2011/04/23

Reklama partnera

Witam,tu organizatorki konkursu "Poland Top Model" Chciałyśmy ogłosić, że konkurs już ruszył można się zgłaszać więcej o tym na naszej oficjalnej stronie.

http://www.polandtopmodel.blogspot.com

Znajdziesz tam e-mail formularz zgłoszeń regulamin i inne informacje.
Zapraszamy do wzięcia udziału.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhc_SVzEm5gdGOBRmw3vXHAl3DSrV7IFInuwr8rwrxjs0Y8UmRWbq2O-BPzg8B8NAuC2Cxv1Yrk0zH_E0ST0yGaTqxzFCv8fhPVHAS2gwuyH_FBpr8kWeyoef0-Hzn5h31AP7tP9JWcg0Tq/s1600/polish+copy.png

39 komentarzy:

  1. Ja nie wiem, może się zgłoszę, ale nie sądzę ;p
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu wreszcie ruszył. Ciekawe jak to się potoczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się zgłoszę kocham takie konkursy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się chyba jednak nie zgłoszę..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgłoszę się, bo szczerze to nie mam szans (tak mi się zdaje) a zresztą nie chce mi się xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszajcie się ;) im nas więcej tym będzie lepsza zabawa! nie sądze równiez żebym miała duże szansę ale jeśli nie spróbuje to nie zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem . Nie zgłaszam się .

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zgłaszam się ;p
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się nie zgłaszam ;P

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba niee ;d, zobacze jeszcze :D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo.. fajnie, lecz i tak nie mam szans ;\

    OdpowiedzUsuń
  13. Co wy, dziewczyny nie poddawajcie się!:) każda z was ma szanse a do wygrania niezła suma.

    OdpowiedzUsuń
  14. zajrzę na tą stronkę może się zgłoszę ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się napewno zgłaszam :)


    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się nie zgłaszam... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dam sobie szansę ;3 Już się zgłosiłam ;)

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  18. No,czemu?;d zachęcam każdy ma szanse a nagrody spoore xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie powyginali ręce :) napewno dodam się do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czemu nie chcecie wziąć w tym udziału ? Przecież to świetna zabawa ! :)
    A jakie są nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się zgłosiłam ;))
    martyska103

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłoszę się, ale nie przejdę XD

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zgłaszam się, przecież i tak nie wygram xD
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wiem, może się zgłoszę, ale nie sądzę ;p

    OdpowiedzUsuń