2011/04/20

Wyniki loterii na Vouchery o wartości 100 zł

Trochę się przedłużyło, ale miałam dużo spraw na głowie :)

Pierwszym zwycięzcą jest numerek....:

Pod nim kryje się Kasia J, kulotacio@gmail.com

Drugim zwycięzcą jest numerek....

Czyli Anna D, aniadab21@wp.pl

Zgłoście się do mnie z tych adresów email na mój adres: kolorowadusza@interia.pl , napiszcie czy wybieracie opcję wykorzystania Vouchera online czy w sklepie stacionarnym (tylko Warszawa). Jak postępować dalej wyjaśnię wam już w wiadomościach :)

GRATULUJĘ!

59 komentarzy:

  1. Gratki. Jak się nazywa ten program lub strona z tym losowaniem? to co robiłaś..

    marlesia111

    OdpowiedzUsuń
  2. łooo. Zazdroszczę. Gratulacje. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratki ktoś rzeczywiście miał
    farta
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  4. no nieeeeee, a ja butów potrzebowałam ;(
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O lol .. wygrałam ... [?]

    andzia6343

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się....Dzięki wielkie!


    PS. Już do Cb napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też gratuluję, tylko trochę szkoda, bo każdy by chciał dostać... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations dziewczyny :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, ale zarazem szkooda.. ; f

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, nie brałam udziału ;]

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki Kaasiaa! ;)

    OdpowiedzUsuń