2011/04/21

Zdobywcy Nagród!

Witajcie, drodzy obserwatorzy! :)
Pragnę serdecznie was zaprosić (każdego z osobna) na tą fantastyczną stronkę: KLIK, którą odkryłam w wakacje zeszłego roku. Na samym początku, kiedy jeszcze portal był mniej rozbudowany udało mi się zdobyć darmowy bilet na dowolny seans w Multikinie, a później wygrałam tam prześliczną naklejkę na notebooka, doładowanie telefonu o wartości 10 zł (właśnie dzięki niemu mogłam zorganizować konkurs Battle of the nails!) oraz miesiąc użytkowania kursu j.angielskiego online dla najmłodszych, który podarowałam mojej ukochanej kuzynce ;)
Na stronie możecie zdobywać punkty, którymi później możecie się posługiwać w darmowych licytacjach nagród. TUTAJ możecie przeczytać, jak można zdobywać tam punkty.Najlepsze jest to, że stronce wystarczy poświęcić 10 minut dziennie, aby móc zdobywać nagrody!
Osobom, które zarejestrują się z mojego reflinku chętnie udzielę kilku wskazówek dotyczących portalu oraz odpowiem na pytania. Zapraszam!!!



Za każdym razem, kiedy ktoś zarejestruje się z mojego polecenia, otrzymuję za to punkty, a aktualnie "walczę" o doładowanie 5 zł, jeśli uda mi się zdobyć dwa takie doładowania, to zorganizuję kolejny konkurs, w którym będziecie mieli szansę wygrać doładowanie SS na 2 tygodnie :)

Dodatkowo spośród osób, które zarejestrują się z MOJEGO LINKU wylosuję kilku, którzy otrzymają ode mnie prezenty-niespodzianki!!!
Aby wziąć udział w losowaniu, napiszcie w komentarzu pod tym postem pod jakim nickiem jesteście zarejestrowani na portalu, a ja sprawdzę, czy zarejestrowaliście się z mojego polecenia :)

EDIT: Przed chwilą, około godziny 15 w opisach aukcji pojawiły się diamenty, więc jeśli chcecie zdobyć dodatkowe punkty, to znajdźcie je i klikajcie na nie. Pamiętajcie, że punkty dostaniecie tylko wtedy, jeżeli znajdziecie wszystkie diamenty!

Podaję wam przykład, gdzie taki diament może się znajdować: LINK

82 komentarze:

  1. Chyba się nie zarejestruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda żre trzeba dawać nr fonaD;

    OdpowiedzUsuń
  3. a zobaczę może się zarejestruję, ale później , xd

    OdpowiedzUsuń
  4. cocoschanel10 - Tak, trzeba podać numer telefonu, ale oni nic z nim nie robią, nie wysyłają żadnych smsów i go nikomu nie podają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się jeszcze...

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarejestrowałam się :)

    Meybe99


    Exstra strona-moze tez o cos sprobuje powalczyc :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, potrzebuję porady zanim się zarejestruję, klikam na tekst "z mojego reflinku" w tej notce i nie wiem czy o to chodzi, bo mi nie działa. Chciałam się zarejestrować tak, abyś miała z tego jakąś korzyść. może mam kliknąć tylko tam, gdzie jest "KLIK"?

    allka

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem :Pnie chce mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niedługo założe konto na tym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. greennoodle - możesz kliknąć po prostu na obrazek i się wtedy zarejestrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się zarejestrowałam z twojego linka i to mój login : kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  12. założyłam ;)

    mój nick to : maaadzia17 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Założyłam. :)
    ParaormalDogma


    Nick na stardoll - RockVanilla

    OdpowiedzUsuń
  14. Założyłam konto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Założyłam konto :) Login - oliwcia103

    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój nick to Flora-Kasia1998.

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne bardzo podoba mi się ten pomysł chyba się zarejestruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam mój mój login to "naddia", nawet fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie założę konta..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  20. zarejestrowałam sie przez twój link mój login to pati9120

    OdpowiedzUsuń
  21. załozyłam konto mój nick tam HappyFiolet


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  22. A ma ktoś jeszcze ??? :)

    Jajka1

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarejestrowałam się , mój nick to myphene

    OdpowiedzUsuń
  24. Zarejestrowałam się , mój nick to myphene

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie założę konta, bo mama się nie zgodzi xD.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hehe, zarejestrowałam się mój login to 'Zochaga' ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. zobacze chyba się zajerestruje :)
    Fajnee ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm... może się zarejestruje ;( ale jak tam się "walczy" o nagrody ? :)


    madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  29. zarejstrowałam się :) mój nick to LoveBloom3

    OdpowiedzUsuń
  30. madziula1000 - Najpierw zdobywasz punkty poprzez zabawę na portalu, a następnie bierzesz udział w całkowicie darmowych aukcjach, w których licytuje się nie za pieniądze, tylko za wcześniej otrzymane punkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zarejestrowałam sie :)
    mój nik to ppaula195

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmm warto !! zarejestruję się polecam także EDUgames ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. mam konto - alexx : )

    a wiesz może czy adres trzeba podać prawdziwy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie lubię takiego czegoś .... ..

    OdpowiedzUsuń
  35. hm...może się zarejestruję

    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zarejestruje się. Denerwują mnie strony tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  37. IMariiiiiii

    login :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widziałam już tę stronę, raczej nie jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  39. Zarejestrowałam się ;)

    pucka_love1996

    OdpowiedzUsuń
  40. Kłamstwo,raz zbierałam punkty na jednej stronie i podałam numer tel,a potem wyciągiwali kasę z mego tel.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam - mariacii
    Mój nick na Stardoll - cicha10.

    OdpowiedzUsuń
  42. Założyłam z twego polecenia. nazywa się- jasmincia

    OdpowiedzUsuń
  43. Zarejestrowałam się . Fajna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. VenusVirgin, dziękuję, zarejestrowałam się jako greennoodle po prostu :) zaraz idę poznawać

    allka

    OdpowiedzUsuń
  45. Tam zarejestrowałam się jako california :3

    LadyDark99

    OdpowiedzUsuń
  46. nie, nie założę tam konta.

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja niedługo założe konto na tym

    OdpowiedzUsuń
  48. dk1111 - W przypadku tej strony nic takiego się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sami088 - Tak, bo będzie potrzebny, żeby mogli ci wysłać nagrody. Ale nie musisz go od razu podawać, tylko dopiero jak coś wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakoś nie mam ochoty na takie strony ale może kiedyś :>

    OdpowiedzUsuń
  51. mój login : missjusta1504
    missjusta1504 ;p

    OdpowiedzUsuń
  52. Zarejestrowałam się, ale z linku HGPL :))

    OdpowiedzUsuń
  53. mam nick ; czekoladowa

    ; P

    14Nika97

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja raczej nie zarejestruję się, bo mi się nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  56. nie skorzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  57. nie skorzystam, nie mam za duzo czasu ;p.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój login na zdobywcach, jest taki jak na stardoll. Po prostu whitestar1994


    WhiteStar1994

    OdpowiedzUsuń
  59. zarejestrowałam się tam z twojego reflinku, a mój nick tam to s_miley196 tak jak na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam nick taki jak na stardoll- Kokobadora98

    OdpowiedzUsuń