2011/04/21

Darmowy tusz do rzęs i samochód

Od razu mówię że jak na razie tusz nie działa (tzn. nie maluje)
1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na 109.204.9.25 port 3128
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2670452
4. Zaloguj się i zapisz się do klubu
5. (aby zdobyć auto) Na samym dole klubu kliknij w Miss Sporty Facebook page
6. Polub profil na facebooku i gdy pojawi się obrazek, kliknij w niego.

7. Zmień proxy na "bez serwera proxy" i gotowe!


73 komentarze:

  1. Nie chce mi się zmieniać proxy ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przez proxy żadko działa... Spróbuje xd

    OdpowiedzUsuń
  3. aha gabi sklep pretty in pin zmienił nazwe teraz nazywa się pretty in love

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robię choć podobał mi się tusz :(
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to prawda wgl nie maluje ! ;/


    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Z proxy nie robię ;/
    Chociaż umiem ;p

    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  7. nie będe zmieniać proxy, dla tuszu :p
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  8. :( nie mumiem zmieniac proxy

    szkoda

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  9. Może potem tusz będzie malował ;))
    Zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłabym, ale są proxy ; |.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała tusz ale nie umiem zmieniać proxy a w ogóle i tak bym nie zmieniła.Nie ma innego sposobu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwornie długo się ładuje to proxy ;/
    Jull03

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ;)
    Jeśli chcecie mieć tusz musicie kilka razy popróbować, ale potem wszystko gra ;)

    Gabisia, dajcie znać jak już będzie malował!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam zamiaru robić. Bez sensu, że nie działa ^^

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm... chyba mi się nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  16. lol xd nienawidze zmieniac proxy ;///////

    OdpowiedzUsuń
  17. nie zrobię, nie chce mi się zamieniać proxy. :]

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  18. może zrobie tusz do rzęs ... ale nie chce zmieniać proxy ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zrobię, bo nie zmieniam proxy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tusz nie maluje to nie ma sensu robić xd Proxy nawet nie da się u mnie zmienić więc lipa bo autko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie zmieniam proxy :/
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię zmieniać proxy, strasznie się komputer muli ;/ ;/ A ja tak czekałam na ten tusz...

    OdpowiedzUsuń
  23. samochód taki sobie, ale tusz chciałabym mieć, rzecz w tym że jak zmieniam proxy i chcę wejść na jakąś strone to wyskakuje mi PRZEKROCZONO LIMIT PĄŁĄCZENIA co moge z tym zrobic ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  24. nie zmieniam proxy :(
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  25. nie robię, nie chce mi się zmieniać proxxxy .. xD

    OdpowiedzUsuń
  26. leń śmierdzący ze mnie, nei jest mi to niezbędne więc nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie robię, nie chce mi się, zresztą nie opłaca się zmieniać proxy dla jakiegoś samochodu i tuszu, który nie działa xD.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo tusz chciałam ale.. dla zmiany proxy w.. życiu!! :D

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  29. Tusz napewno zacznie działać, więc robię. Jak dają to trzeba brać c;

    OdpowiedzUsuń
  30. tusz się opłaca, byleby malował...

    OdpowiedzUsuń
  31. nawet fajne ale ten tusz nie maluje..

    OdpowiedzUsuń
  32. nie chce mis ie zmienić proxy

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny ten tusz ale mi nie wychodzi proxy :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda ze ze zmiana proxy. Dlatego nie zrobie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zrobiłam, fajnie maluje.! ; D

    OdpowiedzUsuń
  36. Skoro nie maluje to po co komu taki tusz xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten tusz już maluje :)

    Siska228

    OdpowiedzUsuń
  38. nie mam nie chciało mi się zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  39. ZA CHINY NIE BEDE PROXY ZMIENIAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń