2011/04/21

Spoilery


Podobają się wam?

52 komentarze:

  1. nie za łądne,ale róża mi sie podoba :)
    cccleo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie będą to brzydkie darmówki.xd

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  3. na wet fajne mam nadzieje że będą to darmówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko torba . t-shirt tez Ok .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie robie : p
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ubraniach z poprzednich kolekcji LE jest metka z tej najnowszej :
    http://img827.imageshack.us/i/pomyka.png/

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej mi się nei przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. różyczki podobne już były.. koszulka taka sobie.. ale torebka nie najgorsza.

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą róże chciałam zrobić drzewko a dostałam róże torebkę muszlę i mape dziwne nie

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie darmówki, a jak tak, to to moja 6 róża z darmówek xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co mi się podoba to róża :D

    OdpowiedzUsuń
  12. róże mam a reszta jast brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  13. róża jest ładna ;]

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  14. No wiadomo, że róża najfajniejsza :D



    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  15. różyczka. już mam mnóstwo róż, większość w schowku..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna darmowa róża do kolekcji :DD
    Pewnie za dramo będą, przynajmniej mam taką nadzieję związaną z różą...

    OdpowiedzUsuń
  17. róża mi się przyda

    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  18. Bezsensu- były parę razy podobne/ takie same rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest okej, tylko żeby tego napisu nie było.

    OdpowiedzUsuń
  20. Róża tylko bo torebka i bluzka nie potrzebne mi zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się nawet podobają.. pewnie darmówki ;)

    OdpowiedzUsuń