2011/04/23

Mentalle

Nasz blog został partnerem bloga Mentalle.

Bardzo serdecznie na niego zapraszam - jest to nietypowy blog- nie opisuje stardollowych nowości, darmówek itp. Można tam znaleźć super stylizacje wykonane w takim stylu, jakie są zdjęcia realnych szafiarek. Możecie się tam także spotkać z ocenami na dany temat...
Aby poczytać wejdźcie tutaj:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEden8FTsaMe4nB5KInW-y-3DOg6CWqz3kaFaNk7YrY1J5aO8-jnNDsyE8DfPCEHO0Fb3VRuCNSzfit7YGrDC6a2UjEVt0HghBEXtPfVieUdedoCkxhGwaL5F259pe9xvwNdIVdgwpe9VY/s1600/61126342505608516544.png

42 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie, chętnie zajrzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie zajrzę ^^
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie lubię takie blogi tylko muszę wygospodarować czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a najśmieszniejsze jest to, że chciałem kupić reklamę naszego Mentalle właśnie na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo coś nowego :) zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. gabisiu wejdź na gg . bo wysłałam ci wiadomość ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. o napewno zajrzę :D

    _rihanneczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, zajrzę :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny,ten blog bardzo mi się podoba ;]
    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  13. zajrzę potem xD
    _____________
    joyless

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;)
    Zajrzę ;]
    śliczny nagłówek (w reklamie) ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. Zerknęłam, ale nie interesują mnie takie rzeczy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. zerknelam i podoba mi sie naglowek ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. O fajnie, chętnie zajrzę. ^^

    OdpowiedzUsuń