2011/04/21

Metamorfoza MissSuperSun


Zrobiłam ci tylko metamorfozę ubioru, bo masz tylko trzy czarne kosmetyki, a ta fryzura najlepiej pasuje do twojej lalki.

PRZED: Hmm...Ta torebka tu nie pasuje i nie lubię tej bluzki. Ogólnie mi się nie podoba :(

PO: Nie masz wielu ubrań, ale wśród nich jest kilka ładnych, prostych rzeczy :) Właśnie z nich stworzyłam tą stylizację: beżowy top, czarna spódniczka z falbankami, ogromna torba, rajstopy, jedyny pasek, jaki znalazłam w twojej szafie i buty.

W dodatku są tu aż cztery darmówki, więc można to uznać także jako pomysł na wykorzystanie darmówek :P

Która wersja bardziej wam się podoba?

54 komentarze:

  1. Po, bo w przed nic do siebie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej po, chociaż po też mi się tak bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. żadna mi się nie podoba, ale lepiej wygląda po.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście , że lepiej Po : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ani przed ani po się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ani przed ani po się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bradzo ładne ale Po o wiele lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. PO XD
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie, po zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie po. chociaż nie jestem zwolenniczką tych rajstop, to całkiem ładnie wyszło.

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładniej jest po. Przed nie wszystko ze sobą gra.

    OdpowiedzUsuń
  12. o wiele lepiej jest po :D.

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej PO, PRZED też mi sie podobało, ale troche do siebie nie pasowało ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie po.

    Bardzo proszę o metamormozę na konto Au.rela.2566

    OdpowiedzUsuń
  15. po jest o wiele lepiej ;]

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie po tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 'po' jest ślicznie. bardzo mi się podoba.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie mi się podoba dół od wersji po. Ten pasek takiego czegoś tu dodaje :D Ładnie, ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesli rzeczy były na prawdę takie okropne- po jest całkiem okej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj no zdecydowanie lepiej po. Wygląda jak ładnie. Przed to jakaś katastrofa, nic nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń