2011/04/20

Mini konkurs

Co to za zwierzę?
Odpowiedź podaj w języku szwedzkim.
Do wygrania po 10 sd dla pierwszej i wylosowanej osoby.

Wygrywa
KochamSiebiex3 oraz kreacyjna, zgłoście się na konto dyaxx



_________________________________________________
Reklama
DODAJ MNIE DO ZNAJOMYCH NA FACEBOOKU I ZGARNIJ STARDOLLARY! WYSTARCZY DODAĆ MNIE NA FB - TUTAJ I POTWIERDZIĆ SWOJE UCZESTNICTWO, PISZĄC NA ADRES E-MAIL : arwena94@gazeta.pl SWOJE IMIĘ I NAZWISKO, Z KONTA, Z KTÓREGO ZAPRASZALIŚCIE I WASZ NICK NA STARDOLL! DO WYGRANIA 300SD, 200SD, 150SD, 500SD, DKNY HEARTS RUFFLE DRESS I WIELE UBRAŃ LE! NIE CZEKAJ! WEŹ UDZIAŁ JUŻ TERAZ:)

64 komentarze:

  1. trast
    Queen_Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. trast.? ;))
    fagel..? :))

    na stardoll login fajowylucjanek

    OdpowiedzUsuń
  4. |Gabi, kiedy wyniki bitwy na paznokcie?
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt rapphöna ;p
    Queen_natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuropatwa - rapphöna : ) Jestem pewna .


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  7. Rapphöna, bo to kuropatwa jest .


    Cleo167

    OdpowiedzUsuń
  8. rapphöna czyli kuropatwa :)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  9. nie biorę udziału bo niewiem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. rapphöna-kuropatwa


    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem ;/

    A nie chcę spisywać ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. rapphöna czyli kuropatwa tak mi się zdaje :)
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. rapphöna czyli kuropatwa.

    OdpowiedzUsuń
  15. tortoise

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  16. rapphöna czyli kuropatwa, hyba tak :)
    ewa54pl

    OdpowiedzUsuń
  17. rapphöna/partridge ;P

    Mitchie348

    OdpowiedzUsuń
  18. ehh. ja się za późno zorientowałam, że konkurs jest.. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję, nie zdążyłam :p
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń