2020/08/26

1:3


Czy są tutaj jacyś fani nowej odsłony Bottega Veneta? Jeśli tak, ten post powinien się Wam spodobać. Jeśli nie, może przekonam Was do zakupu nowych klapek... Już chyba rok temu przy okazji dostawy do Trails, w sklepie pojawiły się sandały z charakterystycznym kwadratowym noskiem. Taki typ obuwia wylansowała włoska marka Bottega Veneta na czele z Danielem Lee w ubiegłym roku. Na Stardoll mamy do wyboru gładki i pikowany wierzch -  ten drugi jest znakiem rozpoznawalnym wspomnianych wcześniej markowych sandałów. Obserwując stylizacje wielu znanych osób na Istagramie można stwierdzić,że te sandały nadal utrzymują się na topie. Patrząc na moje outfity myślę, że ładnie wyglądałyby podczas garden party. 


#1: kolczyki Vinyl, golf Basics, bomberka Callie's Picks, spódnica Pearls, torebka Bonjour Bizou, klapki Trails.

#2:kolczyki Vinyl, bluzka Vinyl + Callie's Picks, spodnie  Vinyl, torebka Vinyl, klapki Trails.

#3:kolczyki Vinyl, okulary It Girls, marynarka Vinyl, t-shirt Basics, spódnica Bonjour Bizou, torebka Wild Candy, klapki Trails.

Lubicie obecną wersję Bottega Veneta? W której stylizacji według Was sandały zostały najlepiej wystylizowane? 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki typ butów! W prawdziwym życiu mam dwie pary takich sandałków, na Stardoll jedną, ale po Twoim poście się to zmieni i te klapeczki trafią do mojej szafy. Podobają mi się wszystkie stylizacje – w trzeciej wymieniłabym marynarkę, gdybym to ja miała się tak ubrać, ale wiem, że jest ona bardzo trendy, więc pasuje to idealnie. Druga stylizacja jest boska – totalnie w moim stylu. Bardzo udany post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze juz koniec stylizacji z ta marynarka ;) uwielbiam ja chociaz wiem, ze na blogu nie cieszy sie uznaniem xd naprawde dopasowala mi sie do wielu stylizacji! Sandaly sa naprawde ladne, ciesze sie, ze obecnie projektanci odswiezaja to co bylo jeszcze niedawno koszmarem a teraz czyms pożądanym. Milo mi, ze druga stylizacja sie podoba :)

      Usuń
  2. No niestety będę bardzo krytyczny. Marynarka, buty, okulary i torebka powtarza się z ostatniego posta. Stylizacja 2 jest nawet spoko ale te klapki "buty" tragedia - reszta stylizacja to totalna klapa - moim zdaniem nic do siebie nie pasuje, większość rzeczy z innych bajek. Myślałem że z kolejnym postem będzie to coś ale no niestety się zawiodłem. To tylko moje zdanie "opinia" ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te klapki są super – teraz jest moda na takie buty, więc nie dziwi mnie ich wybór 😊

      Usuń
    2. No ja wiem że jest moda ale mogła by je zmienić na inne a nie kolejny raz te same haha :D

      Usuń
    3. Szczerze to wyszlo tak przypadkiem. Stylizacje powstaly juz dawno, posty rowniez. Zalezalo mi jednak na zaprezentowaniu trendu poki jest na czasie, a nie samych stylizacji. Mysle, ze pomimo uzytych 3 tych samych rzeczy, to stylizacje nie sa takie same. Na przykład w kolarkach i topie z odkrytym brzuchem nie pojdziesz raczej do muzeum, ale w spodnicy i bluzce juz tak :) tak na marginesie: polecam czytac Vogue, Elle, Harper's Bazaar i inne magazyny modowe, aby byc na biezaco z moda i nie patrzec na nia tak krytycznie. W moich stylizacjach nie ma przypadłości. Kurtka bomber zalozona do spodnicy (nawet plisowanej) to calkiem normalne polaczenie.

      Usuń
  3. Najlepsza środkowa, a człowiek w moim odczuciu 8/10,może gdyby dodać lekką bransoletkę i skromne okulary, byłoby idealnie. Pierwsza taka średnia, moim zdaniem albo ta bluzka albo spódnica, razem źle wyglądają. Ostatnia jest pusta, brakuje czegoś na szyi i paska, marynarka też mnie nie porywa - zwłaszcza w połączeniu z tą torebką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej w ostatniej dodanie paska przy tej torebce byloby gwoździem do trumny.. moze jakis delikatny lancuszek by pasowal... mi sie nie wydaje, ze jest taka pusta. Sa jeszcze kolczyki, ale pewnie slabo je widac. W srodkowej ah gdyby tylko na sd byly ladne bransoletki... okulary? Niekoniecznie przy tak dekoracyjnych kolczykach.

      Usuń
  4. Nie śledzę żadnych topowych marek więc nie miałam pojęcia o tych butach. Nie są złe, ale nie w moim stylu. Ze stylizacji podoba mi się jedynie środkowa. W tej po lewo nie podoba mi się ta bluzka, a w prawej marynarka i torebka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam modę na te klapki, która po wielu latach szczęśliwie powróciła, są idealnym dodatkiem na lato. Sama w rzeczywistości takie kupiłam, a na sd mam kilka par. Co do stylizacji, uważam, że lepiej można było wykorzystać potencjał tych ubrań, mimo to podoba mi się pierwsza stylizacja i trzecia, gdyby nie ta torebka, która moim zdaniem w ogóle nie pasuje i niszczy cały look.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna druga stylizacja! mega mi się podoba :) trzecia wersja jest dla mnie trochę za "ciężka" :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się druga stylizacja, wszystko pasuje do siebie. Trzecia stylizacja jest fajna, ale torebka nie pasuje do całości.
    Buty są w porządku, widziałam ich sporo z takim noskiem, ale nie wiedziałam czyj to pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. druga stylizacja jest bardzo ładna :) jeśli chodzi o pierwszą to góra jest za ciężka do tej spódnicy i butów,jeśli chodzi o trzecią to nie podoba mi się marynarka i torebkę bym też zmieniła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń