja już o niej zapomniałam. Ja bym wywaliła. W ogóle się nie stara by mieć dostęp do kompa. A jeżli już jest remont to nie od razu jest wszędzie, tylko najpierw w jednym pokoju, później w drugim.
    Podsumowanie: wywal ją.

    OdpowiedzUsuń
  87. Hmm... Ja bym jeszcze dała jej czas... Może ok 1 tyg.

    OdpowiedzUsuń
  88. Wywal ją, nie pisze od kilku tygodni

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja od pączątku nie chciałam jej na blogu. Było dużo kreatywniejszych chętnych. Teraz widać efekty tego wyboru. Popisała trochę...i jej się znudziło...

    OdpowiedzUsuń
  90. Wywal ją. Ktoś może ją zastąpić , a żeby było sprawiedliwie zrób konkurs na redaktorkę bo to popularny blog i we dwie z VenusVirgin sobie nie poradzicie - moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  91. powiedz jej, że ma tydzień i jak nie napisze np. 10 postów to wyleci.

    OdpowiedzUsuń
  92. Często ją spotykam na GG. Dlaczego więc nigdy na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  93. I'm sorry za te komentarze///

    OdpowiedzUsuń
  94. Dostała ogromną szansę, by pisać na tym blogu. Chyba jednak nie wie jak ją wykorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  95. Jeżeli nie odpowiada - wywal ją .
    Tylko się reklamuje na twoim blogu jako redaktorka :/

    OdpowiedzUsuń
  96. MiSs_MaRtUsIa_9 - ja też wyrażam swoją opinię .
    I to z tobą jest coś nie tak , skoro bezpodstawnie nazywasz mnie dzieckiem . Ty też zapewne jesteś dzieckiem .
    A ja mam 11 lat i się tego nie wstydzę .
    Nie obsypuje cię obelgami , więc dzieckiem nie jestem .
    A poza tym skąd czy wiesz czy Bella jest ambitna czy też nie ???

    I radzę ci : uspokój się . Musisz od razu : ' zabronisz mi , zabronisz mi ??? '

    OdpowiedzUsuń
  97. ja bez słowa bym wywaliła, bez obrazy.. ^^ czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  98. Dużo jest ludzi, którzy mówią, żeby ją wyrzucić więc chyba mają rację. I to chyba sugestia większości.

    OdpowiedzUsuń
  99. No na grę mam czas a na blog nie ma ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  100. Najwidoczniej jej nie zależy, wywaliła bym ją, jeżeli nadal by mi nie odpisała.

    OdpowiedzUsuń
  101. jeżeli nie odpisuje to może ma powody? ale skoro piszesz, że na gre ma czas to widocznie.. nie zależy jej ;/.. ja na twoim miejscu bym ją wywaliła ;)

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  102. Już od początku nie przypadła mi do gustu ;[

    OdpowiedzUsuń
  103. ja bym ją wyrzuciła po co ona jest jeśli sienie udziela
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  104. ja bym najpierw dała jej szansę się wytłumaczyć, dlaczego nie pisze. Nikt na prawde nie wie co się dzieje więc nie bądzcie dla belli podli bo była dobrą redaktorką. Juz byscie wszystkich wywalali. Wiadomo, ze kazdy by chcial byc na jej miejscu, ale nie traktujcie jej z gory.
    Tak więc ja bym dała jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie obraź się ,ale wszystkich po kolei wywalasz .. Według mnie to nie wywalać jej .. może nie ma czasu? Powiedziała Ci przecież .. Na stardoll wchodzi na chwilę dla starpunktów. Nie martw się ,będzie niebawem ;)

    gordell

    OdpowiedzUsuń
  106. Sorry, ale nie wiem po co się pytałaś. Przecież jest oczywiste, że większość napisze, żebyś ją wywaliła, bo tylko czyhają na wolne miejsce redaktora :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja nie wiem co bym zrobiła, może ma jakieś problemy, i może naprawdę nie ma czasu. Daj jej może szansę, poczekaj i zobaczysz. :) Wszyscy piszą, żeby ją wywalić, dlatego, że myślą o nowym konkursie na redaktorkę, i że one mogłyby wygrać.. czyli o tak jakbym własnym szczęściu, nie patrząc na innych. Ja gdybym była na Tw miejscu wzięła bym jeszcze jedną redaktorkę, jej nie wywalała, przecież ew. 4 też mogą pisać bloga ;) A jeżeli nie będzie odpisywała dalej to dopiero ją wyrzucić.

    MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  108. napisz jej, że jak jej nie zależy to
    ją wywalisz ;/

    OdpowiedzUsuń
  109. Sorki, za to co powiem, ale jak mam być szczera to jestem. Od początku Bella nie nadawała się na redaktorkę. Nie rozumiem dlaczego ją wybrałaś. Owszem kiedy był "okres próbny" to się starała. Ale teraz? Zero, nic. Nawet tu nie wchodzi, ale na stardoll tak. Skoro ma czas na przebranie doll, to dlaczego nie może napisać posta? Choćby z przeprosinami? Moim zdaniem Bella powinna wylecieć i to jak najszybciej. Po co ci redaktorka, która łaskawie napiszę jednego posta na miesiąc? Po za tym chciałabym ci przypomnieć, że musiałaś utrzymywać jej konkurs, bo wielka księżniczka go nie skończyła. Przepraszam za te słowa, ale jestem pod wpływem emocji. Tylko nie rozumiem jedej rzeczy Rockkasię wywaliłaś, bo mało pisała. W porównaniu z Bellą to Ola pisała całą górę postów, po za tym była milsza. Ale to tak na marginesie. Więc podsumowując, moim zdaniem WYWAL JĄ.Sorka..;/

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  110. Sory za słowa.Kur... czy w każdym komentarzu musi być słowo 'zrób konkurs na redaktorkę'?Może wystarczy tylko jej ona sama i VenusVirgin?Moim zdaniem to idiotyczne z konkiem na redaktorke.Tak jakby jestem zdania Olcia473.

    OdpowiedzUsuń
  111. Sorry, ale nie wiesz czy naprawdę ma remont a skoro gra, hmm.. nie sądzisz, że pisanie na twoim blogu, Gabi jest bardziej 'rozsławiające' bo Bella zyskała dzięki niemu ooogromną popularność. Ja... nie wiem za czym jestem, ale ja bym... no widzisz, nie.. skoro jest u CIEBIE raz napisała i ma sławę że hoho! a potem po co pisać. ;--} skoro jest już na TOPIE ?/ ;-)) Wywalić..hm..
    jak już ktoś zauwarzył, starala się tylko wokresie próbnym.
    Ja nie chcę pisać na twoim blogu i nie zamierzam brać w nim konkursu, chyba że sama poprosisz, ale tyllko udzielam ci rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jest wiele osób chętnych na jej miejsce ( np. ja xD ) a skoro się nie stara to po co ją w zespole bloga

    OdpowiedzUsuń
  113. mysle, ze powinnas ja wywalic -.-. zyskala slawe tak jak chciala i odechcialo jej sie pisac na blogu. eh ;//.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  114. a i chciałam dodać, że według mnie ona od początku nie podobałam mi się.. jak ja coś napisałam to ona to skomentowała niemile czy jakoś tak.. zdziwiłam się, że karolka120 wyleciała, a nie bella..

    OdpowiedzUsuń
  115. Na grę wchodzi, a na bloga nie i Ci nie odp? Dziwne, ja bym napisała ostatni raz, że grozi jej wypad z bloga, może się wtedy odezwie..

    OdpowiedzUsuń
  116. ja bym wtedy zostawiła karolkę a nie bellę bo ona chociaż się udzielała ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  118. Taa teraz wszyscy piszą :
    Wywalić ją!
    Wywalić Belle
    A wiecie czemu tak jest ??
    Bo wszyscy chcecie być sławni i tu pisać !Moglibyście ludzie chodź raz pomyśleć o Gabisi i redaktorkach o blogu a nie o sobie .!

    Nie bronię jej ale nawet jeżeli ją wywalisz nie rób konkursu na redkatorkę!

    mikeyla700

    OdpowiedzUsuń
  119. A i jeszcze jedno tutaj nikogo się nie pytaj wszyscy będą mówili to samo ,bo zależy im tylko na sobie!Nie ma tu nikogo uczciwego kto by ci powiedział jak jest .Założę się że z innymi będzie tak samo .zywskają sławę ?Odejdą !

    Weź kogoś kogo najlepiej znasz i kogoś kto nie będzie chciał być sławny :)
    Pozdrawiam,mi na tym wcale nie zależy więc wiesz..

    OdpowiedzUsuń
  120. WYWAL JĄ . Też zauważyłam że od dłuzszego czasu nie dodaje zadnych postów

    OdpowiedzUsuń
  121. Może daj jej 2 szanse , jak nic nie zrobi, to wyrzuć ją ...

    OdpowiedzUsuń
  122. Sądzę, że nie ma dla niej miejsca na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja bym już jej 2 szansy nie dawała..
    Weź kogoś innego na próbę może?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja osobiście nie rozumiem Belli.
    Wszystkie wpisy w Księdze Gości omija. Odpowiada tylko na te o nagłówkach, na których może zarobić.
    Większość z Was napisała: "może wchodzi tylko po to, aby odebrać wiadomości itp."
    Skoro je odbiera to dlaczego nie odezwie się do Gabi? No sorry, ale jakoś tego nie trawię. Od dawna sobie olewa, gdy tylko skończył się okres próbny -.-
    Z jednej strony wyrzuciłabym ją, a z drugiej moze wypadałoby jej dać trzecią szansę. Tak.. Trzecią, bo wydaje mi się, że już dwie wykorzystała dawno . -.-

    OdpowiedzUsuń
  125. Gabisiu pomyśl ile obowiązków spadło by Ci na głowę gdybyś była tylko ty i Bella (a ona nie pisałaby)byś była sama dobrze że na blogu jest taka osoba jak VenusVirgin . Radzę ci zwolnić Bellę . Pomyśl że masz sklep i Bella nie przychodzi do pracy od ładnych paru miesięcy, a jesteś sama - WYWALAJ !!! Bella nie ma tu czego szukać ...

    Radzi, angela404

    OdpowiedzUsuń
  126. Dulcenika ma rację ;/ Może ma jakieś problemy rodzinne czy coś? Może ktoś z was o tym by pomyślał? A prawda jest taka,że chcecie ją wywalić,bo robicie sobie nadzieję,że może Gabi zrobi konkurs na redaktora ,więc pozdrawiam wszystkie żałosne dziewczynki.

    Bysia15

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja uważam tak. Blog jest jednym z najbardziej popularnych blogów o Stardoll i powinna na nim pisac osoba, która się stara, jest pracowita i odpowiedziałna. Zrozumiem, można miec plany związane z życiem realnym i wcale się nie dziwie, jest na prawde wiele ważniejszych spraw niż stronka zamieszczona w internecie, zawsze może coś wypasc lub może ma dużo załatwnień, nie wiem, jest dużo argumentów czemu mogła by nie pisac. Ale skoro wiemy, że Bella loguje się na Stardoll, gra na nim to jak można wyjasnic te wszystkie remonty itd ? Skoro ma czasna granie to równie dobrze ma czas na pisanie bloga, lecz jej się nie chce. Zgodzę się z dziewczynami, pewnie znudziło jej się to, a jest wiele chętnych dziewczyn, którre z wielką chęcią pisałyby za nią. Wiec moim zdaniem powinnaś ją wywalic, bo to jest jednak głupie że osoba której powierzasz tak wiele olewa sobie to i po prostu zaniedbuje bloga. Ja bym ją wywaliła.

    OdpowiedzUsuń
  128. Dodam jeszcze to, że Bella ostatnią notkę dodała 2 kwietnia, więc pomyślcie dziewczyny co o tym sądzicie. Jak ma Gabi z nią pogadac skoro ciągle do niej pisze a ta albo nie odpisuje, lub się wymiguje remontami. Rozumiem, remont ale na gre ma czas ! I nie sądzę, żeby każda dziewczyna, która jest tu za wywaleniem Belli miała w głowie tylko to, że jeżeli Bella wyleci byc może ona zastąpi jej miejsce. Nie, jestem nawet za tym, że jeżeli Bella wyleci nie zrobi się konkurs na nową redaktorkę, bo to nie o to chodzi, że jesteśmy za tym aby Bella opuściła bloga bo a nóż któraś z nas zajmie jej miejsce. Niech pisze sama Gabi z VenusVirgin bo na prawdę świetnie sobie dają rade a jakby chciały pomocy bo się nie wyrabiały to wtedy zrobią konkurs i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  129. Uważam,że osoba,która nic nie robi na blogu powinna zostac wywalona.Z pewnością gdybyś zrobiła konkurs na redaktorkę znalazła by się osoba,która jest pracowita i jej zależy.Takie jest moje zdanie pozdrawiam ;D
    prycha99

    OdpowiedzUsuń
  130. Myślę, że powinna odejść, skoro nie pisze na blogu, nie zależy jej. Proste.
    Chociaż możesz dać jej jeszcze chwilkę czasu, na poprawę :)


    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  131. Wiesz ...
    skoro się nie udziela to po co jest redaktorką . ?
    Nie chce się wtrącać ale powinnaś ją wywalić.
    No bo po co jest redaktorką jak nic nie robi . ? ;o

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  132. prosiłaś by coś zrobiła? nie robi, to znaczy iż szanse zmarnowała.

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  133. Powinnyście dać szanse jakiejś innej osobie która naprawdę będzie dbała o bloga a nie tylko stała się sławna i zostawiła was same ;p

    OdpowiedzUsuń
  134. Wydaje mi się, że powinnyście ją wywalić :/

    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  135. Gabi, im popularniejszy blog tym więcej wymaga uwagi i jeśli ona to olewa to ją wywal! Jest wiele dziewczyn które dałoby się zabić żeby być na jej miejscu! Ja bym zrobiła tak: Wywal bellę, spytaj rockkasi czy zgodziłaby się wrócić (wiem że dochodzi ze stardoll ale może da się namówić) jeśli się nie zgodzi to zrób konkurs pisarski na redaktorkę i już!

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń