2011/04/20

Daring Doily Styled Outfits

Daring Doily 1Daring Doily 2

60 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nawet xd ;)
    PearlMayParty

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby jeszcze te ciuchy były tak samo fajne, jak sposób w jakie je pokazują xD

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  4. średnio na jeża :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, będą te buty co mi się podobają :DD Ale znając życie dla ss.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, najbardziej mi się podoba czarna sukienka na 1szym obrazku.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nie podobają :P

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie tylko podba fryza 1 dollki

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś w sobie mają, ale mnie do końca nie leżą :P Są takie landrynkowe -.-'

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, może coś się kupi . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę dziwna ,,oprawa'' .
    Ciuchy całkiem .

    OdpowiedzUsuń
  12. NAWET SPX .. ;]

    --Cool_Girl_Green

    OdpowiedzUsuń
  13. mogą byc xdd
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się nic oprócz okularków które już kupiłam. śliczne są ;)

    Patrycja-love

    OdpowiedzUsuń
  15. podobaja mi sie.
    wytapetowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi podobają się niektóre. Na 2 obrazku ta brązowa sukienka na samym dole,torebka w kwiaty(2 obrazek) i wszystkie z pierwszego :)

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  17. mało interesujace ;P
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się bardzo podobają. Kwiatki w szczególności, a na płaszczyk mam oko mhm <3<3

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się :)
    tak wiosennie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. średnie, ale ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładna ta sukienka na samym dole dzisiaj sobie ją kupiłam !!!

    OdpowiedzUsuń