2011/04/18

Darmowa sukienka

1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na
109.123.70.47 port 80
lub 93.89.92.39 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2659427
4. Zaloguj się
5. Zapisz się do klubu i zaproś 5 przyjaciół


6. Zmień proxy na "bez serwera proxy"
7. Gotowe ;)

Przy okazji można zdobyć wnętrze zapisując się do klubu: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2633607 oraz kask zapisując się i zapraszając 5 przyjaciół w tym klubie: http://www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2625440


81 komentarzy:

  1. ooo-ooo-ooo-oo-on-na -aa jest cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna ja chce ja miec ale jestem glupia i iewiem jak zmienic proxy;(
    ;(
    :(
    :(
    :(
    :(
    :(
    helP!!!!! Ja chce ja miec ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. niewiem *** ych
    persefona11
    albo
    becky-tatcher
    :/

    OdpowiedzUsuń
  3. instrukcje zmiany proxy takie szczegółowe z obrazkami nawet są na bologu stardoll.ocom sukienka ładna,heh na któryms blogu był jej spoiler i pisali ze to LE,jest ładniejsza od tego LE

    OdpowiedzUsuń
  4. a da się ją jakoś zdobyć bez zmiany proxy ??

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla tej sukienki zmienię proxy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi bez proxy poszło i mam

    kiczka1998

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi wszystko weszło bez zmieniania proxy :) Super! :]
    Malter

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślałam, że to LE xD

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  9. jest bardzo ładna i chętnie bym ją zrobiła, ale po przeczytaniu nowego regulaminu stardoll trochę się boję zmieniania proxy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest zajebista! Ale mi nie działa zmiana proxy więc nie dostanę jej :C

    OdpowiedzUsuń
  11. spróbuję zrobić,bardzo ładna jest:]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh, jest prześwietna, ale ja nie zmieniam proxy, po pierwsze - boję się o konto, po drugie - nie umiem. A co do tych linków na dole co podałaś, to nie działą dla naszego kraju, tzn. ten pierwszy bo drugiego nie sprawdzałam ^^ Trzeba by było wejść na jakąś bramkę proxy czy coś ^^

    A sprzeda mi ktoś tę sukienkę? ;>

    ~ cicha10

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisze że grupa jest niedostępna .. ! ; (

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ale z proxy :c
    Nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest szkoda, że za Proxy.Wolę nie ryzykować ;p

    Karina5544

    OdpowiedzUsuń
  16. Ehh, komp mi się muli jak zmieniam proxy... a z resztą wkurza mnie to. Choć sukienka całkiem, całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna .!
    myślałam ,że to będzie LE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna sukienka, ale nie umiem jej zrobić z proxy ;/ więc jeśli ktoś ma ją bez ręcznej zmiany tego chole.nego proxy niech pisze w mojej księdze gości - tyszka_16. dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka, ale nie zmieniam proxy :/
    później mi się wszystko miesza :/
    missjusta1504

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak naciskam invite to się nic nie dzieje ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna, ale nie robię -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. i nie da się jej sprzedawać ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ladna , ale boję się przez proxy

    OdpowiedzUsuń
  24. Raz po zmianie proxy nie mogłam zalogować się na konto. Ale zaryzykuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię proxy .! Nie robię

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest świetna, ale strata czasu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna, ale nie umiem zmieniać tego proxy -.-

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka ładna, ale nie mogę zmienić proxy..

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. ładna moze zrobie pozniej jak bede miec czas

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla ślicznej sukienki zrobię wszystko :P
    TeiLea

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna sukienka, ale nie zmieniam proxy

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczna musze ja miec :>

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  36. nono, całkiem ładna jak na darmówkę. xdd oczywiście zrobię. ;D

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi wyskakuje że klub jest nie dostępny! ;C
    A tak to ludzie! Jak nie było pstrzeżenia że proxy może "ukraść" konto to robiliście, ale teraz to strasznę choć to same :PP

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zrobiłam ;) Strasznie mi się podoba. Przez ten pasek wygląda trochę jak LE ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  39. Bym zrobiła, ładna, ale mi komputer wariuje jak zmieniam proxy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest śliczna, ale nie robię. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba sobie żartujesz. Te kluby są niedostępne, i ciekawe jak teraz zdobyć tą sukienkę, hę? -.-

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie robię, a ten klub z wnętrzem jest już niedostępny

    OdpowiedzUsuń
  43. Właśnie !
    Mi pisze że ten klub jest niedostępny ! :(

    zuziakbuziak

    OdpowiedzUsuń
  44. mi też pisze że klub z wnętrzem jest niedostępny!!!
    Musicie coś z tym zrobić
    Pozdr
    Stardolliniunia

    OdpowiedzUsuń
  45. hyy.. jak ją zobaczyłam na pierwszy rzut oka - yy , dziwna ..
    ale ogólnie to taka sobie jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Eee..a mi się bardzo podoba;)
    Myślałam, że to może jakieś stare LE=]

    fajowylucjanek - na stardoll (login) ;d xd LoL ;P

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna.
    do tych co mają problemy z proxy- to łatwe, spróbujcie poszukać w google na pewno coś znajdziecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niestety nie chce mi się zrobić ;(
    Pedrosia

    OdpowiedzUsuń
  49. zróbcie z tym drugim proxy, pierwsze wolno działa. Bałam się ale się opłaca, sukienka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jest lepszy sposób :
    wejdz na UK proxy np. :

    slygeek.com
    whiteadsense.info/
    docoja.com/blue/
    goproxing.com
    militaryprox.info/

    następnie w rubrykę wpisz :

    http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2659427

    Klicknij "go" lub "yes"
    zaloguj się na Stardoll

    nastepnie jest tam pokazana ta sukienka i musisz zaprosić kilku przyjaciul.
    wyloguj sie.
    zamknik okienko.
    sukienka bendzie w siatce od "waverly place"

    OdpowiedzUsuń
  51. Wcale nie trzeba zmieniać proxy.
    Znaczy.. u mnie zadziałało bez..

    1. Wyczyść przeglądarkę.
    2. Zmień proxy na 93.89.92.39 port 80
    3. Wejdź na: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2659427
    4. Kiedy będzie sie długo ładowało, zmień na "bez proxy".
    5. Zaloguj się.
    6. Zapisz się do klubu.
    7. Zjeźdź na dół i zaproś 5 przyjaciół.
    8. Sukienka czeka w apartamencie.

    U mnie to zadziałało, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładna jest, ale nie chce mi się robić z proxy ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja dostałam 2 takie sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie robię bo mi nigdy proxy nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Tą sukienkę widziałam na zdjęciu Seleny Gomez !!

    OdpowiedzUsuń