2011/04/20

Darmowe drzewko

EDIT: Konkurs pojawił się także w UK więc można zrobić darmówkę przez proxy internetowe:
1. Wejdź na www.goproxing.com
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1213
5. Gotowe :)

1. Usuń historię przeglądarki
(w Mozilli wystarczy nacisnąć jednocześnie Ctrl+Shift+Delete, a następnie Enter).
2. Zmień proxy na 178.33.26.119 port 80
3. Zamknij i otwórz przeglądarkę.
4. Wejdź na www.stardoll.com
5. Zaloguj się
6. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1216
(Może wam za pierwszym razem nie wskoczyć, spróbujcie kilka razy)
7. Zmień proxy na Bez serwera proxy i gotowe! :)


Podoba wam się? Będziecie robić?

50 komentarzy:

  1. nie chce mi się zmieniać proxy

    trzecia :D

    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robię bo nie umiem zmieniać proxy i boję się, że to nie jest bezpieczne ;//

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  3. drzewko jest ok.. ale duzo roboty . moze potem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też już mam, dobrze jest wejść najpierw na www.stardoll.com/es/
    nie musiałam czyścić historii

    allka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce mi się zmieniać proxy ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. nie robię :/ Nie zachwyca i dużo roboty :D P.S. Kiedy wyniki konkursu na paznokcie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne.
    ale jakos nie chce mi sie zmieniac proxy . moze jutro ;)
    wytapetowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ono jest super ale jakoś nie mam ochoty na zmianę proxy.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak chce zrobic z ego proxy to drzewko to nie ma takiego konkursu ;<<.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  10. Pliss pomocy! Pomocy na moim kompie nie idzie zmienić! Tę kto chetny pomuc zgłosić się do mnie

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń
  11. nie chce mi się robić xd

    kudlataxdheh

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie że tak czasem przydatne są takie darmowe rzeczy.Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba. Niekoniecznie potrzebne jest to wiszące serduszko, ale co tam :) Już go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie nierobie, jakby to było coś z kwiatami t może może

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam pierwszym sposobem, konkurs wyświetlił się jako włoski, wpisałam tylko kilka przypadkowych liter w pola i dostałam je :D Jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech.. ten adres proxy mi nie działa ;/

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  17. oo. jak fajnie :* teraz zrobię napewno : )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie zrobię :p No może ;D

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda czasu na takie coś
    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  20. wiedziałam, że mam z tym poczekać xd
    zrobię ;]

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zrobię chyba, bo nie chce mi sie
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że just wersja bez zmiany proxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie trzeba zmieniac proxy.ja weszlam na angielski stardoll i wzielam udzial w konkursie earth day

    OdpowiedzUsuń