2011/04/29

Darmowa spódnica

Aby ją zdobyć wystarczy wziąć udział w konkusie:


63 komentarze:

  1. Wygląda mi na paintówke :D

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być...
    Ale, zrobię..może kiedyś się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. ujdzie, nie jest za piękna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobię, bo lubię brać udział w konkursach .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię, chyba że kiedyś przez przypadek wezmę udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze nie podoba mi sie ale i tak konkurs zrobie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobię, żeby mieć obrazek na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobie ,
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobię Czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna jest. Zrobiłam na innych kontach bo ją kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona kiedyś była i kosztowała 22 SD. Może być..zrobię se. Jeżeli tyle kosztowała to coś jest warta. ;D

    _Mileyka13_

    OdpowiedzUsuń
  13. da się przeżyć xD


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ją hiihi


    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń
  15. robię każdą darmówkę bez zmiany proxy

    OdpowiedzUsuń
  16. sorry.. zapomniałam się podpisać xD

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  17. Robię! Z tingeling halloween couture, wow! ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam . : ) jet taka se jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Darmówki z monte carlo: plakat + śliczna suknia


    1. Wchodzimy na dontfilter.us
    2. W puste miejsce wklejamy http://www.stardoll.com/en/montecarlo i klikamy Go
    3. Logujemy się
    4. Gotowe;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzydka, ale co mi tam :) Może kiedyś się przyyda....


    MissEw19

    OdpowiedzUsuń