2011/04/26

Wyniki loterii

Na początku miały być planowo dzisiaj, później jutro, ale stwierdziłam że dzisiaj mam więcej czasu więc ostatecznie dodaję dzisiaj :)

W loterii wygrywają:
- 100 stardollarów: karo128, Liar. , 14Nika97
- 50 stardollarów: truskawa30, Madziula88
- 10 stardollarów: Jajka1, niqua_, Misskara1919, minerwaaa, Lissianne, Michasia23, error, Kendra0, KlaudiaKnura, klaudiakociara
- 5 stardollarów: Indiana_Evans90, WhiteeWhisper, _justi, Missbloom-xd, andrzelikag, Maggie_Grace, CrazyStick, Madi997, Sandraaa93, erikarm96
- doładowanie SS na 2 tygodnie! - wikamiss13

Jeszcze dzisiaj lub jutro dodam kolejną loterię.
Po nagrody zgłoście się na konto dyaxx :)

106 komentarzy:

  1. szkoda, że znowu nic :(
    Gratuluję .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  2. oo mam 5sd dzięki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. i znów nic buuu ;( gratki dla zwycięzców

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :))) i znowu nic...-.-
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że znowu nic :(
    Gratuluję .
    MissWeraDonna

    26 kwietnia 2011 18:44

    Zgadzam się ja znowu nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. znów nic :/
    no ale gratuluję wikamiss13 ;)
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się z kolejnej loterii :)
    Gratuluję ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu nic...
    Tak w sumie tylko raz tutaj coś osiągnęłam...
    No trudno...
    Gratki ;D

    moja213

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nic jak zwykle nic

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejj, dziewczyny, nie narzekajcie ;) Przecież te dziewczyny co teraz wygrały też zasługują na nagrody ;) Jeszcze będzie dużo loterii, na pewno wygracie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie wygrałam, ale gratuluję wszystkim, którzy wygrali .!.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle nic a jestem pusta jak bęben no trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  13. oh, szkoda, że się nie udało :( no ale nic, gratuluję !!

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam ostatnio szczęścia ;/. Ale gratki ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej wątpię Gabi .. ;l
    Mam takie szczęście . ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh ,ja jak zwykle nic :(
    Moja największa nagroda to .. chyba 40 sd :( lalax123 - Ja też mam takiego farta ,że ..
    Yhm ;( No gratuluję zwyciężcą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo : ( .~!! SZKODA , ŻE JA ZNOWU NIc : ) Przyzwyczaiłam się do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh.. Jak zwykle nic ; /
    Może w następnej mi się uda .. ;]
    Gratulacje dla zwycięzców ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Modnisia.x3 : Moja największa wygrana to 20 sd bo nikt się nie zgłosił xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Znowu nic?! Może następnym razem, choć wątpię.!

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG Moja koleżanka wygrała.!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie nie była, ale gratulację ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat jak coś wygrałam to nie mam ss ;/ Ale i tak fajnie ;) I gratulują pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam nie narzekam bo kilka razy wygrałam w wyborach i loteriach gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie mam.I gratuluje ;*

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje.!
    Moze przy nastepnej bede miala wiecej szczescia.

    .Maua.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aa i mam nadzieje ze przy nastepnej loterii bedzie SS ^.^ Bo by sie przydalo pewnie nie tylko mi xd

    OdpowiedzUsuń
  28. ech jak zwykle nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  29. może szczęście dopisze kiedy indziej..

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle nie ja . :|
    ale trudno sie mówi.
    Gratkii ;D
    LoLa_9

    OdpowiedzUsuń
  31. Dosia974 - aha ,to wiesz co czuje xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nic nigdy nie wygram NO :(

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to mam szczęście xd

    Gratulacje dla farciarów ! :d

    OdpowiedzUsuń
  35. nie nowośc..!
    Znowu nic jak zawsze nic tu nie osiągnełam..!

    katttusia :():

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluje, a ja jak zwykle nic nie wygrałam xdd

    OdpowiedzUsuń
  37. wow nie spodziewalam sie tego :) akurat jak mi sie ss wlasnie skonczylo ;d, dzieki Gabi :) ♥


    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  38. Niektórzy wygrali tutaj chociaż 5 sd, a ja przez całe praiwe 2 lata(PRAWIE!) będąc obserwatorem tego bloga, nie wygrałam złamanego sd. Wymieniono mój nick tutaj chyba tylko 2 razy bo wysłałam wiadomość o błędzie. Ale trudno ;) Można się spodziewać, że klaudiakociara, andrzelikag, error wygrają- takie nicki są wszystkim znane. Cóż nie narzekam. Gratuluję wszystkim ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. KochamSiebiex3 dlatego nie załamuj się i nie poddawaj. Trzeba brać udział we wszystkich loteriach i konkursach ile się tylko da. To, że wygrały dość sławniejsze osoby nie znaczy, że właścicielka bloga je wybrała, loteria - to losowanie (właścicielka nie wybiera sobie zwycięzców). Akurat tą loterię wygrały inne osoby, ale nie znaczy to,że nie wygrasz nigdy Ty. Ja jeszcze nic nie wygrałam, ale ciągle biorę udział z nadzieją, że kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. i gratulacje dla zwycięzców ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. omg O_______O

    po raz pierwszy wygrałam

    i to taką kwotę

    ale się cieszę :DD
    dziękuję bardzo!

    gratuluję pozostałym (:

    OdpowiedzUsuń
  42. o m g juhuu pierwszy raz wygrałam w loterii ;D niby tylko 10 sd a tak cieszy ;D
    error

    OdpowiedzUsuń
  43. Znowy nic ;(
    Nigdy nawet 5 sd nie wygrałam ;((

    Gratuluje ;| !

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój login na stardoll:
    fajowylucjanek .__.

    OdpowiedzUsuń
  45. (przepraszam za 2 komentarze)
    KochamSiebiex3 ja...? znana? O.o
    error

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda ze nic nie wygrałam.
    Ale gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  47. Error to że wygrałaś nie oznacza że od razu jesteś znana lub popularna

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow szkoda ze nic nie wygrałam :(
    Gratulacje a szczególnie wikamiss13
    sama bym chciałam doładowanie :)

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń
  49. Łaah.Gratki ; )
    Czekam na loterie ; 33

    OdpowiedzUsuń
  50. mnie się nie udało. gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratki ! ;)
    Kiedy zrobisz jeszcze takie loterie Gabi? ;]


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  52. Magazynka00 właśnie mówię,że nie jestem znana bo kochamsiebiex3 tak napisała.
    error

    OdpowiedzUsuń
  53. miło by było cokolwiek kiedykolwiek wygrać...

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje, oczywiście ! :)
    Ja też niestety nic, poszukam szczęścia w następnych loteriach.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  55. gratki, szkoda że to nie ja ale dobrze że tak duzo osób wygrało coś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. error- tak ty znana. tzn nie mówię, że jesteś gwiazda typu ramzesik, ale napewno 2/4 osób na starodllu kojarzy twój nick.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Czekam na kolejną loterie ^^

    OdpowiedzUsuń
  59. gratulacje, ja jak zwykle nic nie wygrałam ;]



    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  60. o.o wygrałam suuper. . : )
    Gratki dla wszytskich . < 3 ; ]

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratulacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  62. mam nadzieję, że nast. razem coś uda mi się wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję ! a ja nic nie wygrałam

    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń