2020/08/05

Electric Love





7 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie połączone rzeczy. Jestem zawsze ostrożna przy tak odważnych kolorystykach, ale jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah nie przepadam za tymi kolorami w tak dużej ilości, a ich połączenia nienawidzę. Ale pomijając kolorystykę, jest bardzo ok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie mój styl, ale jest bardzo schludna i kreatywna! W tej pierwszej nie podobają mi się te żółte pasy, więc cieszę się, że zrezygnowałaś z nich w drugiej propozycji 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie wpadła mi w oko, mam wrażenie, że całość jest chaotyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie ten golf (tak wiem ze to czesc sukienki, na którą nie ma sie wplywu) i szpilki, to bylyby dobry look na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne stylizacje, kolczyki są super :)

    OdpowiedzUsuń