2011/04/19

Moje LE

Przed chwilą z nudów zaczęłam kombinować w Stardesign Fashion i zrobiłam bluzki z logo najnowszej kolekcji Limited Edition. Jako tako mi wyszły, zresztą nie mnie to oceniać :)
Poniżej zamieszczam obrazek z moim projektem inspirowanym jednym z topów z nowej kolekcji LE ;)


Co o nim sądzicie? :)


PS Jeśli jesteś zainteresowany/a kupnem mojego projektu, napisz do mnie na gg (2994090), a ja go wystawię. Do ceny samego projektu dolicz 2 sd (1 sd prowizji + 1 sd dla mnie). Mogę również zrobić wersję męską lub prosty T-shirt za 4 sd ;)
EDIT: Jeśli chcecie kupić, to możecie po prostu wejść do mojego bazarku, a jeśli nie będzie już wystawionych, to wtedy napiszcie mi na gg, to wystawię.

86 komentarzy:

  1. nawet fajne. Ta bluzka strasznie mi się podoba, ale nie zdążyłam jej kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. literki nierówne wielkością :D ujdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. b.ładne :)
    Ja mam oryginał z Le ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, szkoda, ze bluzka z krótkim rękawiekiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko pierwsza wersja mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki niespecjalny, chociaż sama pewnie lepszego bym nie zrobiła ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem wyszło dość ładnie :)

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba możeee.........Kupiee :D


    GirlMisia6

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, masz telent :)
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam do sprzedania konto sabincia1992


    Cena wywoławcza to doładowanie za 24 zł lub 500sd .

    Konto ma 1999sp i 9sd . SuperStar będzie również jeszcze 24 dni.

    Kontakt proszę na GG 22009252 . Lub na koncie Dogs.Unleashed

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladna , ale nie jestem zainteresowana kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale się podniecasz, kto by nie potrafił tego zrobić, haha !!! jeszcze taka cena, wole sama sb zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię kupować od kogoś projektów. Nie pasują na medoll i nawet ich nie używam bo najczęściej nie mam do czego.
    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie ;D
    nie zdążyłam kupić oryginału , ale kupiłam od Cb. taaaniej i dorobiłam jej dół i podobna jest ;pp ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo. Jest Ok. Tylko jak już niektóre mówiły, troche nie równe literki, ale co ja będe gadać, sama lepiej bym nie zrobiła. XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj co wy się czepiacie, a sami pewnie lepiej nie umiecie zrobić .;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginał jest śliczny :D Kupiłam. Ta twoja też

    OdpowiedzUsuń
  18. B. ładna ;**
    Ja już nie zdążyłam kupić orginału :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam lepsze, ale sama fajniejszego nie zrobię ;P. Twój jest ok. Ale mam oryginał :3

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi się tam podoba, nie ma co... Oczywiście tamta jest bardziej wykończona, w czym ciekawsza, ale wiadomo to oryginał, a my patrzymy na "podróbkę" - bez urazy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super podoba mi sie ale się jeszcze zastanowię ;D
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  22. no nawet, nawet.
    nie jest najgorzej ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet . ;d . Choć projektów nie noszę :]

    OdpowiedzUsuń
  24. nieźle ci to wyszło ; )
    podróba LE super !!

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne ale nie mam ss musze aobie kupić

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne ,kupiłabym ale brak ss ;//

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny pomysł
    Nie kupie bo mam oryginał

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosty do zrobienia ale ładnie wyszedł - dopracowany. Ja nie wiem czy kupię bo zakupiłam wczoraj oryginał także ... :DD

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się podoba. ^^
    Już nawet wiem z czym by mi pasował.. :D
    Niedługo pewnie zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie kupię, bo mam orginał ;D
    Ale ładna ta podróbka :)

    _Jagodzianka_

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba, jednakże innym razem się skontaktuję ;D

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy na prawdę musisz się tu reklamować? jeśli tak to zapłać Gabi i zgłoś się do Check and Bid. To że tu piszesz nie znaczy ze możesz spamować --'
    A koszulka nieudana, prosta, znajdzie się lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne!
    Miałam kupić ale jak zarobiłam to już nie było:(

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jestem zainteresowana, ale nie mam gg
    więc możemy sie umówić przez stardolla


    PS. genialny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie Ci to wyszło ;]
    sama w życiu bym tekiego nie zrobiła. ; D
    chciałabym taką mieć, ale jak na razie nie mam sd. ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne, tylko myślę, że można by było to jeszcze troszkę dopracować :P

    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny projekt, ale nie kupię, bo nie mam za dużo sd xD. Zresztą nigdy nie kupuję projektów, nie dlatego, że mi się nie podobają, ale dlatego, że są mi niepotrzebne :p.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie kupie, bo rzadko, które kupuje projekty ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie kupie, bo rzadko, które kupuje projekty ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie wyszło ale wolę oryginał ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawet mnie tym zainteresowałaś, ale wyczerpałam swój limit w graj&zarabiaj. Będą jeszcze w następnym miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się podoba i orginał i twoja wersja . Niestety chwilowy brak środków na koncie ... :(

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne .. naprawdę takie kolorowe jak kolekcja ;]

    OdpowiedzUsuń
  44. ładna :) ogólnie z całego LE to tylko ona mi się podobaŁa XD

    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  45. jednak nie nie chcę jej zrobiłam sama tylko mi gorzej wyszła :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluzka, ale raczej nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładne, ja nie umiem robić za bardzo projektów.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  48. Taka mało ciekawa, ale wiadomo- oryginał najlepszy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  49. ja nie lubię projektów. xd lubię tylko z gwiazdami od joanne :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny pomysł ^^
    i nawet fajnie wyszło ;d

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie ci wyszło, rób więcej takich projektów są cudne.

    OdpowiedzUsuń