2020/08/14

#duet

Dzisiaj modelką jest MissAda622 - będzie od czasu do czasu mi pozować :) Jak zapewne dobrze wiecie, nie lubię dopasowania torebek pod kolor butów. Chyba,że to total look... Dla jednych jest to klasyczne połączenie, dla innych (w tym również dla mnie) banał i pójście na łatwiznę. Tym razem jednak nieco przymykam oko na tę zasadę. W tym przypadku wyjątkowo torebka i paski na sandałach mają podobne kolory, ale na szczęście buty mają jeszcze biały obcas i fioletowy pasek. To pozwala na wprowadzenie do stylizacji wielu kolorów i zabawę ich odcieniami. Chociaż dzisiejsze outfity nie zawierają żadnych wzorów, to jednak są różnorodne pod względem barw i materiałów. Myślę,że nie są tak nudne, jak się może wydawać. 

#1: kolczyki Vinyl, marynarka Bonjour Bizou, top It Girls, jeansy Pretty n' Love, torebka Vinyl, sandały Bonjour Bizou.

#2: okulary Rio, naszyjnik Bonjour Bizou, kurtka Windows on the World, koszula Nelly.com, spódnica Trails, torebka Vinyl, sandały Bonjour Bizou

Co myślicie o dzisiejszym duecie? Też Wam się tak spodobała ta mała torebka? Trochę wygląda jak Le Chiquito mini bag od Jacquemus, czyż nie? ;) 

9 komentarzy:

  1. Nie za bardzo jestem przekonana do aż tylu kolorów w stylizacjach, ale tutaj obie wyglądają mega ładnie. Jestem pozytywnie zaskoczona, obie są po prostu idealne i nic bym nie zmieniała:) Uwielbiam tę torebkę i ogólnie wszystkie inne mini bagi, również w rzeczywistości. I zgadzam się, że ta jest bardzo podobna do tej od Jacquemus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i połączenie tych sandałków, spodni i torebki w pierwszej stylizacji jest cudowne<3

      Usuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna,pierwsza mnie nie przekonuje wgl...co do torebki to kupiłam ją,może kiedyś jej użyję xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolory, dużo kolorów. Pierwsza stylizacja wydaje mi się taka letnia, dlatego mnogość kolorów to fajna sprawa. Podoba mi się połączenie tych butów z torebką.
    Druga stylizacja mnie nie przekonała, nie podoba mi się wykorzystanie tej kurtki w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zestawienie kolorów! Obie stylizacje uważam za udane 😇

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja nawet nawet ale kolejna to klapa :( Lubię stylizacje w których jest dużo kolorów ale no niestety te połączenia nie bardzo - za dużo kontrastów :/ Ale mimo to fajnie że próbowałaś coś zdziałać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka bardzo średnia, nie jestem jej fanką. Obie stylizacje jak dla mnie są pstrokate, mam wrażenie jakby wszystko było z innej bajki. Aczkolwiek czekam niecierpliwie na kolejny post z serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje nie przypadły mi za bardzo do gustu. Nie przepadam za pastelami, a w szczególności połączniem pasteli z bardzo nasyconymi barwami. Czekam na kolejne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje mi sie podobają, ale moje serce skradła druga. Jest cudowna! Co do pierwszej, ja bym ją odrobine stonowała.

    OdpowiedzUsuń