2012/11/01

Nowości w Starplazie

W Starplazie pojawiła się nowa, wyczekiwana przeze mnie kolekcja sklepu Archive. Na razie zajmuje tylko  jedno piętro, ale w wyszukiwarce jest dostępnych kilka artykułów, których nie ma w sklepie, więc może zostanie dodane jeszcze jedno piętro. Co najdziwniejsze, wszystkie artykuły w Archive zostały objęte wyprzedażą! Mi to wygląda na błąd, ponieważ gdyby admini chcieli sprzedać to taniej, to daliby niższe ceny. Na wypadek, gdyby faktycznie okazało się, że to błąd, radzę wszystkim szybko kupić rzeczy, które wpadły Wam w oko. A wpaść może wiele rzeczy, bo dostawa jest naprawdę przeurocza. Ceny(przecenione) wahają się od 2sd do 14sd. Znaleźć też można kilka artykułów za sm. Na załączonym poniżej screenie widać, że manekiny są "gołe", więc admini coś jeszcze majstrują przy sklepie i jestem PEWNA, że dojdzie jeszcze jedno piętro. Podoba Wam się coś?

EDIT Pojawił się pewien błąd. Ubrania można sprzedawać w sb. Admini pewnie zaraz to naprawią. Za informację o tym dziękuję Paul552

EDIT2 Jak słusznie zauważyła dosia11 w kolekcji znalazło się kilka ciuchów, za które w bazarze płaci się naprawdę dużo. Radzę wszystkim skorzystać, póki objęte są wyprzedażą :)


31 komentarzy:

  1. Ta brązowa bluzka jest bardzo dużo warta w sb, a admini dali ją do sklepu :D kupiłam przecenioną. ;)
    Nicole2341

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rzeczy można sprzedawać w Sb, kupiłam 2 rzeczy i mogę sprzedać :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko tyle napisałaś?!
    a co z tą czarną tuniką w kropki i brązową bluzką z It girls?!
    One są w końcu tyle warte!
    Radzę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PHI. Mogłem sprzedać czarną tunikę w białe kropki z kołnierzem za niezłą sumę. Na pewno ludki będą zadowoleni z zakupu tej tuniki.
    Kupiłem spodnie dla chłopaków, są okropne, ale na pewno się przydadzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa podoba mi się średnio. Górna część jest naprawde śliczna i urocza. Natomiast dolna mnie nie zachwyca. Dobrze, że admini postanowili tą dostawe przecenić. Gdybym tylko miała stardolary na pewno kupiłabym tą czarną bluzkę z białym kołnierzykiem oraz brązową bluzkę która jest obok niej. Niestety tak jak pisałam nie mam stardolarów, więc z tej dostawy nie zakupie nic.

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  6. Hura, znowu cenne rzeczy, których nie miałam :) Ale z drugiej strony tylko czekajmy aż w sb będą znów platformy..

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie trochę szkoda mi tych co mieli to sprzedać , ale z drugiej strony inni korzystają.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi szkoda tych którzy ostatnio wydali bardzo dużo na te ciuchy ;)
    nicole2341

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno kupię koszulę - czy co to tam jest -, która wisi koło tuniki z kołnierzem, którą też prawdopodobnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię pewnie większość, to naprawdę wielka okazja, bo są w przecenie. Niektóre ubrania są dużo warte;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  11. Te ubrania były dużo warte ... teraz gdy się wszyscy dowiedzą , że w sb są za niezłą sumkę to je kupią i tego będzie teraz pełno , więc cena w sb bardzo szybko spadnie .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam tunikę w kropki, bardzo mi się spodobała. :)

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. nic mi sie nie podoba oprócz tej ślicznej bluzeczki z białym kołnierzykiem : 3




