2020/08/25

Stylizacja z darmówką #17

 Hejka! Tym razem postanowiłam zająć się darmówką, która od zawsze wizualnie mi się podobała lecz za każdym razem gdy chciałam jej użyć miałam wrażenie, że robi coś niedobrego z sylwetką doll...
W tym wydaniu moim zdaniem prezentuje się nie najgorzej.

Co myślicie?
















KONKURS

Dawno już nie było, a jestem bardzo ciekawa Waszych pomysłów na tę marynarkę.
Stylizację możecie stworzyć u mnie lub u siebie, następnie podlinkować w komentarzu.
Wyniki pojawią się we wtorek 1.09.
Nagroda to 30sd.

12 komentarzy:

  1. Wszystko super no ale ta spódnica jest do bani - gdyby nie ona było by idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie jestem zachwycona całością i uważam, że spódnica dużo tutaj daje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze dobrane ubrania, spodnica urozmaica stylizacje. Podoba mi sie kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba cała stylizacja. Ta spódnica jest genialna, szczególnie fajnie wygląda tu, dzięki niej całość jest ciekawsza.
    Moja praca https://imgur.com/lk3FWk2

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Chociaż marynarka do najpiękniejszych nie należy, jest spoko jak na darmówkę.
    Jestem całkiem zadowolona z tego co mi wyszło:
    https://imgur.com/tUdq6nh

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, spódnica robi to coś. Co do samej darmówki to kojarzy mi się ze starym stardollem i nie miałabym pojęcia jak ugryźć to nakrycie, aby wyglądało modnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu bardzo lubiłam tą marynarkę. Świetnie ją wykorzystałaś, spódnica w panterkę to fajne rozwiązanie na bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna stylizacja,miałam ten blezer ale chyba go wywaliłam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. super to wymyśliłaś z tą spódnicą chętnie sama bym się tak ubrała :D
    oto moja propozycja stylizacji: https://imgur.com/a/7VFszyA
    - Lily.Grand⭐️

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa stylizacja charakteru dodaje spódnica w panterkę :D
    nie zabrakło dobrze dobranych akcesoriów
    https://imgur.com/a/SUoregL


    OdpowiedzUsuń