2020/08/03

Stylizacje za Starmonety #4


Kochani, w swoich dzisiejszych stylizacjach postawiłam na biel. Łatwo nie było, ponieważ cały czas w Starplazie brakuje ładnych płaszczy za Starmonety, problem pojawia się także, kiedy chcę dobrać jakiś naszyjnik – te dostępne za fioletową walutę często są po prostu brzydkie. 

Mam także małą prośbę – podsuwajcie mi pomysły na stylizacje – mogą to być tematy lub konkretne rzeczy, z którymi musiałbym spróbować się zmierzyć. Podpowiadaczy nagrodzę 😘



1. 




Cała baza tej stylizacji opiera się na ubraniach ze sklepu Basics – uznałam, że ten błękitny płaszcz jest całkiem ciekawy, więc użyłam go w swojej stylizacji. Dobrałam do niego białe spodnie i buty z tej samej kolekcji. Zdecydowałam się także na spokojną koszulę. Całość dopełniłam niebieskim paskiem, kolczykami i uroczą spinką z Decades. Ten look trochę kojarzy mi się z panią z biura, a Wam? 

Koszty stylizacji: Płaszcz Basics – 190 sm | Spodnie Basics – 140 sm | Buty Basics – 112 sm | Koszula Pearls – 99 sm (chyba już jest w bazarze, ale nie jestem pewna) | Pasek Pretty N' Love – 22 sm (dostępny w bazarze za śmieszne pieniądze) | Kolczyki Vinyl – 117 sm | Spinka Decades – 92 sm (do znalezienia w bazarze, ale nie jest to popularna rzecz, więc trzeba trochę się naszukać).



2. 




Przyznam Wam, że nie przepadam za tą sukienką, ale ciężko jest znaleźć ładną, biała kieckę za Starmonety. Widziałam też, że cieszy się ona sporym zainteresowaniem, dlatego wzięłam ją na warsztat. W efekcie powstał bardzo minimalistyczny look. Swoją stylizację oparłam na dwóch kolorach – białym i srebrnym. Bardzo chciałam dobrać jakiś płaszcz, ale nie udało mi się wybrać niczego, co mogłoby pasować, więc jest to stylizacja na letnią imprezę :D 

Koszty stylizacji: Sukienka Vinyl – 315 sm | Buty Wild Candy Couture – 180 sm | Torebka Velvet Orchid – 210 sm | Naszyjnik – 0 sm (jest to odwrócona tiara, którą mogliśmy zdobyć za udział w konkursie) | Kolczyki – 0 sm



Dzisiaj przygotowałam dla Was tylko dwie stylizacje :) Mam nadzieję, że za tydzień powrócę standardowo do trzech. Czekam na Wasze pomysły! 

15 komentarzy:

  1. Bardzo przepraszam za to zdjęcie na dole! Musiałam dodać zły plik 😞 Naprawię to wieczorem, ponieważ teraz nie mam możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje mi się podobają, ale dwója jest super :D Ta sukienka jest ekstra, podoba mi się jak wygląda, a całość stylizacji jest bardzo elegancka i kobieca. Pierwsza stylizacja fajnie, że ma sporo elementów w kolorze niebieskim
    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza ladnie wyglada! Ta dostawa do Basics to zbawienie dla stylizacji za starcoins ;) uroczo wyglada spinka, kiedys bylo sporo tego na starbazaar, ale to chyba z 5 lat temu 😂 druga to dobra propozycja na imprezę czy nawet randke ;D szkoda, ze torebka troche zle nalozona ;) podoba mi sie pomysl na choker

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj zostałam uświadomiona, że tę torebkę nosi się inaczej 😂 Człowiek uczy się na błędach! Ta spinka teraz niestety już nie jest taka łatwa do znalezienia, ale warto próbować :) Nie jest to jakiś mega rzadki item.

      Usuń
  4. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej coś mi się nie podoba,może dlatego że ja pod tą sukienkę nakładałam bluzkę z długim rękawem czy tam koszulę xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł! Mnie w ogóle ta sukienka bardzo średnio się podoba, ale wiem, że sporo osób ją lubi 😇

      Usuń
  5. Bardziej podoba mi się pierwsza, w drugiej coś mi się nie podoba, ale sama nie wiem co, sukienka jest mega ładna. W pierwszej gdybym nie znała tych rzeczy, nie pomyślałabym, że jest w całości za sm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardziej podoba się pierwsza – jest totalnie w moim guście 😀

      Usuń
  6. Podziwiam Cię za to, że robisz "coś z niczego" :D ciuchy za sm dają małe pole do popisu.
    Obie stylki są fajne, ale lepsza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Muszę się z Tobą zgodzić – ubrania za fioletową walutę nie dają wielkiej szansy na uruchomienie kreatywności. Często niektóre ciuchy za sm są bardzo fajne, ale nie można niczego do nich dobrać, bo są tylko dodatkiem do stardollarowej kolekcji :( Nie chcę też kopiować manekinów z Wild Candy, bo nie o to chodzi. Staram się dobierać te ciuchy w miarę ładnie, ale czasami nad jedną stylizacją siedzę godzinę :D

      Usuń
  7. Bardzo udane i przyjemne dla oka stylizacje, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje, mi do gustu przypadła druga, ta sukienka jest piekna!

    OdpowiedzUsuń