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Narazie nic nie kupiłąm ale jeszcze zobaczę czy nie kupie ich tylko poto żeby później sprzedać ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne jest to że admini dodają ciuszki z bazaru do starplazy, mam nadzieje że kiedyś tak dodają się platformy z archiwe :D Ale cóż niekoniecznie dostawy są dobre,ponieważ ceny niektórych z tych ubrań są droższe niż w bazarze wystawiane przez innych. Ale jest też pozytyw w tym sprawie do starplazy archiwe dodawane są też niekiedy rzeczy co nigdy nie widziałam w bazarze i są ładne i nawet nie drogie. Mówię tu o pierwszej bluzkę chyba w kropki. A ten błąd dla nas genialny, admini trochę na tym starcom ale to oni tak zrobili. Ja z tej całej dostawy zakupię sobie tą 1 bluzkę za 6 SD :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Brązowa kurtka jest ładna , możliwe że kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo sie ciesze z nowej dostawy! strasznie sie ciesze mwoie wam!!
    :D bardzon malo sd wydalam za duzo rzeczy z tej nowej dostawy do archive, poprostu wszystko mi sie podoba! wszystkoo! i jest naprawde pare perelek, ktorych duzo osob poszukuje i sa gotowi za nie dac dosc spora sumke! (moze nastepnym razem, platformy sie zjawia?) kto wie, kto wie :D kupilam, bluzeczke z kolniezykiiem, jest bardzo dobra :D stylizacje z nia sie robia bardzo przyjemnie, no i jest w GROSZEK! :D co mnie okropnie cieszy, lubie rzczy w groszki ;_ ahha... o_o co dalej, noo perelka starbazarku brazowa narzuta czy cos w tym stylu, tak to dobra rzecz! i odrazu ja zakupilam, bo jest jeszce jeden plus tej dostawy! jest przecena co jest troche dziwne,, ale fajnee! :D co jesczze? zakupilam za 7 sd bleze taka wietrzna i kolorowa strasznie mi sie spodobala jak na dollce wyglada, no poprostu noemma slow jak wyrazic jak lezy na dollce *_* - ta minka wszystko za siebie mowi! :D i ostatnia rzecza z ubran kupilam sukienke z voile (archive), jesttak samo jak ta wietrzna bluzeczka idealn! bardzo dobrze lezy na dollce, niesamowity kolorek! no wszystko idealnie, i dobrze ze jest przecena no bo kosztowala do pzreceny 26 sd O_o to naprawde duzo! ale sie ciesze ze jest pzrecena ;) i teraz z drobiazgow kupila, torebynie za 5 sd, jest taka jakas przyjemna dla oczu :D pasek, zawsze sie przyda! i buty (szpilki raczej) tez kupilam, niewiem czy mi sie przydadza, ale moze kiedys) jeszcze mysle nad zakupem takiej jednej rzeczy niema jescze jej w sklepie, ale kiedy wejdziemy w nowosci to jest, taka bluzeczska sympatyczna. to chyba tyle)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna dostawa! Ten cerdigan, który został przeceniony na 7 sd był bardzo poszukiwany ♥ Może niedługo dodadzą platformy albo dawne DKNY? mam nadzieję że tak.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  19. kupię wiele rzeczy :D
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  20. Na platformy to raczej długo poczekacie. Ta dostawa jak zwykle podzieliła może zdanie na ładne i złe rzeczy. No i oczywiście musiały dojść kilka perełek. Dla innych to bardzo dobra wiadomość bo Ci którzy je nie mają to cieszą sie że mogą zyskać i do tego bardzo niskich cenach (ach do tego ta promocja).Dla innych bardzo złą bo np planowali je sprzedać za dużą cenę albo już je kupili. Z drugiej strony to co admini mogą wiedzieć o cennych rzeczach ..Mnie ta dostawa ucieszyła ponieważ nie miałam żadnych cennych ubrań. A teraz mam ;D No to tak na początku od razu kupiłam tą pierwszą bluzkę w kropki z kołnierzykiem - jest cudna i ostatnim czasie bardzo modna (nie wiedziałam ze to takla cenna rzecz. No i oczywiście brązową bluzke z It girls ( tak tą widziałam ponieważ jak chodziłam po profilach to była w wielu poszukiwanych rzeczy). Kupiłam też ten kombinezon za 5 sd - bo nie posiadam podobnej rzeczy i może dlatego ją zakupiłam , a no i oczywiście podobają mi się wzorki. Zdziwiłam się też że jest jakaś rzecz za sm. No i może dobrze niech faceci też coś mają ;D.



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  21. super znajduje sie tam bluzka która ostatnio kupiłam za 260 sd
    a teraz kosztuje 7 sd
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się kardigan ^^
    Niestety nie jestem ss ;(
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  23. ogromnie cieszę się z dostawy. już od dłuższego czasu szukałam w bazarze bluzki w kropki a tu taka niespodzianka :D oczywiście od razu kupiłam, co do kardiganu - miałam go już wcześniej, ale chyba dokupię jeszcze jeden, żeby potem sprzedać ;D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dużo rzeczy i kupię tylko sukienkę z kołnierzykiem

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Och tak.. sliczna bluzka w kropki i ta brązowa tez jest suuper + balerinki, torebka i kolejna bluzka z napisami są świetne! Ale raczej nie kupie brak sd. Ogołem uważam że prócz tych 5 rzeczy nic wiecej mnie w tych rzeczach nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Parę rzeczy jest ładnych :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsze ubranie jakie rzuciło mi się w oczy to tuniczka w groszki z kolnierzykiem. Już dawno na nią polowałam a tu prooosze :-)..

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem wkurzona.Mogłam nieźle zarobić na brązowej koszuli :/ Za to polowałam na tunikę w groszki i tu taka niespodzianka.Niech tylko nie dają platform! Niech dadzą Knitted Beret :P

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  29. Yeaaah! Super. Idę kupić,

    OdpowiedzUsuń
  30. to chyba nowość ,że rzeczy od razu są przecenione. Jak tylko uda mi się coś sprzedać na bazarku zrobię większe zakupy

    OdpowiedzUsuń
  31. Już coś kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń