2020/08/22

Nowości

W tym tygodniu wjechały standardowo cztery dostawy do sklepu Vinyl: 



Mnie raczej nic nie przypadło do gustu, a Wam? Kupiliście coś? 

W piątek w Archive ponownie pojawiły się rzeczy z Folk: 



Wklejam tylko dwa zdjęcia, ponieważ dostawa jest dość duża. Jeżeli w przyszłości chcielibyście, abym dodawała całą dostawę, napiszcie o tym, a na pewno się do Was dostosuję. 

W Archive zrobiłam większe zakupy, ponieważ kocham Folk, a dotychczas nie było mnie stać na ubrania z tego sklepu. Przyznam jednak, że jestem zaskoczona tym, że marka ponownie pojawiła się w Archive. Co o tym sądzicie? 

W tym tygodniu pojawił się także konkurs, w którym możemy zgarnąć plakat. Administracja nazwała go uroczym / ładnym, ale dla mnie jest beznadziejny. Podsyłam Wam jednak mój pomysł na jego wykorzystanie: 



14 komentarzy:

  1. Dostawa do folk tzn archive najlepsza od X czasu. Ojej tu jest tyle fantastycznych ubran, ktore byly od dawna baardzo poszukiwane! Zrobie duze zakupy, w koncu dostawa taka ogromna xd z Vinyl fajna czarna sukienka, klapeczki, brazowa torba i bezowa kurtka. Konkurs? Jej na pierwszy rzut oka myslalem ze obraz z Frida to nagroda xd moze cos tam im wysle haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna dostawa Folk. Serio, na wiele z tych rzeczy czaiłam się już od dłuższego czasu - wreszcie nie zawiodły.
    Vinyl jak zwykle ryzowany przez grafika na kolanie, ale niech już będzie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny jest zestaw z drugiego manekina z Vinyl
    Z Archive kupiłam tylko naszyjnik z rybką. Obrazek dostałam, ale pewnie przeleży w czeluści schowka. Super pomysł na wykorzystanie obrazka!
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Archive całkiem ok, Vinyl też niezły. Aż jestem w szoku.
    Plakat tragiczny... Ale Twój pomysł bardzo ciekawy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te dostawy to śmiech na sali. Mogli by dać coś wreszcie z innych marek a nie cały czas nas męczą tymi dwoma. Domyślam się że stardoll już nie ma pomysłów na nowe kolekcje i daje na po pierwsze stare śmieci a po drugie pojedyncze stroje. To się staje już nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do konkursu i nagrody - nic nowego - nagroda brzydka jak cholera "wybaczcie za słownictwo" a konkurs sam w sobie jest nudny i nijaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te kolekcje z archive totalnie nie dla mnie, nic nie mogę tam znaleźć dla siebie
    te codzienne kolekcje całkiem fajny pomysł tylko mogli by je dawać z różnych marek a nie ciągle ta sama marka, tęsknie za tymi kolekcjami inspirowanymi kolekcjami od projektantów, tych powinno być więcej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się ostatnie dostawy z Vinyl, z archive też jestem zadowolona, ale jak na złość dodali krótkie kimono z niebieskimi kwiatami, za które zapłaciłam o wiele więcejxd Ale zgadzam się z innymi, to już robi się mega nudne, nic innego tylko dostawy starych ubrań i jedna marka, bo nie wymaga to dużego wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  9. dostawa Vinyl nie przypadła mi do gustu,co do Archive to kupiłam 5 rzeczy :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się czarny zestaw Z Vinyl
    Archive jak zwykle paskudne, ale kupiłam jedną bluzkę.
    Co do plakatu to jest brzydki i go nie odebrałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. This poster is really ugly, the only good thing about it is the frame that you can use in other pictures. I loved the Vinyl releases this week, especially the black dress and the bracelet, as well as the long pants and hat. I think they are items with a lot of potential. I just didn't like this polka dot dress, it's kind of weird, but if you know how to use it, it can even look cool. I wish they had more pieces for starcoins. I haven't looked at the new Archive items yet, but I hope to find some cool pieces.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropna kolekcja Vinyl, jestem nieco nią rozczarowana :( Ratuje tu troche Archive i na pewno coś trafi do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń