2011/04/25

Darmowe maki

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na 210.15.246.242 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1217
4. Zaloguj się
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1217
6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)


____________________________________________________
Reklama
Hej tu kasia_456 i chce Was zaprosić na moje blogi http://stardollowamagia.blogspot.com/ oraz http://kasia-456.blogspot.com/ Dodajcie się na nich do obserwatorów. Dzisiaj na blogu będą mini konkursy.

65 komentarzy:

  1. pierwzsa jupi zrobie

    sweetgrils97

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Wchodzimy na www.australiaproxy.com
    2. W okienko wklejamy www.stardoll.com i klikamy Enter.
    3. Logujemy się.
    4. W okienko z adresem Stardoll wklejamy: www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1217
    5. Gotowe.

    hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. nie robie .
    missweradonna

    OdpowiedzUsuń
  4. AniesDesing - nie da rady zrobić tak bo próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. są bardzo łądne ale nie opłaca sie dla nich zmieniać proxy ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gaba, wysłałam na mejla to co chciałam Ci wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oplaca sie zmieniac proxy dla makow ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. można by to dodać do jakiegoś zestawu kwiatowego i będzie wyglądać slicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie chce mi sie zmieniac proxy xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chce mi sie, ale maki są piękne, robię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zmieniam proxy ... bo potem mi sie komp zawiesza . ;// . a co do bramki proxy to nie działa ... więc nie zrobię . :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie robię ale może mi się kiedyś przydadzą to zajrzę wtedy xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie robię,ponieważ nie mogę zmieniac proxy bo to grozi zepsuciem komputera,ale śliczne maki!

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że z proxy bo bym zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie opłaca się bawić w proxy,dla byle jakiego kwiatka ;d

    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  16. za ile taka reklama na stardollary?reklama bloga oczywiście...


    wikas_max

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobie nawet takie fajne ... ;] PZDR

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne maki ale sie nie opłaca tylko dla nich zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne są ale nie mam jakoś ochoty na zrobienie ich.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładne... ale znowu proxy... :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne... Zrobię ^^
    Flora-Kasia1998


    tajemnice-stardoll-flora-kasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zrobię, ale bez zmieniania proxy, inną metodą.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  23. Że tak powiem: nie za piękne.
    Nie robię, chyba.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  24. normalnie się powtórzę - te maki są boskie, ale nie udało mi się ich zdobyć ;[

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie robię (;

    OdpowiedzUsuń