2020/08/08

Nowości

Przychodzę do Was z kolejną porcją nowości. W tym tygodniu wjechały nowe dostawy do sklepów: Vinyl (tradycyjnie), Voile, Sunny Bunny i ponownie do Archive: 




Nowe minikolekcje uważam za dość udane, kilka ubrań trafiło na moją listę życzeń. Dostawy do Sunny Bunny nawet nie skomentuję... 
Niektóre dostawy to sugestie graczy. W klubie Royalty można codziennie znaleźć post z informacją, kto wpadł na pomysł przeniesienia tych rzeczy do Starplazy. 

W piątek dostaliśmy kolejną redostawę do sklepu Archive: 





Powiem Wam, że mam bardzo mieszane uczucia: z jednej strony cieszę się z tej kolekcji, ponieważ polowałam na wiele ubrań z Folk, ale ich ceny były kosmiczne, więc cały czas odkładałam zakupy na później, z drugiej strony rozumiem złość osób, które wydały na kimono 300 sd (szacowana wartość), a teraz widzą je za 5 sd... 
Admini dodali wiele perełek, na których mogliśmy nieźle zarobić. Co sądzicie o tej decyzji? 

13 komentarzy:

  1. Zamarłam jak przeglądałam spoilery i zobaczyłam kimono, bałam się, że wystawią też niebieską wersję, za którą ostatnio słono zapłaciłam. Na szczęście żadnej z rzeczy, którą dodali nie miałam, też ciągle odkładałam zakupy i jak widać- opłaciło się. Co do vinyl jest ok, ale bez szału, sunny bunny tragediaxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też nie miałam niczego z tej kolekcji, a sukienkę o nazwie Shakira Dress (tę szarą w białe napisy) niedawno sprzedałam za 111 sd :D Udało się w ostatniej chwili coś na niej zarobić.

      Usuń
  2. Kupiłem 2 sukienki a potem jeszcze kupię inną i spódnicę tylko muszę nazbierać sd. Co do przywracania starych ubrań to jestem absolutnie za. Tez mi się zdarzyło kupić drogo jakiś ciuch, który później pojawił się w Callie's Picks ale nie rozpaczałem z tego powodu. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję wykupić prawie całą kolekcję :D W CP pojawiło się sporo rzeczy z Decades, za które zapłaciłam całkiem sporo, ale nie rozpaczam. Kolekcjonuję ubrania tej marki, więc zależy mi na oryginalnych metkach :) Fajnie, że udało Ci się coś kupić!

      Usuń
  3. Cała dostawa ciuchów jest do bani.. nic dodać nic ująć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję kupić kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szału nie ma, ale coś można wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli chodzi o Vinyl to kupiłam tylko naszyjnik,co do Archive to kupiłam czarną sukienkę z wiązaniem,białą bluzkę oraz szalik zielony,tylko akurat tu zdjęć nie dodano xd ale ja za tym sklepem nie przepadałam,nadal czekam na wymarzone ciuchy z Bizou i Fallen Angel czy ze starych tribute

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Vinyla mam parę rzeczy i coś na WL więc prędzej czy później zakupię, całkiem w porządku dostawy. Archive dla mnie tragiczne, znów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o Vinyla to kupiłam czarną sukienkę chocker i torebkę z tego manekina. Podoba mi się koszula i spodnie w kratę. Co do Archive to dla mnie to paskudztwa. Tymbardziej, że mając takie ultrastare konto pamiętam te wszystkie rzeczy z oryginalnych kolekcji, dużo z nich miałam i posprzedawałam dawno, dawno temu. Kupię może ten chiński kapelusz bo mam zajawkę na takie rzeczy.
    W ogóle to trochę chamskie, że bluzka z siatki była całkiem niedawno w CP za ponad 20 sd a tu jest za 5 -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Vinyl, dobre kolekcje dodają. O Sunny Bunny lepiej nie bede mowic, ale byc może kupie rumieniec :) Archive? Dla miłośników jak najbardziej :o

    OdpowiedzUsuń
  11. Z dostaw do Vinyl planuje kupić jedynie małą torebkę z kryształkami. Sunny Bunny ojej koszmar. Archive dobrze, że przywróciło Folk, ale mogli wybrać jeszcze rzadziej spotykane ubrania. Chociaż przyznam, niektóre widzę pierwszy raz... Mam już parę ubrań i planuję jeszcze dokupić 2 sukienki. Nie rozumiem wartości tych kimon, są cenniejsze rzeczy z Folk. W ogóle fajnie widzieć znowu siateczkowy top tym razem za 5sd, a wcześniej w Callie's Picks z ceną 21sd XD

    OdpowiedzUsuń