2011/04/21

Reklama

Witam Was,

Moja przygoda ze stardollem się już kończy, a zatem sprzedaje swoje konto kotkatolka
Konto zostało założone 2 kwietnia 2008 roku. Obecnie posiada 130 sd oraz 5751 starpunktów, które stale rosną.- ss jest wykupione jeszcze przez 2 dni. Jako iż jest to dość stare konto posiada sporo fajnych ubrań ( w szafie wszystko jest) i do tego meble. Dużo mebli. 20 stron dekoracji,4 strony mebli i kilka rzeczy w dodatkach oraz ubraniach. Na życzenie wystawiam wszystko ze schowka.

Plus jest taki gdyż konto posiada wielbiony przez wszystkich Modern Balzer z ELLE oraz kilka innych ciuszków z tej starszej kolekcji. Jeśli ktoś mi nie ufa to zapraszam do starbloga, są ram referencje. Przy ostatecznej sprzedaży dowiecie się kim jestem gdyż posiadam drugie konto także raczej nie oszukuję.

Konto chce sprzedać za :
Doładowanie do telefonu ; cena wywoławcza 5zł
Doładowania superstar
Cenne ubrania – HB, DKNY, LE
Można łączyć np. doładowanie + ubranie (to tylko przykład)
Ja naprawdę nie chce dużo za to konto. Licytacje w księdze gości.

ODWIEDŹ MNIE