2020/08/31

Stylizacje za Starmonety #7

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nietypowym. Zacznę jednak od najważniejszego: w siódmej  odsłonie stylizacji za Stamonety postaram się zmierzyć z ubraniami z Archive. Temat zaproponowała Aletheiaa – nie sądziłam, że sprawi mi tym tyle radości. 
Kochani, kiedyś wspominałam Wam o tym, że kocham markę Abbey Dawn, więc ponowna dostawa ubrań od Avril była dla mnie miłą niespodzianką. Kiedy przeczytałam o propozycji Aletheii, pomyślałam najpierw o stylizacjach z ubraniami, które są dość współczesne i mogłabym zrobić z nimi coś wyjściowego. Zadałam sobie jednak pytanie: gdzie byłaby w tym wszystkim zabawa? Nie byłoby jej, dlatego do głowy wpadł mi pomysł, aby przenieść się w czasie do lat 2007-2010 i stworzyć coś inspirowanego stylem Avril! 
Chciałabym, abyście potraktowali to jako modową zabawę i mały powrót do lat dzieciństwa. Także włączcie ulubioną piosenkę naszej pyskatej skejciary i przypomnijcie sobie dawne czasy! 




1. 


Pamiętacie modę na getry? Ja pamiętam doskonale, dlatego zdecydowałam się wpleść je do tej stylizacji. Myślę, że takie kamizelki były bardzo w stylu Avril – do nich obowiązkowo dużo pinsów, które ożywiały stylizację. W tamtych latach dziewczyny często nosiły również legginsy w połączeniu ze spódniczkami (chłopcy oczywiście też mogli je nosić, moda jest dla każdego) lub krótkimi szortami. 

Koszt stylizacji: Buty Fudge – 4 sm (cena po przewalutowaniu, teraz kosztują 40 sm) | Getry Fudge – 50 sm | Spódnica z legginsami Archive – 8 sm | Bluzka Voile – 87 sm | Kamizelka – 0 sm (nagroda za zadanie w akademii) | Rękawiczki Fallen Angel – 151 sm (dostępne w bazarze) | Pinsy Avril Lavigne – 4 sm (niestety nie są już nigdzie dostępne). 

2. 



Stylizacja koncertowa, ale w słodkiej odsłonie. Avril czasami również ubierała się na różowo i wyglądała bardzo uroczo. Myślicie, że mogłabym wystąpić tak na scenie w 2009 roku? 

Koszt stylizacji: Buty Fudge – 4 sm (cena po przewalutowaniu, teraz kosztują 40 sm) | Skarpety Fudge – 30 sm | Spodenki Pretty N' Love – 100 sm (dostępne w bazarku, bardzo łatwo je znaleźć) | Bluzka Archive – 135 sm | Okulary Voile – 47 sm | Tatuaż Evil Panda – 3 sm (dostępny w bazarze, mnie naprawdę udało się go znaleźć za tak niską cenę) | Przepustka – 0 sm | Gitara – 600 sm (dostępna w bazarze w sekcji Decor). 

3. 


Wszystkim, który teraz skrzywią się na zestawienie eleganckich butów z takimi podkolanówkami, przypomnę, że Avril uwielbiała się tak nosić. Co sądzicie o takim połączeniu? 

Koszt stylizacji: Buty – 0 sm (niedostępne) | Podkolanówki Fudge – 30 sm | Rajstopy Fallen Angel – 3 sm (cena po przewalutowaniu, dostępne w bazarze) | Torebka Archive – 135 sm | Tunika Archive – 108 sm | Okulary – 0 sm | Naszyjnik Fallen Angel – 75 sm (dostępny w bazarze). 

Kochani, mam nadzieję, że bawiliście się równie dobrze jak ja, kiedy tworzyłam te stylizacje. Nie ukrywam, że dobrze czuję się w takich klimatach, dlatego być może kiedyś zrobię dla Was coś podobnego. Starałam się wykorzystywać stare ciuchy, aby naprawdę oddać klimat tamtych cudownych lat. Uważacie, że mogę zostać modową rywalką Avril? 
Dajcie znać, co sądzicie o dzisiejszym poście. 
Tymczasem, jak to śpiewała Avril „so much for my happy ending". 
Miłego dnia! 

