2020/08/23

POLOWANIE NA UBRANIE: WYDANIE SPECJALNE

 Hejka! Tym razem swoim łupem chciała podzielić się z nami Elizabet-Mary i to w jej ręce Was dzisiaj oddaję =D Zobaczcie co upolowała i po przeczytaniu podzielcie się swoją opinią!


Kochani, jak zapewne wiecie, mam obsesję na punkcie marki Decades. Ciężko mi już znajdować rzeczy, których nie mam, ale ostatnio w moje ręce wpadł dość rzadki kapelusz za… 2 Starmonety! Nie jest to szczególnie ładne nakrycie głowy, więc spełni raczej funkcję kolekcjonerską.
Przedstawiam Wam mój pomysł na wykorzystanie tego cudeńka:




Na sobie mam płaszcz marki Decades, który obecnie ciężko znaleźć oraz moją ulubioną parę butów. Do całości dobrałam torebkę z Callie’s Pick. Zależało mi na stworzeniu stylizacji w klimacie lat 40.
Jestem ciekawa, co sądzicie o kapeluszu oraz innych ubraniach z mojego ulubionego sklepu.

______________________________________________

Swoje stylizacje, makijaże, aranżacje oraz artykuły możecie wysyłać na adres: sdimy.blog@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku do Rocka SD (link do profilu w zakładce "kontakt"). Stylizacje, aby mogły zostać opublikowane muszą być wykonane na białym tle.

13 komentarzy:

  1. Kapelusz jest fajny, sama bym kupiła nawet drożej. Stylizacja bardzo mi się podoba, super klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Jest ten klimat lat 40-tych. Przez tą sowę skojarzyła mi się całość z Harrym Potterem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam, żeby sowa dodała tajemniczości :D

      Usuń
  3. Lubię takie historyczne stylizacje, więc jestem na tak ♥
    Sam kapelusz jest słaby, ale rozumiem jego wartość kolekcjonerską dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tak, chodzi przede wszystkim o wartość kolekcjonerską.

      Usuń
  4. O matko o.o całkowicie inny styl taki trochę country xD Jak dla mnie duper - coś nowego - coś odważnego - a to się ceni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha miało byś tak * super
    a wyszło "duper" XDD
    Wybaczcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz może być bardzo fajnym dodatkiem, tak jak wspomniałaś, do różnych stylizacji inspirowanych danymi latami. A 2 sm to tak jak za darmo, więc też bym pewnie kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że fajnie sprawdziłby się również w klimatach country :) Może kiedyś spróbuję zrobić coś takiego, ale muszę najpierw kupić inne rzeczy w tym stylu. Masz rację, 2 sm to prawie jak za darmo, więc klikałam błyskawicznie.

      Usuń
  7. Nie przepadam za nakryciami glowy na sd, jednak uwazam Twoj zakup za bardzo udany. Chyba widze po raz pierwszy ten kapelusz. Podoba mi sie dopasowanie go do tego kostiumu. Jest calkiem ladny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, stylizacja wygląda jak z lat 40, ale coś mi tu krzyczy HarryPotterHarryPotter :D

    OdpowiedzUsuń