2020/08/28

#duet

Mam nadzieję,że to pierwszy i ostatni raz kiedy prezentuję bliźniacze stylizacje. Schematy są nieco nudne. Tym razem przypadkowo wyszło,że do górnej części została dobrana spódnica, złote kolczyki i szpilki. Jedynie torebki się różnią i materiał spódnicy. Finalnie wyszły dwie kobiece stylizacje, ale pierwsza bardziej wieczorowa, a druga streetstylowa. Wybrany przeze mnie duet to połączenie bluzki z rozcięciami (Antidote) z tiulowym kardiganem (Subcouture), którego rękawy są obszyte futerkiem. Inspiracją do stworzenia takiej kombinacji był szlafrok Chanel Oberlin z serialu Scream Queens. 

#1: kolczyki Vinyl, bluzka Antidote + Subcouture, torebka Callie's Picks, spódnica Inspired by Dolce & Gabbana Tribute, majtki Nelly.com, szpilki Pals.

#2: kolczyki Callie's Picks, bluzka Antidote + Subcouture, torebka Pearls, spódnica Fallen Angel, szpilki Vinyl.

Którą wersję wybieracie? 😃

8 komentarzy:

  1. No nareszcie! Obie stylizacje mi się podobają ale bardziej mi się podoba ta 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam wybrać pierwszą, ale po dłuższym zastanowieniu wydaje mi się, że koronka i bardzo prosty top to nie jest to. Za to druga jest świetna w każdym calu :)
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są świetnie! A w drugiej dopasowanie torebki do tych małych elementów na spódnicy to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej nie przypadły mi do gustu buty, złoty kolor na ubraniach/ dodatkach innych niż biżuteria jest dla mnie okropnym rozwiązaniem. Za to druga kolorystycznie jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście ta bluzka się nie podoba,nie podoba mi się te trójkątne wycięcie więc i stylizacje jakoś nie zachwyciły mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są wspaniałe! W pierwszej urzekła mnie koronkowa spódnica i te perfumy, przekonuje sie do kupna jakiś ;) Druga stylizacja to świetna spódnica! Ciesze sie, że kolor torebki jest inny od koloru butów :) 2 x 10/10

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety kompletnie nie podoba mi się ta bluzka, więc stylizacje również :c

    OdpowiedzUsuń