17 komentarzy:

  1. Poczułam klimat minionej dekady... Świetnie się prezentują Twoje Avrilki.
    Post w tym stylu dostarczył mi dużo frajdy!
    Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ponieważ na tym mi zależało ❤️ Dziękuję!

      Usuń
  2. Super post! Ostatnia stylizacja mi się spodobała, ale osobiście nie wykorzystałabym eleganckich butów do tych gertrów, ale faktycznie Avril tak się nosiła :D
    Fantastycznie jest tak sobie powspominać tamte czasy :D
    P.S. SUper, że dodajesz informację o dostępności ciuchów!
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja też normalnie nie wykorzystałabym takiego połączenia, ale jako Avril chciałam zrobić coś z tym charakterystycznym dla niej zestawem.
      Informacje o dostępności mogą być bardzo pomocne, dlatego umieszczam je w swoich postach. Niektóre ubrania są niedostępne, więc szkoda marnować czas na ich szukanie 😞 Cieszę się, że podoba Ci się ten pomysł!

      Usuń
  3. W pewnym momencie Avril była moją największą idolką, uwielbiałam jej słuchać i jak większość, pragnęłam wyglądać jak ona. Wciąż uważam, że jest jedną z najładniejszych kobiet na świecie:) Najbardziej skojarzyła mi się z nią pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i zarazem kreatywne stylizacje - mało kto używa już tych ciuchów - więc wielki plus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy jej nie lubiłam,nawet jak byłam nastolatką to chyba byłam wyjątkiem i nie podobała mi się jej ani muzyka ani styl ubioru xd nawet nie mogłam sobie pozwolić by ubierać się jak buntowniczka bo moich rodziców nie było stać na ubrania takie jakie bym chciała....co do stylizacji to chyba pierwsza najlepiej wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście byłaś wyjątkiem, bo chyba wszystkie moje koleżanki jej słuchały i pragnęły wyglądać jak ona :D Pamiętam, że ubrania w tym stylu były naprawdę drogie. Ja jakoś naciągnęłam rodziców na spodenki z Abbey Dawn, ale to chyba był prezent urodzinowy lub na gwiazdkę.

      Usuń
  6. To kompletnie nie moj styl, ale niewątpliwie udalo Ci sie stworzyc cos w guscie Avril. Najbardziej jednak z ta puosenkarka kojarzy mi sie pierwsza stylizacja. Widze, ze dostawa do Arhive Ci sie spodobala ;) jedyna piosenka ktora od niej znam to Girlfriend xd przyznam ze lubie stylizacje w dawnym stylu, ale chyba bardziej wzorowane na Paris Hilton:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dostawa zdecydowanie mi się spodobała. Stylizacje w stylu Paris? Myślę, że coś da się zrobić ;)

      Usuń
  7. Fajne stylizacje! Pierwsza mi przypomniała, jak chodziłam w getrach i spódniczce! Jedna koleżanka mi wtedy powiedziała, że wyglądam brzydko i takie połączenie jest okropne :D Druga stylizacja jest cukierkowo słodka! Idealna, fantastyczne okulary! Trzecia mi pasuje najbardziej do teraz! Super połączenie kabaretek i bluzki, która pełni funkcje sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jak ja kochałam Avril, wszystko co reklamowała było dla mnie cudowne. Miałam nawet jej perfum, ten fioletowy ♥
    Pamiętam, że jak wyszła jej kolekcja na Stardoll to kupiłam prawie całą, no i oczywiście marzyłam o jakiejś z tych rzeczy w realu. Co do piosenek, to nadal zdarza mi się ich słuchać. Im with you jest nieśmiertelne, tak jak Complicated :')
    Fajne stylizacje, ja czuję ten klimat :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Ja też nadal uwielbiam słuchać Avril :)

      Usuń