2011/04/26

Majowe Hot Buys

161 komentarzy:

  1. Śliczne.!

    Liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet :) Ciekawe czy jakiś hot buys będzie 7 maja - w moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te buciki z Rio, torebka i bluzka z kokardkami. Postarali się w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe jak na Hb's :) Sukienka i kwiatek są cudowne :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nawet. Świetny ten kwiatek, buty i strój kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. boooooooooooooooskie chce wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Exstra :) I nawet mozna metki ogladac :D

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie są ! . Ten strój będzie mój i ta bluzka z kokardkami, i buty i jeszcze taka jasno filetowa bluzka ! . Bardzo mi się podobają te majowe Hot Buysy . !!

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. nie będę oceniać, muszę zobaczyć na medoll jak wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam 19 maja urodziny :D Też planuję coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. HB lepsze niż LE.Admini się postarali.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są boskie :O będę kupować na 100 ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są, jedne z najlepszych póki co : )

    OdpowiedzUsuń
  15. tak szczerze to wieje tandetą ^^ chociaż torba bardzo mi się podoba ^u^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się buty ;D\

    joyless

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne!!!! Kupię wszystkie!!! Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności ! ;* Postarali się .

    olka9726

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogółem podoba mi się tylko strój kąpielowy , torba i kwiat do włosów .:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie kiczowate..tak samo jak, LE.
    Najładniejsza jest ozdoba na włosy ;) Śliiiczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Emm... nie wiem jak wam ale mi wyświetliły się kwietniwoe hb.. :/

    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta różowa sukienka jest śliczna, na pewno ją kupię. Podobają mi się jeszcze te spodenki, buty i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne ale wyglądają jak podróba LE?!

    OdpowiedzUsuń
  24. eee widze marcowe hb :D

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 rzeczy przypadły mi do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Booskie....
    Kupie wszystkie fioletowe hb :D
    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW ale przesliczne !! postaram sie wszystkie kupic

    OdpowiedzUsuń
  28. No to kwietniowe mi sie wyswietlają : /

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja widzę kwietniowe ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszcze ich nie ma w starblogu ;O fajne :) nawet :) chociaż mogły być lepsze :D

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow.! Oj...nie ma żadnego w moje urodzinki, ale za to w imieninki heh (27).!

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  32. a mi sie wyświetlają hb z kwietnia !?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gabisia, jak robisz tak, że się z metkami obraz pokazuje?

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetne ! gdybym miała kase kupiłabym wrzystko oprucz sukienki, nie ter całaj różowej bo ona jest najładniejsza ze wszystkiego tylko tej drugiej

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi się tylko torebka i buty ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne. troszkę mi przypominają le :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet fajne xd
    Podobają mi się tylko ta rózowa sukienka i bluzka z kokardami ; DD

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie ciuchy :*
    Zakochałam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Są fantastyczne. Strasznie kojarzą mi się z LE :D


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  41. Sorry ale u mnie pokazuje się kwietniowe...

    Olllkka

    OdpowiedzUsuń
  42. yyy, niewiem jak wam , ale mi się wyświetliły kwietniowe . :P np . 20 April . . :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie są fajne ... ale mi też wyświetliły się kwietniowe!

    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  44. Okropne, najgorsze hb jakie były dotychczas.Wieje tandetą, kiczem.Torebka ujdzie, reszta beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
  45. Większość mi się podoba, ostatnio były coraz gorsze HB, te są całkiem na poziomie ;D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne;)Najładniejsze są buty i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ludzie te hb już były. One sa kwietniowe. Na blogu stardoll.oocm.pl możemy zobaczyc majowe. A te już były.

    OdpowiedzUsuń
  48. jak ty robisz, że z flashem dodajesz obrazek?

    btw ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ja nie umiem tak dodać z flashem ;P

    OdpowiedzUsuń
  50. jak dla mnie to rewelacji nie ma.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja widze tutaj kwietniowe hb nie majowe!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko piękne, najładniejsza jest ta sukienka na lalce ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. SaraCzyrska1008 - jakie znowu kwietniowe. ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  54. nadal kwietniowe mi się wyświetlają:/

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest kwietniowe ;D [a przynajmniej takie mi się wyświetla ;P]

    OdpowiedzUsuń
  56. Przecież to są kwietniowe xd

    OdpowiedzUsuń
  57. Przecież to są kwietniowe xd

    OdpowiedzUsuń
  58. Przecież to są kwietniowe xd

    OdpowiedzUsuń
  59. fajna jest at różowa sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  60. te buty też bym mogła kupić gdyby nie to zielone, a kolekcja faktycznie podobna do LE :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba bede zbierac Majowe HB xd

    OdpowiedzUsuń
  62. te spodenki trochę kiczowate..
    ogólnie dość fajne ubrania jak na ostatnie HB.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale kolorowe i oczywiście piękne;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  66. TE SPODENKI SA SUPER I TA SUKNIA

    OdpowiedzUsuń
  67. Boskie,chcę wszystkie.

