2011/04/24

Wybór dnia - buty

W Starplazie możemy już zakupić dzisiejszy wybór dnia, czyli biało-czerwone buty w kratkę w cenie 5 sd. Są dostępne dla wszystkich w sklepie Pretty in Pink. Moim zdaniem są średniawe, ale bardzo wiosenne i myślę, że można nimi dopełnić wiele różnych stylizacji, w dodatku są tanie, także myślę, że warto je kupić, ewentualnie poczekać na wyprzedaż :D


A wy jak uważacie?
Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które otrzymają stardollary na ich zakup :)


PS Jak tam śniadanko wielkanocne? U mnie te święta to totalne szaleństwo! Ale oczywiście znalazłam chwilkę, żeby zajrzeć na bloga :)

112 komentarzy:

  1. Mnie się baardzo podobają, strasznie wiosenne, pozytywne ;)

    MaoLeo

    OdpowiedzUsuń
  2. Z bliska wyglądają cudnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. całe szczęście że zajrzałaś na blogga ;)
    ___
    u mnie śniadanie wielkanocne - full wypas
    ______
    butki piękne niestety jestem spłukana i na Star. i w relnym swiecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosenne i wesołe xD
    _________________________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się bardzo podobają i na 'nogach' i na obrazku :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne jak dla mnie ! :) Kupiłam je już dziś rano.
    amebcia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno znajdą się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię
    U mnie śniadanko był niam !

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne muszę je kupić ;) A śniadanko całkiem nieźle ;D

    olka9726

    OdpowiedzUsuń
  10. Są ładne wiosenne Kupiłam je
    adusiaczek3
    śniadanko było pysznee :P Mniam

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie sobie .

    U mnie święta strasznie nudne ;/

    lalax123

    OdpowiedzUsuń
  12. No ładne są ładne ;D

    A święta - masakra jestem najedzona do pełna ;D

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiła bym jak bym miała kase ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh u mnie spoko może je kupie
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  15. No ładne są może kupię:)

    A dzisiaj śniadanko było pyszne jak co roku lecz pogoda u nas jest fatalna. Może jutro będzie fajnie to będzie szaleństwo z wodą hehe...

    Wiki_Mikibigg

    OdpowiedzUsuń
  16. barbara19977 - U nas też, padało, ale i tak nam to przeszkodziło, całe popołudnie graliśmy w kosza, siatkę, puszczaliśmy latawiec, więc wiatr nawet pomógł, łowiliśmy ryby, byliśmy na placu zabaw itp. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm... Nie wiem czy je kupię ;)
    weronia85

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne :-)
    A śniadanko czadne xD
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne nawet ;) I taniutkie ;p
    U mnie święta bardzo dobrze xd

    OdpowiedzUsuń
  21. japońskie ... jakie takie xD

    MssWiki2010

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne :)

    Alciaj98-89

    OdpowiedzUsuń
  23. nawet, nawet.

    A śniadanie nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm... według mnie są za bardzo różowe xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Muszęęę je kupić ! Ale mam brak kasy..... szkoda gdyby mi się poszczęściło to bym kase miała xd
    Masz super bloga :DDDD jest boski :);)

    Miley_785-

    OdpowiedzUsuń
  26. wiosene na prawde mogła bym je nośićsą ok te kwiaty no ale inny kolor mile widziany

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm , racja - wiosenne , pozytywne , ale raczej nie kupię ...

    Śniadanko - mniam ^-^ Najwięcej to zjadłam kabanosa ;d
    U mnie dzisiaj lało i lało , więc nie wychodziłam na dwór , dopiero teraz zaświeciło słońce : )
    Ale wczoraj to prawie cały dzień byłam na ogródku ;d
    Mam nadzieję , że jutro będzie fajna pogoda na lanie x D
    Hah , wreszcie się będę mogła na nich ( takie dzieciaki , nie lubię ich ) powyżywać ^-^

    MileyStarxD

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm są takie wiosenne . Fajne xdd

    Emo_1503

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne.Może kiedyś kupię.W przyszłym miesiącu,teraz wykorzystałam już 70 sd .

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  30. jaaa ciebie musze je miec kurcze niestety nie mam kasy;(

    OdpowiedzUsuń
  31. śniadanko fajnie, fajnie ;d hehe po świętach odchudzanie ;) Mika.love

    OdpowiedzUsuń
  32. Jajne kolorki ... aż latem zapachniało ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie średnie . ;/
    raczej nie kupuję .

    OdpowiedzUsuń
  34. Są śliczne! Podoba mi się ich kolor.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  35. Bradoz fajne buciki :D
    Flora-Kasia1998

    tajemnice-stardoll-flora-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super ;)
    A śniadanie tez super ;]

    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  37. faajne kolorowe takie wiosenne ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. faajne kolorowe takie wiosenne ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. myślę że fajnie że są dla wszystkich
    obecnie jestem ss ale nie zdarza mi sie to często
    ancia444

    OdpowiedzUsuń
  40. ładne, ale mało było by stylizacji do których mogłabym je ubrac ;/
    ToJaKarola

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. takie tam .... nawet fajne ... ale nie kupie
    A śniadanie - lepiej nie pytać

    OdpowiedzUsuń
  43. bOOssKKieeeeeeeee niestety mam zasade ze jak jestem ss to nie kupuje ze czy dla nss a obecnie jestem ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. średnio mi się podobają.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty nawet fajne, ale cieszy mnie to ze nie sa dla SS - nareszcie :) ... ale ja i tak ich nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne buty :)

    Berenika007
    P.S A na śniadanku u mnie też szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  47. Już je kupiłam :) PS. pasują mi do płaszczyka
    ..Cyndi.Lauper. ( to mój nick na Stardoll :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Przymierzę... ale na obrazku nie wyglądają cudownie :(

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo mi się podobają ;]


    _Star..Orange_

    OdpowiedzUsuń
  50. Ladne :) .
    U mnie w swieta tez szalenstwo , jak zawsze xD .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie są najgorsze,lecz też nie są najlepsze,ale są baaaardzo wiosenne i pogodne:))

    stardollowy nick: misslila090

    kasix.

    OdpowiedzUsuń
  53. ładne :)
    śniadanko świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne buty. Kupię je pewnie ;D

    Paulinka.17

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie święta, " mają starsznie wypchany grafik '' ;D
    Buty są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie kupię. Ta kratka wygląda niezbyt ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. podobają mi się są śliczne ;) ale nie ma za co kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłąszam się są śliczne

    paula9996

    OdpowiedzUsuń
  59. Takie sobie te buty. A co do śniadanko to nie wypaliło ;/ Mieliśmy jechać do babci, ale tata się źle czuł..

    OdpowiedzUsuń
  60. Takie sb.. ale może się skusze.. ;dd.. A co do śniadanka.. To wszystko na 'wariackich papierach" Hahah... Jak zawsze zresztą xFd..


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  61. Śniadanko dobre :) Tylko kiełbaska zniknęła-kot :P

    requin

    Pedrosia

    OdpowiedzUsuń
  62. moga byc ;D ii wesolych swiat ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne są ;)
    ale nie mam kaski ;(((((((

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładaniutkie :)
    Chociaż nie do końca w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Śniadanko było pyszne! ;)
    Butki są jak dla mnie ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  66. nawet ładne.. Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  67. Muszę je kupić!

    OdpowiedzUsuń
  68. buciki nie w moim stylu ^^


    lololona99

    OdpowiedzUsuń