2011/04/25

Reklama

http://oi54.tinypic.com/6fmqma.jpg

Tu Natagod99 . Chcę Was zaprosić na mojego bloga o Stardoll :
www.Stardoll-All-you-Need.blogspot.com
Znajdziecie tam:
Informacje, w których wyrażam swoją opinię oraz pytam Was o zdanie ;
Konkursy oraz Mini Konkursy, w których do wygrania są Stardollary;
Loterie;
Comiesięczny konkurs aktywności * ,w którym do wygrania nawet 100 Stardollarów!;
Plotki o Stardollowych celebrytach.

Na blogu panuje miła atmosfera,
a już niedługo (kiedy doczekamy 100 obserwatorów) dzień Mini Konkursów!
Szukamy również sponsorów ** i partnerów *** ,których umieszczę w specjalnej zakładce!
Już dzisiaj konkurs na redaktora/kę ,więc nie czekaj tylko wchodź:
www.Stardoll-All-you-Need.blogspot.com/2011/04/konkurs-na-redkatorke.html
Zachęcam do obserwowania, komentowania i udzielania się .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zapraszam Was również na bloga o mnie:
www.tecza-w-kropki.blogspot.com

Znajdziecie tam coś o mnie, moje zdjęcia, refleksje oraz codzienne Outfity . Udzielanie się tam również zalicza się do comiesięcznego konkursu aktywności na blogu Stardoll – All you Need .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* - comiesięczny konkurs aktywności – tj. inne konkursy , MK itp. jest tylko dla obserwatorów i polega na komentowaniu postów itd.
**- szukamy sponsorów ,którzy mogliby zasponsorować jakiś MK ,konkurs lub loterię.
*** - poszukujemy blogów ,którym możemy partnerować ,ale tylko powyżej 100 obserwatorów .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chcę Was zachęcić również do głosowania na mnie na NCG ,nie jest to moje wielkie marzenie ,ale miło mieć taki puchar w apartamencie , a i jeśli wygram ,to na blogu zorganizuję mnóstwo konkursów ,loterii itp.,więc będzie i mi miło ,jak i Wam : )

www.stardoll.com/member/natagod99
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam i zapamiętajcie te linki na zawsze ! ; *