2020/08/04

1:3

Cześć, oto mój pierwszy post na blogu. Poprowadzę dla Was działy "1:3" i "#duet", a czasami będę prezentować moje aranżacje wnętrz. Drugi tytuł niekoniecznie będzie tym, co kojarzycie z  Queens Of Fashion, ale o tym wkrótce... Pierwszy to nic innego jak znany Wam dobrze dział "Jedna rzecz na trzy sposoby", ale z nowym nagłówkiem. Dawniej czasami prezentowane pod tym tytułem stylizacje nie były wcale trzema sposobami, ale trzema bardzo podobnymi outfitami. Nie zawsze można sprostać temu wyzwaniu, ale będę próbować. Liczę, że pozytywnie odbierzecie moje starania (; Zaproponowany przeze mnie tytuł jest krótszy i sugeruje jedną rzecz w trzech (miejmy nadzieję różnych) stylizacjach. Może nikt nie będzie miał mi za złe tej drobnej zmiany...

Coś o sobie... na sd możecie mnie znaleźć pod nickiem anulcia345. W rzeczywistości jestem chłopakiem,  studiuję, uwielbiam podróże, a w wolnym czasie uprawiam gimnastykę i czytam. Koniec. 

Przejdźmy do rzeczy....


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam stylizacje z wykorzystaniem torebki Black Square Handbag. Dodatek ten ma metkę Vinyl i kosztuje jedynie 6 sd. Cena całkiem przystępna jak na Stardoll. O ile się nie mylę, jest to inspiracja projektami od Maison Margiela lub Bottega Veneta. Warto ją mieć nie tylko ze względu na cenę i trend, ale również z uwagi na nietypowy wygląd. Dla jednych krzyk mody a dla innych kawałek kanapy. Ale za to jakiej! Moje stylizacje skupione są wokół miejskiego stylu. Zależało mi na połączeniu modnych elementów z wygodnymi.  Pierwsza i trzecia propozycja to niewątpliwie styl it-girls. Środkowa natomiast jest  młodzieżowa i nieco buntownicza.


#1: okulary Vinyl, kolczyki Vinyl, sweter  Subcouture, spódnica Bonjour Bizou, torebka Vinyl, szpilki Voile.

#2: szalik Fudge, łańcuch Antidote, bluzka Callie's Picks, płaszcz Callie's Picks, pasek Rio, jeansy Nelly.com, trampki Subcouture, torebka Vinyl.  

#3: okulary Rio, choker Saint Laurent Paris Tribute, marynarka Vinyl, torebka Vinyl, biustonosz Inspired by Alexander Wang Tribute, jeansy Vinyl, szpilki Limited Edition

Czekam na Wasze komentarze =)

18 komentarzy:

  1. Miło powitać Cię na blogu! Życzę wspaniałej przygody z pisaniem i tworzeniem tutaj :)
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza stylizacja – mam tę spódnicę i bardzo ją lubię, a to połączenie z golfem wyszło świetnie! Druga również jest bardzo ładna, chociaż nie w moim stylu. Trzecia mi się nie podoba – nie lubię tej marynarki. Widziałam u kogoś wcześniej takie połączenie z biustonoszem i również nie skradło mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) również lubie te spodnice, czesto ja wykorzystuje na sd, tak jak te w panterkę o podobnym kroju.

      Usuń
  2. Czekałam na właśnie tego typu posty:) Podoba mi się pierwsza i ostatnia, jednak w pierwszej według mnie ta torebka kompletnie nie pasuje. Kocham połączenie stanik + marynarka (ta zaprezentowana jest chyba moją ulubioną na sd), więc ostatnia jest bardzo udana. Druga stylizacja w ogóle do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez uwielbiam te marynarke! Moze faktycznie w tej pierwszej lepiej by sie sprawdzila jakas klasyczna torebka np. Chanel Flap Bag, ale wtedy ta stylizacja nie znalazlaby sie w tym poscie ;)

      Usuń
  3. Witam i życzę duuużo energii do pracy no i oczywiście weny! :D
    Bardzo lubię tą torebkę, kupiłam ją, bo jest dość klasyczna, można wykorzystać ja do wielu stylizacji.
    Wszystkie stylizacje mi się podobają. W pierwszej moje serce skradła spódnica (jest piękna!), druga jest taka na czasie xD, a poza tym bardzo lubię się tak ubierać w realu. Trzecia stylizacja to połączenie, które mi się mega podoba, lubię zakładać mojej doll, a w realu jestem odważna tylko na wakacjach się tak ubrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam nadzieje ze pomyslow i checi mi nie zabraknie tak szybko ;) druga stylizacja to uklon w strone streetwearu, trzecia przyznam, ze jedna z moich ulubionych :D projektanci wpadli na swietny pomysl ze stanikami jako trend tego lata :) w koncu mozna odpoczac od tych wszechobecnych golfow!

      Usuń
  4. Fajnie jest zobaczyć coś nowego :D
    Wszystkie stylizacje są moim zdaniem udane, mimo, że to nie do końca mój styl. Najlepsza jest trzecia, lubię połączenie tych ciuchów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze polubicie moje nowosci ;) ciesze sie, ze mimo wszystko pozytywnie odbierasz moje stylizacje :D

      Usuń
  5. jest ciekawie, stylizacje mimo tego,że mają wspólny element są całkowicie inne :D pomysł z odświeżeniem jednej rzeczy na trzy sposoby w takim wydaniu jest mega trafiony :>

    OdpowiedzUsuń
  6. No dla mnie stylizacje to klapa ani jedna mi się nie podoba :/ Ale i tak to nie zmienia zdania że czekam na więcej kto wie może coś innego przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są bardzo udane. Miło widzieć nowych redaktorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza i trzecia propozycja wypadła najlepiej :) ja osobiście tej torebki nie kupiłam,bo nie podoba mi się,jest taka strasznie płaska

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie jest jeszcze najgorsza ;) fajnie, ze spodobaly Ci sie te dwie stylizacje :)

      Usuń
  9. Urzekła mnie pierwsza stylizacja, totalnie. Strzał w 10! Druga także mi sie podoba, ale trzecia doll wygląda jak prostokąt. Fajny pomysł na marynarkę i stanik, ale ubrałabym troche inną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej trzeciej to niewątpliwie efekt szerokich ramion. Jednym się to podoba,a drugim już mniej ;) Bardzo się cieszę, że pierwsza przypadła Ci do gustu :)

      Usuń