2020/08/11

Stylizacja z darmówką #15

 Hejka! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją stworzoną u Elizabet-Mary,
która podrzuciła mi te darmówki pod ostatnim postem. Osobiście ich nie
posiadam dlatego musiałam skorzystać z jej szafy. Zadanie okazało się 
sporym wyzwaniem ponieważ nasze szafy diametralnie się różnią i ciężko
było mi się w niej odnaleźć, choć z efektu końcowego jestem zadowolona.

Co myślicie o takim połączeniu?
Wybroniłam tę sukienkę?


Za ciekawe propozycje darmówek pod ostatnim postem nagrodziłam
Elizabet-Mary oraz not_ur_babe. Prezenty czekają w Waszych apartamentach!

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów. Moim zdaniem wybroniłaś te darmówki – ja zmieniłabym buty na takie zielone z Decades :) Spojrzałam na Twoją szafę – rzeczywiście mamy całkiem różną ich zawartość, więc tym bardziej podziwiam za to, że świetnie się odnalazłaś w tym moim gąszczu ubrań z Decades🦋 Ślicznie dziękuję za prezenty, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, świetny pomysł na użycie sukienki, jako spódniczki, fajna kombinacja kolorystyczna. Całość psują tylko brzydkie buty. Stylizacja przywodzi mi na myśl lata 80-te, idealnie wpasowałby się tutaj jakieś czółenka. Ale rozumiem, że mogłaś mieć ograniczony wybór. Mi również trudno jest odnaleźć się w cudzych szafach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wybroniłaś darmówke! Tak jak dziewczyny wyżej, zmieniłabym buty, bo zalatują dla mnie kiczem. Choc rozumiem, że szaleństwo w cudzej szafie jest trudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się efekt końcowy, bardzo dobry dobór kolorystyczny, który poprawia jakość sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszperałam w swojej szafie trochę i znalazłam takie darmówki:
      https://prnt.sc/tya21w

      Usuń
  5. Podoba mi się! Pamiętam szał na tę torebkę... Miał ją chyba każdy swego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieoczywiste połączenie kolorów, a wygląda mega;) Mi te buty tutaj się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda ta stylizacja :) choć rzeczywiście buty nie pasują,miałam kiedyś chyba te rzeczy,potem je wywaliłam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tyle stylizacja 10/10! Bomba serio - oryginalna, super połączenie kolorów lubię gdy ktoś bawi się w kreacjach kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. I like something more basic and less colorful, but the layout of the pieces impressed me! I liked that you used the dress as a skirt (I will try this in my next outfits). I wouldn't change the shoe, I think it looks good with the dress and the plush details.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ta sukienka i średnio przepadam za połączeniem różu i zieleni więc stylka nie jest niestety w moim guście. Niemniej podziwiam za sam pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche balagan panuje :( kolory jak najbardziej na plus ale pomieszanie ubran jesiennych z letnimi niezbyt mi sie podoba :/

    OdpowiedzUsuń