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne... Takie wiosenne i kolorowe :D

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  69. fajne .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  70. sweet jest ten zielony kostium ;*
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  71. Kurczę, a za niedługo kończy mi się SS i nie zdążę kupić tego co chciałam ;(
    weronia85

    OdpowiedzUsuń
  72. podoba mi się kostium kąpielowy, spódniczka, bluzka z kokardkami i buty :))) MUSZĘ MIEĆ!!!
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  73. kojarzy mi się z poprzednią kolekcją le

    OdpowiedzUsuń
  74. Mi się pokazują kwietniowe O.o

    OdpowiedzUsuń
  75. mi też sie kwietniowe pokazują ; oo .

    OdpowiedzUsuń
  76. wow naprawdę odlotowe ciuchy(fajnie że napisałaś z jakiej są marki i którego maja się ukażą)

    OdpowiedzUsuń
  77. SATYNKA6000 MA RACJE .! TE BUTY SĄ Z KWIETNIA!!!!!!!!!!!!.

    OdpowiedzUsuń
  78. wyglądają troche jak LE te butki SUPER SĄ . napewno kupie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  79. ojeju jakie sliiicznee ♥


    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  80. Kurde ludzie to są kwietniowe!!! Ślepi jesteście czy co??

    OdpowiedzUsuń
  81. Kurde ludzie to są kwietniowe!!! Ślepi jesteście czy co??

    OdpowiedzUsuń
  82. No ładne, ładne ;))Widzę że HB'sy robią postępy. Coraz ładniejsze ♥

    Do SaraCzyrska1998:
    Nie jesteśmy ślepi ;)) To są majowe HB'sy ... Kwietniowych nie widziałaś ? A jak nie wierzysz najedź myszką na jakikolwiek ciuch i zobacz że piszę że wejdzie np 9 maja ( In Shop 9 May)

    Tala920

    OdpowiedzUsuń
  83. no chyab was coś boli. te ciuchy są teraz w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  84. Tu macie to co będzie w maju. A pozatym tam pisze April (kwiecień)
    http://www.stardoll.com/pl/magazine/post/61296/majowe_hot_buys.html

    OdpowiedzUsuń
  85. cuudne chyba wszystko kupie! :D
    error

    OdpowiedzUsuń
  86. wszystko jest mega ; D

    haczyk12

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne , ale taka torba chyba już kiedyś była ? a może podobna ;p

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne rzeczy torba super i kostium kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. oooo :) wreszcie dobrze mi się wyświetliło ;> nom... yhymm... tak,tak.. jak le wyglądaja ,a szczególnie te buty <333 .Kupię chyba wszystko jak będą w odpowiedniej cenie xd

    OdpowiedzUsuń
  91. jak najedziemy na te rzeczy myszką to wyświetla nam się kiedy będą w starplazie i w jakim sklepie .

    OdpowiedzUsuń
  92. jasne że kupię! bluzkę z kokardkami, fioletową na ramiączkach, buty, sukienkę, strój kąpielowy i torbę :3

    OdpowiedzUsuń
  93. Pomyłka, to z kwietnia, kochani :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  94. No właśnie .. xd T okwietniowe .. :PPP

    OdpowiedzUsuń
  95. już się nie mogę doczekać ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. I jeszcze śliczne buty ;P

    OdpowiedzUsuń
  98. A mnie sie wyświetlają kwietniowe =]
    Trochę to dziwne ;D
    Ale na starblogu widziałam majowe ;d
    I są fajne troche jak te LE ^^

    na stardoll jestem:
    fajowylucjanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. admini mnie zaskoczyli, wreszcie cos mi sie podoba.! :)


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale to HB na kwiecień a nie maj...

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetne, szczególnie te kwiatki i bluzka z kokardkami :D

    OdpowiedzUsuń
  102. właśnie popieram Kirei .
    misze majowe hot buys a są kwietniowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo chciałabym się dowiedzieć jak zrobilas tak ze ruszaja sie u ciebie obrazki? odpowiesz...? i zapraszam na blog: http://stardoll-wsrod-nas2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. A buty to są chyba podobne do tych z LE, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  105. To kwietniowe HB a nei majowe !

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo fajna kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  107. o boshe macie problemy... niektórym się takie wyświetlają a niektórym takie a wy się kłucicie które prawidłowe -.-

    OdpowiedzUsuń
  108. Buciki są prze piękniutkie


    Marcelinka9183

    OdpowiedzUsuń
  109. Chyba bede zbierac Majowe HB xd

    OdpowiedzUsuń
  110. dawno nie było takich ładnych :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Jak zwykle kupie całe żeby sprzedać. :D

    OdpowiedzUsuń
  112. wszystko mi mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  113. pare rzeczy jest nawet ładnych :)
    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  114. Sorki ale to są hot buys na kwiecień;/ Mała pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  115. B. ładne hb szczególnie buty *_*

    OdpowiedzUsuń