2011/04/24

Wyniki loterii

Wygrywają:

- 100 stardollarów - reserved_, gusion, Wikusia469

- 30 stardollarów- To-ja-xD, Lilo_Godzilla

- 10 stardollarów - fajowylucjanek, Sylwia_B, sabababa1969, Ciri1994, pinkaa13, justynka_barbi, ki_ia1172, MissPaulaa1112, tofciavip, Necik98

- 5 stardollarów - Nika_xp, Mrs.Candy., pulaApple, Misiia4, mileycreize1999, Yzabelka, alicja_2002, Lusy2311, inspiracyjnaa, sylwiaa112

- reklama pod postem - Izusia868, kasia_456

Po nagrody zgłoście się na konto dyaxx.
Chcecie więcej loterii na tej zasadzie?

91 komentarzy:

  1. Fajne sa:P Nic nie wygrałam :(
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wygrałam :c
    A loterii WIĘCEEJ !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie wygrałam nic :( Ale chce, żeby były takie loterie ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  4. Loterie super tyle że nigdy nie mamm farta ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jeszcze nigdy nic nie wygrała więc loterii więceeeeeeeeej ;) Może mi się fartnie ;)

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne ze tak . brawo ja znowu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  7. są fajne , ale nigdy nic nie wygrywam :\

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za 5 sd. Może być jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne super takie lotki
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  11. Rób więcej takich loterii! One są najfajniejsze. No ale wkurza mnie to, że reserved_ wygrał 2 miesiące temu a nawet późniejj na innym blogu główną wygraną chyba z 300sd, a ja i niektórzy inni wogle, nawet w konkursie za 5sd nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne, dzieki temu sie cos dzieje na tym blogu, bo jakoś darmówek teraz mało, ale to chyba z powodu kryzysu nie chce im sie dodawać nowych rzeczy i pięter w sklepach
    ______________

    a nakampanie polityczne moga kase wydawac
    buuu...

    OdpowiedzUsuń
  13. ani ja
    ________
    ja kiedys wygrałam 10sd ale nie dostałam nagrody...
    buuuuuuu...

    OdpowiedzUsuń
  14. No a czemu nie ja nigdy jeszcze nie wygrałam żadnej loterii

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie że chciałabym ! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe, mogą być ;D Gratulacje dla laureatów ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że chcemy. Gratuluję wszysstkim ;)
    _______________________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  18. O szkoda ze nic niestety na tym blogu jeszcze ani razu nie udało mi się szkoda :( Tak chcemy więcej taki loteri może tym razem

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcemy.Może kiedyś mi się uda wygrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuuje ! Pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :)
    Chciałabym żeby było takich loterii więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że tak! :D

    Dzastaa16

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne ;)
    Szkoda, że nic nie wgralam :(
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  24. O ! po raz pierwszy wygrałam coś na tym blogu! Dziękuję ;**
    jestem szczęśliwa chociaż to 10 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluje ;) taakkkk chcemy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nic nie wygrałam, ale gratuluję innym :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, gratuluję :)

    Jasne, że chcemy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo chyba pierwszy raz wygrałam w loterii;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście, że chcemy ;)
    Wkońcu można wygrac kasę ;p
    Ja też nic, trudno ;]
    Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  30. TAK!!!!!!!! WIĘCEJ LOTERII!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak , loterie są fajne ;D ! ;PP
    Tym bardziej, że jak zwykle nic nie wygrałam -.-

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak jasne.Może kiedyś mi się poszczęści.

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje ;) no pewnie są super ;pp

    OdpowiedzUsuń
  34. no jasne że chcemy ;]
    a i gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że chemy więcej takich loteri!!
    Flora-kasia1998

    tajemnice-stardoll-flora-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulację! I tak, więcej takich loterii ;D
    ToJaKarola

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za 5 stardollarów , zaraz się zgłoszę po nagrodę ;D

    Misiia4

    OdpowiedzUsuń
  38. znowu te same osoby... (widzę kilka takich)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak nawet fajne GRATULUJE

    OdpowiedzUsuń
  40. Same nagrody kusza do wziecia udzialu w loterii ^.^ Jesli sie pojawi to ja na pewno wezme udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda nic nie wygrałam Ale gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  42. gratki, tak chcemy wiecej ;d.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  43. Albo mi się wydaje, albo Wikusia469 wygrywa co chwilkę :|

    Sorki jak mi się pomyliłaś z kimś innym :) Może to osoba o baardzo podobnym nicku ^^

    A tak wg. to Gratulacje!!!

    wesołego!!!
    mia996

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcemy, chcemy :)
    Gratuluję szczęśliwcom.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje.
    A, i fajne są takie loterie;D

    Paulinka.17

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję ! :D
    Oczywiście, że chcemy :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję. Jasne, ze chcemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Aaa... wygrałam 100sd! Heh.. Dzięki..! Jasne, że chcemy.. No.. przynajmniej ja chcę ^^
    xD


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  49. O wygrałam 100sd xD Dziękuje. ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. hmmm... mnie się nie udało. ;(
    ale gratuluję zwycięzcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym więcej loterii na tej zasadzie xd

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje!
    Ja bym chciała więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluje wam serdecznie ; )!^^:*

    OdpowiedzUsuń
  54. Pewnie że tak :))

    OdpowiedzUsuń
  55. i znowu nic.! a co do loterii to tak, przydałoby się wiecej!


    lololona99

    OdpowiedzUsuń